Heitin pullopostia Kokemäenjokeen. Kuinka pitkälle se voi sieltä mennä?
Eilen kun kävin Porissa
26
383
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvällä tuurilla ja myötätuulella ihan nakkilaan saakka.
- Anonyymi00004
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi00005
Mitähän varten?
- Anonyymi00006
Yleensä päätyy Pihlavassa pullonpalautusautomaattiin ja pipipää ostaa palautusrahalla kaljaa, siellä on verkot joessa tyhiä tölkkejä ja pulloja varten.
- Anonyymi00007
Kai ne sen viestin kattoo ensin?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kai ne sen viestin kattoo ensin?
Lukee jos osaa, monella jäi ala-aste kesken kun aika meni ratapenkalla liimaa impatessa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lukee jos osaa, monella jäi ala-aste kesken kun aika meni ratapenkalla liimaa impatessa
Ehkä laittaa minulle sähköpostia, soittaa tai laittaa tekstiviestin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä laittaa minulle sähköpostia, soittaa tai laittaa tekstiviestin.
Pääset treffeille Halssin rantaan, voitte rillata ja kattella auringonlaskua :D
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lukee jos osaa, monella jäi ala-aste kesken kun aika meni ratapenkalla liimaa impatessa
Moni päätyi Merstolan ratapenkalle kilon riekaleina kun erehtyi luulemaan että psykiatri on lääkäri. Ja tämä on muuten tosi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Moni päätyi Merstolan ratapenkalle kilon riekaleina kun erehtyi luulemaan että psykiatri on lääkäri. Ja tämä on muuten tosi.
Kuoliko se joku?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuoliko se joku?
Elämä voittaa aina. Muistakaa se.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Elämä voittaa aina. Muistakaa se.
Joku voi saada sen vaikka vuosien päästä. Voi mennä satakin vuotta, jolloin minua ei enää ole.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Moni päätyi Merstolan ratapenkalle kilon riekaleina kun erehtyi luulemaan että psykiatri on lääkäri. Ja tämä on muuten tosi.
No ei se ehkä ole mikään täydellinen totuus, että tuosta erehdyksestä kaikki johtui? Vai onko? Ja kyllä tuo monikko viittaa siihen, että osittain luulet?
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuoliko se joku?
Se oli Ketä, se jäi eloon
- Anonyymi00015
"Tuli käytyä Porin Havana baarissa Speed dating tapahtumassa"
- Anonyymi00018
Aha, hyvä kun ilmoitit, en kyllä ihan heti oivaltanyt.... että miten liittyy aiheeseen!
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aha, hyvä kun ilmoitit, en kyllä ihan heti oivaltanyt.... että miten liittyy aiheeseen!
Sen jälkeen heitin.
- Anonyymi00016
Jos tietäisin missä sen teit, voisin veikata, nyt en. Jokihan on aika pitkä ja siinä on voimalaitoksiakin.
Oliko lasi- vai muovipullo? Sekin vaikuttaisi veikkaukseeni, vaikka heittopaikankin tietäisin!- Anonyymi00019
Sanoi käyneensä porissa. Siitä voisi päätellä että ei esim. harjavallassa heitetty. Tosin varmaa se ei ole kun porissa käyntiä ja pullonheittoa ei aukottomasti yhdistetty toisiinsa.
- Anonyymi00023
Muovipullo.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sanoi käyneensä porissa. Siitä voisi päätellä että ei esim. harjavallassa heitetty. Tosin varmaa se ei ole kun porissa käyntiä ja pullonheittoa ei aukottomasti yhdistetty toisiinsa.
Porissa heitin.
- Anonyymi00021
Kaikki porilaiset ei ole vielä kuulleet puhelimesta.
- Anonyymi00022
Oletteko löytäneet pullopostin?
- Anonyymi00025
löytyi, siinä oli akku loppu, en voinut soittaa sinulle
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
löytyi, siinä oli akku loppu, en voinut soittaa sinulle
Soitin muttet vastannut...
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Soitin muttet vastannut...
sullakin näköjään akku loppu :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466