Oletko itse

Anonyymi-ap

Suuttunut jostain?

30

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Noup. Ihan kunnossa tässä ollaan :) mites siellä menee?

• Anonyymi00022

Ei ois tähän pitänyt vastata ollenkaan. Nyt alkaa kyllä ärsyttää ja tää hmm, tuota jauhaminen varmaan ärsyttää monia.

• Anonyymi00002

En ole. En vain tiedä onko minulla oikeus kaivata sinua, kun en tiedä oletko kiinnostunut vai et jne.

• Anonyymi00003

Vai niin, onpa mielenkiintoista 😬 koska jos nyt olet se joksi sinua luulen ja on sanottu, että luulo ei ole tiedon väärti, niin en voi tietää varmaksi. Ja miten monesti juurikin sinulle pitää vakuuttaa, että olen kiinnostunut sinusta oikeasti ja hyvin paljon ja että tunteeni sinua kohtaan ovat lämpimiä ja aitoja 😍❤️ mutta mehän ei kuitenkaan tiedetä toisistamme oikein mitään 🤔 niin että haluaisin tutustua sinuun. Mietin, että tykätäänkö ollenkaan samoista asioista.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Vai niin, onpa mielenkiintoista 😬 koska jos nyt olet se joksi sinua luulen ja on sanottu, että luulo ei ole tiedon väärti, niin en voi tietää varmaksi. Ja miten monesti juurikin sinulle pitää vakuuttaa, että olen kiinnostunut sinusta oikeasti ja hyvin paljon ja että tunteeni sinua kohtaan ovat lämpimiä ja aitoja 😍❤️ mutta mehän ei kuitenkaan tiedetä toisistamme oikein mitään 🤔 niin että haluaisin tutustua sinuun. Mietin, että tykätäänkö ollenkaan samoista asioista.

Lentonäytökset kiinnostaa esim. kovasti 😊

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lentonäytökset kiinnostaa esim. kovasti 😊

Harjoittelen vielä ;-)

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Harjoittelen vielä ;-)

Sivusta siis.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Meidän pitäisi tutustua. Kaikki menisi hyvin.

• Anonyymi00029

Tämä meni Miehelle.

• Anonyymi00005

rakkautta varmaan

• Anonyymi00008

En ole. Hieman harmittaa vielä, kun en ollut tarpeeksi vetävä.

• Anonyymi00011

Miks kerrotte asianne jatkuvasti koko maailmalle!?

• Anonyymi00030

Jos ei kukaa haluu panna sua nii luulis jo siitä tajuavan...

• Anonyymi00012

En ole enää suuttunut. Mutta ihmettelen miksi varattu nainen ei ota yhteyttä ja kerro tunteitaan.

• Anonyymi00013

Joskus ehkä kahdesti peräkkäin.

• Anonyymi00014

En ole koskaan edes ollut hänelle suuttunut. Noi lauluharjotukset ym. vie vaan aikaa.

• Anonyymi00017

Miulle ei ainakaan tarvitse laulaa 👍 siis toki saa, mutta hyvänen aika ei ole pakko 😊

• Anonyymi00016

En ole koskaan pitkään suuttunut. Mutta... En tiedä, mitä sulla on tällä hetkellä meneillään. Olen varautunut ja valmiina etääntymään ja suojaamaan sydäntäni, jos aihetta ilmenee.
      M- nainen

• Anonyymi00018

Mitä pitäisi olla meneillään? 😬

• Anonyymi00019

Ei tämä aloitus muhun liity, mutta vastaanpa
      silti koska aihe on aika osuva & ajankohtainen.
      Ajattelin aiemmin että en koe olevani vihainen tai suuttunut mistään, mutta taidanpa ollakin.

• Anonyymi00020

Samaa mieltä. Nyt ärsyttää.-Sivusta satunnaisesti seuraava-

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Samaa mieltä. Nyt ärsyttää.-Sivusta satunnaisesti seuraava-

😬 anteeksi, jos tämä oli mulle.
        Sivusta

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

😬 anteeksi, jos tämä oli mulle.
        Sivusta

Ei täällä paljon anteeksipyynnöt lämmitä. Toivoisin, että eräällä olisi älyä tulla kasvotusten puhumaan, kun asiaa on irl käsitelty.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei täällä paljon anteeksipyynnöt lämmitä. Toivoisin, että eräällä olisi älyä tulla kasvotusten puhumaan, kun asiaa on irl käsitelty.

En usko, että tämä oli mulle.
        Toivottavasti hän ketä tarkoitat, tulisi puhumaan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En usko, että tämä oli mulle.
        Toivottavasti hän ketä tarkoitat, tulisi puhumaan.

Ehkä, ehkä et. Näkyypä täällä kirjoittelevan uusillakin nimimerkillä ja anonyymisti. Ite vetäsit minunkin asiat palstalle, alappa löntystää selvitteleen asiaa. Pikkusen äkkiä, ennenkö menee hermot ja ratkaisen asian heti.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ehkä, ehkä et. Näkyypä täällä kirjoittelevan uusillakin nimimerkillä ja anonyymisti. Ite vetäsit minunkin asiat palstalle, alappa löntystää selvitteleen asiaa. Pikkusen äkkiä, ennenkö menee hermot ja ratkaisen asian heti.

Ehkä kannattaa vetää vähän henkeä. Vaikuttaa, että olet nyt hieman palstaharhaillut. Joka tapauksessa ainoa mihin kiinnitin huomiota ja vastasin oli tuo Satunnaisesti seuraava. Eli ei liity minuun mitenkään luulosi.

• Anonyymi00027

Ei maksa vaivaa suuttua helpompaa joutua vaikeuksiin niin kahtoo aina asiaan sopivan rangaistuksen ja katsoo oppiiko toinen mitään sen suhteen jaksa toivoa edes elättää huomannu että moni on jo syntyjään kyvytön jopa oppimaan hienoa jalostusta (ulkonäön mukainen jalostus)

• Anonyymi00028

en ole! tykkään vaan hinkata itteäni miehiä ja naisia vasten sekä ottaa sisään isoa! jos siitä suututaan mulle niin voivoi. vastaan saa aina laittaa.

• Anonyymi00031

Tietenkin, jokaiselle höyrähtäneelle viisi-kuusikymppiselle tarothörhölle, jotka yrittävät vakuuttaa, että mene eteenpäin ja tuhlaa elämäsi. Ei minukiinnosta paskaakaan mitä kaikenmaailman hihhuleiden mielestä pitäisi tehdä. Voisivat keskittyä omaan elämäänsä.

Mites se menikään? Älä ota vastaan neuvoja heiltä, jotka eivät elä niin kuin haluaisit elää jne.

Toki myös vihainen Nesteellä usein käyvälle ukkelille, joka leikkii pahaenteisten ennakkoennusteiden luomista.

• Anonyymi00033

Kun et sä enää kiinnosta mua tajua jo

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      32
      2411
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      100
      2292
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      18
      1329
    4. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1197
    5. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      33
      1152
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      27
      910
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      51
      830
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      11
      801
    9. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      735
    10. Sammuuko meillä

Kipinä kun ei enää nähdä
      Ikävä
      56