Oulun Sebu sanoo kuten Trump

Anonyymi-ap

Diplomatia rättipäiden kanssa ei ole tuottanut tulosta
Anonyymi-ap
2026-04-16 13:43:13

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011947858.html

Europarlamentaarikko Sebastian Tynkkynen (ps) käyttää rasistista ilmaisua sosiaalisessa mediassa julkaisemansa videon yhteydessä.

Viestipalvelu X:ssä ja Instagramissa julkaistun videon mukaan Tynkkynen näkee Yhdysvaltain hyökkäyksen Iraniin olevan ainoa oikea vaihtoehto, koska Iran on lähellä ydinaseen saamista käsiinsä.

– Se joka uskoo muuta, kertokoon vaihtoehtonsa. Diplomatia rättipäiden kanssa ei ole tuottanut tulosta, hän kirjoittaa videon saatetekstissä.

Kyseessä on halventava ilmaisu, jolla viitataan tavallisesti Lähi-idästä kotoisin olevaan ihmiseen. Nimitys liittyy joidenkin muslimien käyttämään päähineeseen.

ps. eipä kukaan moiti jos Trump sanoo vastaavasti...

20

312

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tynkkynen puhuu aina asiaa. Oikeata asiaa.

• Anonyymi00002

Aivan äärioikeata.Outoa kyllä että hän edustaa sellaista missä itse joutuisi vankilaan tai teloitetuksi.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Aivan äärioikeata.Outoa kyllä että hän edustaa sellaista missä itse joutuisi vankilaan tai teloitetuksi.

Persuthan taistelee kaikkia sellaisia vastaan joiden työn hedelmistä itsekin nauttivat kuten näistäkin ay-ja työväenliikkeen ajamista saavutuksista.
        Kahdeksan tunnin työpäivä

Viisipäiväinen työviikko

Kesäloma

Lomaraha

Talviloma

Sairausjan palkka

Ylityökorvaukset

Työterveyshuolto

Irtisanomissuoja

Työttömyysturva

Perhevapaat

Lapsilisät

• Anonyymi00004

Onhan se hyvä että urpoillakin on oma vaippa-agenttinsa pontevana toimijana.

• Anonyymi00005

gt5

• Anonyymi00006

Onko tuo sen agenttitunnus?

• Anonyymi00007

Onhan se kunnioitettavaa tekemistä kun ihminen pystyy vastustamaan omia ihmisoikeuksiaan.

• Anonyymi00008

Jos Tynkkynen ois Sdp läinen niin täällä kilvan kuorossa huudettaisiin kuinka hyvin sebu artiguloi. Mutta nyt olaan periaatteessa vastaan kun ei ole kommari..

• Anonyymi00009

Olipa höpö uhriutuminen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olipa höpö uhriutuminen.

Eikös Sebu ole vantaalainen?

• Anonyymi00011

sebu on yhtä pölvösti kuin kommarit.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eikös hän käynyt aikoinaan putinleirillä koulutuksessa?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tuskin tynkinen olisi ollut kelvollinen Siuvatin kengännauhoja sitomaan.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuskin tynkinen olisi ollut kelvollinen Siuvatin kengännauhoja sitomaan.

Tynkkynen (ps.) osallistui arktiselle leirille Tverissä Venäjällä v 2016.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olipa höpö uhriutuminen.

Uhriutuminen näyttää olevan päivän sana. Tosiasiassa tuota ei edes tarvitse käyttää. Eiköhän kirjoittaja itse ole kova "uhriutumaan". 😂

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Uhriutuminen näyttää olevan päivän sana. Tosiasiassa tuota ei edes tarvitse käyttää. Eiköhän kirjoittaja itse ole kova "uhriutumaan". 😂

Persu ei vain tajua.

• Anonyymi00015

ddd

• Anonyymi00016

....

• Anonyymi00017

yyyy

• Anonyymi00021

Pe-Rus-suomalainen mies on tynkinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      616
      1615
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      721
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      662
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      533
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe