Lämpö alkaa maaliskuussa ja jatkuu syyskuuhun.
Se tarkoittaa 9 kuukautta.
Siinä ajassa pakkasten jälkeen on sopivaa pohjoisessa saada seksuaalista kokemusta.
Tutkitaan miten seksuaalisuuden saaminen jakaantuu väestön kesken 9 lämpimämpimän kuukauden kesken, josta on vain 3 kaikista lämmintä kuukautta.
Minkälaiset ihmiset saavat kokemusta jo lämmön alkumetrillä ja ketkä muissa vaiheissa tai kokonaan jäävät ilman ja voisivat teoriassa saada jopa kylmissä pakkasissa, mihin pohjoismainen kulttuuri perustuukin, kylmän hyväksymiselle ja kuuman torjumiselle.
Pitääkin sanoa, että paras aika lisääntyä pohjoisessa olisi ollut helmikuun kovimmissa pakkasissa, mutta minkälainen haaste se on todellisuudessa ihmisille, tiede tutkisi?
Lämmön yleisiä seksikuukausia
Anonyymi-ap
4
207
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Laskepa uudestaan!
- Anonyymi00002
Mihin perustat nuo väitteesi?
- Anonyymi00003
Suomessa syntyy eniten lapsia heinä-elokuussa. Kyllä ne lasten alulle saattamiset siis sinne talvikuukausille keskittyvät.
- Anonyymi00004
Helmikuun pakkasissa alulle pantu syntyy skorpioniksi marraskuussa ja saa synkeän alun elämälle siinä suhteessa. Ennen vanhaan pätenyt vielä paremmin kun ravinnon riittäminen talven yli on alkanut pahimmillaan jäytää ihmisten mieltä jo helmikuussa ja niukka köyhäravinteinen ruoka tekee oman osansa. Tämä mieliala siirtyy sikiöön jonkinlaisena tietona veressä ym vastaavilla tavoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja176878- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276689Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622