Onko sulle joskus tullut outo tunne, kun olet katsonut jotain ihmistä ensimmäisen kerran silmiin?
Mulle tuli, sellainen aalto läpi kehon ja sitten panikoin, kun en tiennyt mitä tapahtuu.
Outo tunne
16
433
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin joo, huomenta 🙂
- Anonyymi00002UUSI
Yes, i pick you to be pulled in the abyss
- Anonyymi00003UUSI
Kerran, mutta se oli valitettavasti negatiivisessa mielessä. Miehen katse oli karmiva, tyhjää täynnä. Paljastuikin myöhemmin persuksi.
- Anonyymi00004UUSI
On, siihen kauneuteen vajosi kuin juoksuhiekkaan. Se hetki pysähtyi ja olisi voinut jäädä siihen ikuisuudeksi. Se oli rakkauden aivosumu, jäin katsomaan hänen peräänsä päätäni puistellen, ajattelin vain kuinka ihanan kaunis nainen hän olikaan. Selvittyäni kokemuksen tuomasta haaveilusta, havaitsin jotakin jääneen sydämeeni, se oli väriä vaatteista ja hiuksista, mutta silmät olin kadottanut ja niitä jäin kaipaamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=qLGcAo5i7H8&list=RDqLGcAo5i7H8&start_radio=1- Anonyymi00005UUSI
Mihin olet tuon naisen hukannut tai päästänyt?
- Anonyymi00006UUSI
Mulla on paremminkin outo taikamainen tunne siitä miten koen hänet ja mitä koen koko ajan. Siihen kyllä liittyy silmiin katsominen ja toisen maailma, se mistä osviittaa silmistä näkee.
- Anonyymi00008UUSI
Haluaisitko selittää tarkemmin, että mitä se on, mitä koet koko ajan?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Haluaisitko selittää tarkemmin, että mitä se on, mitä koet koko ajan?
Se tulee välillä lähemmäs. Ehkä siihen liittyy joku tai jotkut kokemukset elämässä, jotka on yhteneväisiä (mistä en tiedä), ehkä osittain koetaan maailmaa samalla erityisellä tavalla. Siihen liittyy se että olen viehättynyt siihen kokonaisuuteen millainen toinen on ulkoisesti ja sisäisesti. Siihen liittyy se, millainen olen itse juuri nyt.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se tulee välillä lähemmäs. Ehkä siihen liittyy joku tai jotkut kokemukset elämässä, jotka on yhteneväisiä (mistä en tiedä), ehkä osittain koetaan maailmaa samalla erityisellä tavalla. Siihen liittyy se että olen viehättynyt siihen kokonaisuuteen millainen toinen on ulkoisesti ja sisäisesti. Siihen liittyy se, millainen olen itse juuri nyt.
Kuulostaa hienolta, vaikka täysin en tietenkään saa tuosta kiinni.
- Anonyymi00007UUSI
Kerran reissulla vilkaisin sinisiin silmiin ja tiesin heti että päädyn lopulta pehmeään huoneeseen gugugaga
- Anonyymi00016UUSI
xD.
- Anonyymi00012UUSI
Palstan tekstejä lukiessa valtaa outo tunne siitä ettei ole mun paikka tämä.
- Anonyymi00014UUSI
😁. Onko mielestäsi niin outoa kokea jotain tuollaista? Meneekö osastoon hihhuli vai mitä tarkoitat?
- Anonyymi00013UUSI
Näin kävi jo kauan sitten sen jälkeen olen vain seurannut ja toivonut hänelle kaikkea hyvää. Koskaan en häntä pysty unohtamaan, koska hän oli siinä ja ennen, kuin ehdin edes muuttamaan mieleni oli hän poissa. Kun hän palasi, romahdin koska en enää uskalla. Yritän vain olla epäviehättävä ja piilossa. Tiivistettynä kaikki
Edelleen kun hänet näen hiljenen.- Anonyymi00018UUSI
Eikö tule surullinen olo vai oletko jo päässyt asian yli ja pystyt kohtaamaan takertumatta aiheeseen?
- Anonyymi00017UUSI
Kyllä. Yleensä se johtanut parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2465493Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,594799Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk173620Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2913338Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699213304Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823209- 782914
- 732151
- 302027
- 902026