Oletkohan tuntenut viime päivinä

Anonyymi-ap

kuinka intensiivisesti ja lämpimästi olen sinua ajatellut nainen? Onko tämä ikäväni välittynyt sinulle asti?

36

568

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Riippuu ketä naista!?

• Anonyymi00003

Kenelle kirjoitat?

• Anonyymi00004

Kyllä joo näin vuosien varrella olen tuntenut kaiken (harhan) päässäni ja huomannut kuinka hän uskollisesti on kiinnostunut minusta. Kuinka olenkaan paljon enemmän vaivan arvoinen kuin palsta. Hän on vain näyttänyt tunteensa minulle eikä kellekään muulle. Hän on niiin rehellinen ja hänen tunteidensa näyttäminen lämmittää sydäntäni. Tunnen että minut on huomattu palstan ulkopuolella hänen toimestaan ja tunnen itseni HYVIN rakastetuksi. Ah mikä todellinen rakkaus ja tunne!

• Anonyymi00005

En ole tuntenut mitään rakkautta! Vain pelkoa ja välinpitämättömyyttä!

• Anonyymi00006

Tänään tunsin ihmeellisen tunteen joskus kuuden aikaan. Yhtäkkiä ajatus sinusta valtasi mieleni. Se oli voimakas ja siinä oli samanaikaisesti kaipuuta, surua ja kipua. En tiedä, missä olet tai mitä teet. Toivottavasti voit hyvin.

• Anonyymi00023

On vähän sellainen juttu, että kun tähän taitaa liittyä kaipuuta, surua ja kipua, mutta myös kasvavaa lämpöä. Eilen minusta tuntui ettet ollut ihan kunnossa, olen ennenkin, kun olen sinut kohdannut, aistinut sinusta erilaisia tunnetiloja, mutta nyt taidan jotenkin ymmärtää. Tällä hetkellä kaikki on hyvin ja olet mielessäni.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

On vähän sellainen juttu, että kun tähän taitaa liittyä kaipuuta, surua ja kipua, mutta myös kasvavaa lämpöä. Eilen minusta tuntui ettet ollut ihan kunnossa, olen ennenkin, kun olen sinut kohdannut, aistinut sinusta erilaisia tunnetiloja, mutta nyt taidan jotenkin ymmärtää. Tällä hetkellä kaikki on hyvin ja olet mielessäni.

En tiedä kenelle kirjoitit. Olenko edes oikea? Mutta olen henkisesti todella rikki. Kaipaan häntä liikaa, lähes joka päivä. Ikävä ei helpota millään.

• Anonyymi00007

Ohi. En usko tuollaiseen hömppään.

• Anonyymi00008

Ei ollut tosiaan sinulle. 😊

• Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei ollut tosiaan sinulle. 😊

En ajatellutkaan että olisi ollut. Ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta kun näitä astraalitason yhteysjuttuja täällä kirjoittelet.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En ajatellutkaan että olisi ollut. Ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta kun näitä astraalitason yhteysjuttuja täällä kirjoittelet.

Itseasiassa oli. Sekoitat minut johonkin toiseen. 😊

• Anonyymi00035

Katkera vastaus. Jos ei usko tuollaiseen hömppään eikä välitä niin ei myöskään silloin vastaa. Jo pelkkä vastaaminen kertoo että välität asiasta mikä taas kertoo sen että itsekin uskot tuohon mutta olet katkera siitä ettet koe sitä kenenkään kanssa. Ihan kuin olisit vittuuntunut jo pelkästä kirjoituksesta ja siksi koit tarvetta halventaa vastauksellasi.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Katkera vastaus. Jos ei usko tuollaiseen hömppään eikä välitä niin ei myöskään silloin vastaa. Jo pelkkä vastaaminen kertoo että välität asiasta mikä taas kertoo sen että itsekin uskot tuohon mutta olet katkera siitä ettet koe sitä kenenkään kanssa. Ihan kuin olisit vittuuntunut jo pelkästä kirjoituksesta ja siksi koit tarvetta halventaa vastauksellasi.

Ei noin.

• Anonyymi00009

Tunnen hyvin sen.

• Anonyymi00010

Huijaat.. Oot ajatellut vaan tuhmia.

• Anonyymi00011

😅 Kyllähän sitä päivän aikana ehtii monenlaista ajatella.

• Anonyymi00012

Empä usko että omaat yliluonnollista osaamista joten vastaan hänen peolestaan "en"

• Anonyymi00013

Elämyspoikaystävä. Kirsikka 🍒 on antanut miesystävälle osuvan lempinimen.

• Anonyymi00014

Sattumia on kieltämättä monta.

• Anonyymi00015

Annahan tunniste niin kerron? 🙂

• Anonyymi00017

Joo! Tai sitten tämä olotila johtuu siitä että minä ajattelen sinua 😊

• Anonyymi00021

Olipa kivasti kirjoitettu. 😊

• Anonyymi00018

Aamun ensimmäisessä viestissä lukee " Hyvää huomenta rakas ♥️ " Joskus sydän - emoji puuttuu tai viestissä toivotetaankin vai
      " huomenta " hmmm. Mietinnän paikka ehkä.
      Hymyilyttää kun tästä puhe vaikka tottahan se on. Sanojen merkitys korostuu täällä palstalla.

• Anonyymi00020

Kun ollaan erossa, toista ei voi koskettaa, voi vain puhua.

• Anonyymi00022

Meneekö se toisinkin päin

• Anonyymi00024

Tämä viikko on mennyt melko hyvin. Pieniltä kommelluksilta ei tietenkään ole vältytty, koska olen ollut liikkeellä. Mutta sellainen perusluottavainen fiilis just nyt. Kaikki on ihan hyvin, tässä ja nyt.

• Anonyymi00026

Terapia vois auttaa sun pakkomielteeseen ap.

• Anonyymi00027

Ei oo. Vihaa tunnen.

• Anonyymi00028

Kyllä tuntemuksia on tuntunut 😉

• Anonyymi00029

Minä ainakin olen ajatellut häntä naista 😍 ja välillä tuntuu siltä kuin hänkin ajattelisi 😍

• Anonyymi00037

Tunnet kun hän ajattelee itseään?

• Anonyymi00030

Jotenkin on haluttanut vieläkin enemmän. 🥵

• Anonyymi00032

Välillä kyllä hieman tukalaa.

• Anonyymi00033

Ne oli ne aamuset jutut 😘 mut niistä siirryin luontevasti enkeleihin 🤭 💞🪽

• Anonyymi00031

En enää halua ajatella sinua koska se on tuskaa.

• Anonyymi00034

Älä älä 😝 kyllä on ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe