Tietääkö kukaan Onko Karvian kunnassa enään poliisin lupapalvelua. Pitäisi passi uusia kun tuli nimenvaihdos.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Hyvä kysymys. Toivottavasti joku sellainen vastaa, joka asioista tietää. Itse haluaisin PALJON selkeämpää viestintää.
- Anonyymi00002
Poliisin lupapalvelut on netissä. Siellä täytetään passihakemus ja tarvittaessa sitten käynti poliisilaitoksella.
- Anonyymi00003
Tämä on kyllä tietona, että netissä täytetään ja käydään sormenjäljet antamassa poliisilaitoksella.
Eli Karviassa ei ole enään lupapalveluita missä sormenjälkien antaminen onnistuisi. Tätähän aloittaja kysyi.
- Anonyymi00004
Miksi nämä kaikki palvelut häviävät Karviasta?
Luulisi, että kaikille pienille "virastoasipille" olisi käyttäjiä esim. kerran kuukaudessa. - Anonyymi00005
Säästöä se on pienikin... Kas kun tartte Poriin lähteä ajamaan
- Anonyymi00006
Ennen oli kaikki paremmin.
Poliisi palolaitoksella keskiviikkoisin ja kunnantalolla pystyi hoitamaan asian kuin asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441