On tällä hetkellä
Mitä tunteita
51
1269
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katkeran suloinen kaipuu.
- Anonyymi00002
Kyllästynyt. Kyllästynyt kun saa hoitaa asioita ja toisenkin asioita, enkä tunne olevani vapaa ihminen. Elämä on rankkaa ja autoilu aivan liian kallista.
- Anonyymi00003
Helvetinmoinen pettymys kun meni taas päivä ettei mitään tapahtunut.
En edes nähnyt häntä. - Anonyymi00004
😠👉🇨🇴
- Anonyymi00005
Pelkkää lovea eli onnea ja iloa 96kiloa.
Yks inäiseltä- Anonyymi00007
Jos nykii hihasta, niin on sisällä pelkkää lihasta?
- Anonyymi00006
Pelkkiä huonoja tunteita, koska häiriklö palasi taas häiritsemään elämääni, vaikka luulin hänen jo jättäneen minut rauhaan!
- Anonyymi00008
Vähän levoton kun ihastunut olo ❤️
- Anonyymi00018
Kaunista ❤️
- Anonyymi00041
Oi sitä onnenpekkaa
- Anonyymi00009
Ihmettelen mikä oikeutti tekonsa. Manipuloija.
Naiselta Sivusta - Anonyymi00010
Olen vain surullinen. Pohjattoman surullinen.
- Anonyymi00035
🫂
- Anonyymi00012
Sekalaisia ja vaihtelevia, varovaisia myös.
- Anonyymi00017
Mutta, on ne kyllä enimmäkseen lämpöisen pehmoisia ja joskus kuumia.
- Anonyymi00013
JA KUKA JAKSOI VÄITTÄÄ ETTÄ TÄÄLLÄ ON TYLSÄÄ ???
Se on hyvä😁nyt te olette hereillä niin mä pääsen nukkumaan. Vihdoin🥱😴😴😴 - Anonyymi00014
Kipuja senverran et jaksa tunteilla nyt..
- Anonyymi00015
Mennään nukkumaan🤒🤕mä peittelen sut 🛌😴hyvää yötä
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mennään nukkumaan🤒🤕mä peittelen sut 🛌😴hyvää yötä
Oi. ❤️ Hyvää yötä.
- Anonyymi00016
Väsyttää turvottaa vituttaa.
- Anonyymi00019
Hyviä vain
- Anonyymi00020
Nälän tinne
- Anonyymi00021
Olen väsynyt sinuun ja kaipaamiseen. Etsin uuden kun et ole tulossa.
Mn tumma - Anonyymi00023
Väsyttää, on nälkä ja janottaa
- Anonyymi00024
Iloa ja vapaudentunnetta. Hehkua.
- Anonyymi00025
Herkkiä ja rakkaudellisia 🥹💖 hän on kultamussu 🤗✨
- Anonyymi00031
Minä en ole kenenkään kultamussu!
- Anonyymi00026
Kova ikävä A:ta/ naiselta
- Anonyymi00027
hieman surullinen tai yksinäinen, olisi kiva kosketella häntä ennen nukkumaan menoa.
https://www.youtube.com/watch?v=24Bdd5163gE&list=RD24Bdd5163gE&start_radio=1- Anonyymi00028
Siinä olisi varmasti hyvä olla
- Anonyymi00032
Minä en halua kenenkään koskettelevan minua, enkä varsinkaan tietyn paljon nuoremman. Hyi!!
- Anonyymi00029
Tunteet alkavat haalistua, kun ei nähdä IRL. Meidän "juttu" oli ne sähköiset tunnelmat kohdatessa. Ei tämmöinen nettihöpötys, joka on jo melkein tukahduttanut kaikki tunteet. Ärtymystä lukuunottamatta.
Nainen - Anonyymi00030
Sellaisia tunteita, etten enää koskaan halua nähdä häirikköä! Hänessä on paljon sellaista mitä en voi sietää!
- Anonyymi00033
Olen kyllästynyt omaan seuraani, mutta muiden kanssa en osaa olla kovin hyvin. Olen aina jotenkin varautunut.
- Anonyymi00034
Sitä voi harjoitella ja jotkut rentoutuu hitaammin sekä joidenkin kanssa ei koskaan, eikä tarvitsekaan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sitä voi harjoitella ja jotkut rentoutuu hitaammin sekä joidenkin kanssa ei koskaan, eikä tarvitsekaan.
Koko ikä harjoiteltu. Ei ole muuksi muuttunut.
- Anonyymi00036
Kaipaan läheisyyttä ja lämpöä. Toisen ihmisen läsnäoloa, sellaista että haluaa olla siinä kanssani. Saisin rakastaa hetken verran ja jaksaisin sen voimalla matkalla ikuisuuteen. Mietin että nyt on hyvä aika alkaa vähitellen nukkumaan, koska huomenna on omat asiat taas, jotka vaatii huomiota. Onko muuten niin, että jos nainen on yhä uudestaan ollut epäterveissä suhteissa ja alisteisessa asemassa niissä, niin naisen olisi syytä katsoa peiliin? Eikä etsiä vikoja muista. Kun keskitetään huomio siihen, mitä joku muu teki minulle, niin siinä jätetään kokonaan oma osuus asioiden kulusta pois. Eikä pääse tekemään varjotyötä, joka on kaiken henkisen kehityksen perusta.
- Anonyymi00039
Omaa toimintaa on aina hyvä tarkastella.
Huonot suhteet yleensä aiheuttaa traumoja joita kukin hoitaa, kun siihen on valmis. Traumojen läpikäynti voi joillekin myös olla sitä, että puhuu tapahtuneista asioista paljon, joka ei ole sitä, että tahtoisi jatkuvasti uhriutua vaan jäsentelee tapahtumia itselleen, jotta ehkä myöhemmin pystyy käsittelemään myös omaa toimintaansa rakentavasti. Ihminen tarvitsee sen kokemuksen, että tulee ilman tuomituksi tulemista kuulluksi, varsinkin satuttavat suhteen jälkeen.
Kellekkään ei kannata mennä sanomaan, että katsoisit peiliin tässä asiassa, kun toisen ihmisen kokemusta ja sen hetkistä tilannetta ei voi tietää kukaan muu 100% varmasti. Itseään ei myöskään pidä verrata muihin tai muita itseensä.
Sivusta - Anonyymi00040
Olen ollut vain yhdessä epäterveessä suhteessa. Enkä ole syytellyt kaivattuani täällä. Toivottavasti et ole se, keneksi luulen ja luule niitä syyttäviä kirjoituksia minun tekemikseni. Varmaankin tarkoitat IRL. Eihän kukaan näihin kirjoituksiin voi tuollaista perustaa. Hyvää yötä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Omaa toimintaa on aina hyvä tarkastella.
Huonot suhteet yleensä aiheuttaa traumoja joita kukin hoitaa, kun siihen on valmis. Traumojen läpikäynti voi joillekin myös olla sitä, että puhuu tapahtuneista asioista paljon, joka ei ole sitä, että tahtoisi jatkuvasti uhriutua vaan jäsentelee tapahtumia itselleen, jotta ehkä myöhemmin pystyy käsittelemään myös omaa toimintaansa rakentavasti. Ihminen tarvitsee sen kokemuksen, että tulee ilman tuomituksi tulemista kuulluksi, varsinkin satuttavat suhteen jälkeen.
Kellekkään ei kannata mennä sanomaan, että katsoisit peiliin tässä asiassa, kun toisen ihmisen kokemusta ja sen hetkistä tilannetta ei voi tietää kukaan muu 100% varmasti. Itseään ei myöskään pidä verrata muihin tai muita itseensä.
SivustaViittaan yleisesti naisiin, koska aikansa voi syyttää toista suhteen pieleen menemisellä. Naiset on monet kovia syyttämään eksiään. Onhan heissä varmaan vikoja, niin ettei ihan syyttä suotta. Mutta monesti unohtuu kokonaan se, mitä itse on, kun mustamaalaa toista osapuolta. Onhan miehissäkin heitä, kivittäjiä. Mutta jos ei ole kohdannut sitä asiaa, mikä itsessään on pielessä, niin seuraava suhde on yhtä epäterve. Omaa kokemusta löytyy myös, olen käynyt aika syvällä ja käyn edelleen mistä mikäkin juontaa juurensa. Mutta en sen enempää aio niihin jäädä. Kunhan tunnistaa miten ne vaikuttaa nyt ja miten niistä pääsee irtautumaan vähitellen kokonaan. Ja miten kasvaa itse niin ehyeksi, ettei kukaan pääse heiluttamaan sitä saavutusta.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Viittaan yleisesti naisiin, koska aikansa voi syyttää toista suhteen pieleen menemisellä. Naiset on monet kovia syyttämään eksiään. Onhan heissä varmaan vikoja, niin ettei ihan syyttä suotta. Mutta monesti unohtuu kokonaan se, mitä itse on, kun mustamaalaa toista osapuolta. Onhan miehissäkin heitä, kivittäjiä. Mutta jos ei ole kohdannut sitä asiaa, mikä itsessään on pielessä, niin seuraava suhde on yhtä epäterve. Omaa kokemusta löytyy myös, olen käynyt aika syvällä ja käyn edelleen mistä mikäkin juontaa juurensa. Mutta en sen enempää aio niihin jäädä. Kunhan tunnistaa miten ne vaikuttaa nyt ja miten niistä pääsee irtautumaan vähitellen kokonaan. Ja miten kasvaa itse niin ehyeksi, ettei kukaan pääse heiluttamaan sitä saavutusta.
*horjuttamaan, ei heiluttamaan
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Viittaan yleisesti naisiin, koska aikansa voi syyttää toista suhteen pieleen menemisellä. Naiset on monet kovia syyttämään eksiään. Onhan heissä varmaan vikoja, niin ettei ihan syyttä suotta. Mutta monesti unohtuu kokonaan se, mitä itse on, kun mustamaalaa toista osapuolta. Onhan miehissäkin heitä, kivittäjiä. Mutta jos ei ole kohdannut sitä asiaa, mikä itsessään on pielessä, niin seuraava suhde on yhtä epäterve. Omaa kokemusta löytyy myös, olen käynyt aika syvällä ja käyn edelleen mistä mikäkin juontaa juurensa. Mutta en sen enempää aio niihin jäädä. Kunhan tunnistaa miten ne vaikuttaa nyt ja miten niistä pääsee irtautumaan vähitellen kokonaan. Ja miten kasvaa itse niin ehyeksi, ettei kukaan pääse heiluttamaan sitä saavutusta.
Blaa blaa blaa, ei reflektoinnissa, itsensäkehittämisessä yms mitään vikaa ole, mutta tuo hymistely mitä kirjoitit on ihan täyttä humpuukia, eikä kestä lähempää tarkastelua
- Anonyymi00038
Kenellä kuinka niin pitäisikö jotain tuntea
- Anonyymi00044
Kaipaavia, lämpimiä, romanttisia. mieheltä
- Anonyymi00045
Ei yhtään mitään tunne on kun en tuntisi eli todella rauhallinen olo
- Anonyymi00047
Kaipuuta ja ikävää päällimmäisenä...
- Anonyymi00048
Mulla vai tunteita on vaikka ja kuinka kaikki hienosti suljettuna ja pullotettuna sisälleni
- Anonyymi00049
Haikeus.
- Anonyymi00050
Se kai se päällimmäinen tunne on täälläkin.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Se kai se päällimmäinen tunne on täälläkin.
Mistä se johtuu, mikä poistaisi sen? Voitko tehdä asialle jotain?
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mistä se johtuu, mikä poistaisi sen? Voitko tehdä asialle jotain?
Täällä olo vaihtelee ja tänään mennään tällä. Ei hätää, kaikki hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015