Sen voin sanoa, ne on lapsellisia ja kauheita.
Olin nyt tahtomatta yhdessä mukana, sain osani muutaman tuhat euroo. Olisin luopunut mutta se ei ollutkaan mahdollista.
Mutta koko homma repesi kauheaksi! Vanhatkin ystävyydet muuttui vihaksi.
Kaikki kyttäsi mitä joku sai, vaikka mitään ei ollut edes! Muutamia tonnia voi hyvää päivää.
Perintöriidat
12
724
Vastaukset
- Anonyymi00001
noin ne tuppaa menee
- Anonyymi00002
Perintöriidat ovat asianajajille ja kiinteistönvälittäjille kultakaivos😂
- Anonyymi00003
Tehkää testamentti!
- Anonyymi00004
No sepä se mutta useet ei tee.
- Anonyymi00005
Niin ja vielä kun sattuu oikeisiin käsiin tallentamaan.
- Anonyymi00006
Pakko sanoa TÄLLE jees. Onneksi omalla kohdalla touhu on ohi ja voin sanoa, kukaan ei voittanut. Kaikki hävisi
Haluan painottaa, kaikki HÄVISI. - Anonyymi00007
testamentti oli tehty. ja saaja oli mikä ei edes kuulunut sukuun. ohitti jopa rinta perilliset. että näinkin.
- Anonyymi00008
Tuomareille kultakaivos, muutaman kymppitonnin perinnöt menee kuluihin.
- Anonyymi00010
kauhee riita missä väkisin olin osallinen, en edes tiennyt mistä, olen edeleen samassa limbossa ei tästä pääse eroon 🤔
- Anonyymi00011
Meillä jopa arkusta riideltiin, ettää ei noin kallista 😩
- Anonyymi00012
Pienestäkin summasta saadaan riita, pääasia että kukaan ei saa mitään!
- Anonyymi00013
se on hyväå, kukaan ei saa mitään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6022154- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,201032Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4897Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 81802
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89742- 63725
- 65563