Suuttunut jostain?
Oletko itse
30
523
Vastaukset
- Anonyymi00001
Noup. Ihan kunnossa tässä ollaan :) mites siellä menee?
- Anonyymi00022
Ei ois tähän pitänyt vastata ollenkaan. Nyt alkaa kyllä ärsyttää ja tää hmm, tuota jauhaminen varmaan ärsyttää monia.
- Anonyymi00002
En ole. En vain tiedä onko minulla oikeus kaivata sinua, kun en tiedä oletko kiinnostunut vai et jne.
- Anonyymi00003
Vai niin, onpa mielenkiintoista 😬 koska jos nyt olet se joksi sinua luulen ja on sanottu, että luulo ei ole tiedon väärti, niin en voi tietää varmaksi. Ja miten monesti juurikin sinulle pitää vakuuttaa, että olen kiinnostunut sinusta oikeasti ja hyvin paljon ja että tunteeni sinua kohtaan ovat lämpimiä ja aitoja 😍❤️ mutta mehän ei kuitenkaan tiedetä toisistamme oikein mitään 🤔 niin että haluaisin tutustua sinuun. Mietin, että tykätäänkö ollenkaan samoista asioista.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vai niin, onpa mielenkiintoista 😬 koska jos nyt olet se joksi sinua luulen ja on sanottu, että luulo ei ole tiedon väärti, niin en voi tietää varmaksi. Ja miten monesti juurikin sinulle pitää vakuuttaa, että olen kiinnostunut sinusta oikeasti ja hyvin paljon ja että tunteeni sinua kohtaan ovat lämpimiä ja aitoja 😍❤️ mutta mehän ei kuitenkaan tiedetä toisistamme oikein mitään 🤔 niin että haluaisin tutustua sinuun. Mietin, että tykätäänkö ollenkaan samoista asioista.
Lentonäytökset kiinnostaa esim. kovasti 😊
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lentonäytökset kiinnostaa esim. kovasti 😊
Harjoittelen vielä ;-)
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Harjoittelen vielä ;-)
Sivusta siis.
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Meidän pitäisi tutustua. Kaikki menisi hyvin.
- Anonyymi00029
Tämä meni Miehelle.
- Anonyymi00005
rakkautta varmaan
- Anonyymi00008
En ole. Hieman harmittaa vielä, kun en ollut tarpeeksi vetävä.
- Anonyymi00011
Miks kerrotte asianne jatkuvasti koko maailmalle!?
- Anonyymi00030
Jos ei kukaa haluu panna sua nii luulis jo siitä tajuavan...
- Anonyymi00012
En ole enää suuttunut. Mutta ihmettelen miksi varattu nainen ei ota yhteyttä ja kerro tunteitaan.
- Anonyymi00013
Joskus ehkä kahdesti peräkkäin.
- Anonyymi00014
En ole koskaan edes ollut hänelle suuttunut. Noi lauluharjotukset ym. vie vaan aikaa.
- Anonyymi00017
Miulle ei ainakaan tarvitse laulaa 👍 siis toki saa, mutta hyvänen aika ei ole pakko 😊
- Anonyymi00016
En ole koskaan pitkään suuttunut. Mutta... En tiedä, mitä sulla on tällä hetkellä meneillään. Olen varautunut ja valmiina etääntymään ja suojaamaan sydäntäni, jos aihetta ilmenee.
M- nainen- Anonyymi00018
Mitä pitäisi olla meneillään? 😬
- Anonyymi00019
Ei tämä aloitus muhun liity, mutta vastaanpa
silti koska aihe on aika osuva & ajankohtainen.
Ajattelin aiemmin että en koe olevani vihainen tai suuttunut mistään, mutta taidanpa ollakin.- Anonyymi00020
Samaa mieltä. Nyt ärsyttää.-Sivusta satunnaisesti seuraava-
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Samaa mieltä. Nyt ärsyttää.-Sivusta satunnaisesti seuraava-
😬 anteeksi, jos tämä oli mulle.
Sivusta - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
😬 anteeksi, jos tämä oli mulle.
SivustaEi täällä paljon anteeksipyynnöt lämmitä. Toivoisin, että eräällä olisi älyä tulla kasvotusten puhumaan, kun asiaa on irl käsitelty.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei täällä paljon anteeksipyynnöt lämmitä. Toivoisin, että eräällä olisi älyä tulla kasvotusten puhumaan, kun asiaa on irl käsitelty.
En usko, että tämä oli mulle.
Toivottavasti hän ketä tarkoitat, tulisi puhumaan. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
En usko, että tämä oli mulle.
Toivottavasti hän ketä tarkoitat, tulisi puhumaan.Ehkä, ehkä et. Näkyypä täällä kirjoittelevan uusillakin nimimerkillä ja anonyymisti. Ite vetäsit minunkin asiat palstalle, alappa löntystää selvitteleen asiaa. Pikkusen äkkiä, ennenkö menee hermot ja ratkaisen asian heti.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ehkä, ehkä et. Näkyypä täällä kirjoittelevan uusillakin nimimerkillä ja anonyymisti. Ite vetäsit minunkin asiat palstalle, alappa löntystää selvitteleen asiaa. Pikkusen äkkiä, ennenkö menee hermot ja ratkaisen asian heti.
Ehkä kannattaa vetää vähän henkeä. Vaikuttaa, että olet nyt hieman palstaharhaillut. Joka tapauksessa ainoa mihin kiinnitin huomiota ja vastasin oli tuo Satunnaisesti seuraava. Eli ei liity minuun mitenkään luulosi.
- Anonyymi00027
Ei maksa vaivaa suuttua helpompaa joutua vaikeuksiin niin kahtoo aina asiaan sopivan rangaistuksen ja katsoo oppiiko toinen mitään sen suhteen jaksa toivoa edes elättää huomannu että moni on jo syntyjään kyvytön jopa oppimaan hienoa jalostusta (ulkonäön mukainen jalostus)
- Anonyymi00028
en ole! tykkään vaan hinkata itteäni miehiä ja naisia vasten sekä ottaa sisään isoa! jos siitä suututaan mulle niin voivoi. vastaan saa aina laittaa.
- Anonyymi00031
Tietenkin, jokaiselle höyrähtäneelle viisi-kuusikymppiselle tarothörhölle, jotka yrittävät vakuuttaa, että mene eteenpäin ja tuhlaa elämäsi. Ei minukiinnosta paskaakaan mitä kaikenmaailman hihhuleiden mielestä pitäisi tehdä. Voisivat keskittyä omaan elämäänsä.
Mites se menikään? Älä ota vastaan neuvoja heiltä, jotka eivät elä niin kuin haluaisit elää jne.
Toki myös vihainen Nesteellä usein käyvälle ukkelille, joka leikkii pahaenteisten ennakkoennusteiden luomista. - Anonyymi00033
Kun et sä enää kiinnosta mua tajua jo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322411Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002292Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181329Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491197Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331152Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o27910- 51830
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11801- 53735
- 56724