kuinka intensiivisesti ja lämpimästi olen sinua ajatellut nainen? Onko tämä ikäväni välittynyt sinulle asti?
Oletkohan tuntenut viime päivinä
36
568
Vastaukset
- Anonyymi00002
Riippuu ketä naista!?
- Anonyymi00003
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi00004
Kyllä joo näin vuosien varrella olen tuntenut kaiken (harhan) päässäni ja huomannut kuinka hän uskollisesti on kiinnostunut minusta. Kuinka olenkaan paljon enemmän vaivan arvoinen kuin palsta. Hän on vain näyttänyt tunteensa minulle eikä kellekään muulle. Hän on niiin rehellinen ja hänen tunteidensa näyttäminen lämmittää sydäntäni. Tunnen että minut on huomattu palstan ulkopuolella hänen toimestaan ja tunnen itseni HYVIN rakastetuksi. Ah mikä todellinen rakkaus ja tunne!
- Anonyymi00005
En ole tuntenut mitään rakkautta! Vain pelkoa ja välinpitämättömyyttä!
- Anonyymi00006
Tänään tunsin ihmeellisen tunteen joskus kuuden aikaan. Yhtäkkiä ajatus sinusta valtasi mieleni. Se oli voimakas ja siinä oli samanaikaisesti kaipuuta, surua ja kipua. En tiedä, missä olet tai mitä teet. Toivottavasti voit hyvin.
- Anonyymi00023
On vähän sellainen juttu, että kun tähän taitaa liittyä kaipuuta, surua ja kipua, mutta myös kasvavaa lämpöä. Eilen minusta tuntui ettet ollut ihan kunnossa, olen ennenkin, kun olen sinut kohdannut, aistinut sinusta erilaisia tunnetiloja, mutta nyt taidan jotenkin ymmärtää. Tällä hetkellä kaikki on hyvin ja olet mielessäni.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
On vähän sellainen juttu, että kun tähän taitaa liittyä kaipuuta, surua ja kipua, mutta myös kasvavaa lämpöä. Eilen minusta tuntui ettet ollut ihan kunnossa, olen ennenkin, kun olen sinut kohdannut, aistinut sinusta erilaisia tunnetiloja, mutta nyt taidan jotenkin ymmärtää. Tällä hetkellä kaikki on hyvin ja olet mielessäni.
En tiedä kenelle kirjoitit. Olenko edes oikea? Mutta olen henkisesti todella rikki. Kaipaan häntä liikaa, lähes joka päivä. Ikävä ei helpota millään.
- Anonyymi00007
Ohi. En usko tuollaiseen hömppään.
- Anonyymi00008
Ei ollut tosiaan sinulle. 😊
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ollut tosiaan sinulle. 😊
En ajatellutkaan että olisi ollut. Ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta kun näitä astraalitason yhteysjuttuja täällä kirjoittelet.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
En ajatellutkaan että olisi ollut. Ei nimittäin ollut ensimmäinen kerta kun näitä astraalitason yhteysjuttuja täällä kirjoittelet.
Itseasiassa oli. Sekoitat minut johonkin toiseen. 😊
- Anonyymi00035
Katkera vastaus. Jos ei usko tuollaiseen hömppään eikä välitä niin ei myöskään silloin vastaa. Jo pelkkä vastaaminen kertoo että välität asiasta mikä taas kertoo sen että itsekin uskot tuohon mutta olet katkera siitä ettet koe sitä kenenkään kanssa. Ihan kuin olisit vittuuntunut jo pelkästä kirjoituksesta ja siksi koit tarvetta halventaa vastauksellasi.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Katkera vastaus. Jos ei usko tuollaiseen hömppään eikä välitä niin ei myöskään silloin vastaa. Jo pelkkä vastaaminen kertoo että välität asiasta mikä taas kertoo sen että itsekin uskot tuohon mutta olet katkera siitä ettet koe sitä kenenkään kanssa. Ihan kuin olisit vittuuntunut jo pelkästä kirjoituksesta ja siksi koit tarvetta halventaa vastauksellasi.
Ei noin.
- Anonyymi00009
Tunnen hyvin sen.
- Anonyymi00010
Huijaat.. Oot ajatellut vaan tuhmia.
- Anonyymi00011
😅 Kyllähän sitä päivän aikana ehtii monenlaista ajatella.
- Anonyymi00012
Empä usko että omaat yliluonnollista osaamista joten vastaan hänen peolestaan "en"
- Anonyymi00013
Elämyspoikaystävä. Kirsikka 🍒 on antanut miesystävälle osuvan lempinimen.
- Anonyymi00014
Sattumia on kieltämättä monta.
- Anonyymi00015
Annahan tunniste niin kerron? 🙂
- Anonyymi00017
Joo! Tai sitten tämä olotila johtuu siitä että minä ajattelen sinua 😊
- Anonyymi00021
Olipa kivasti kirjoitettu. 😊
- Anonyymi00018
Aamun ensimmäisessä viestissä lukee " Hyvää huomenta rakas ♥️ " Joskus sydän - emoji puuttuu tai viestissä toivotetaankin vai
" huomenta " hmmm. Mietinnän paikka ehkä.
Hymyilyttää kun tästä puhe vaikka tottahan se on. Sanojen merkitys korostuu täällä palstalla. - Anonyymi00020
Kun ollaan erossa, toista ei voi koskettaa, voi vain puhua.
- Anonyymi00022
Meneekö se toisinkin päin
- Anonyymi00024
Tämä viikko on mennyt melko hyvin. Pieniltä kommelluksilta ei tietenkään ole vältytty, koska olen ollut liikkeellä. Mutta sellainen perusluottavainen fiilis just nyt. Kaikki on ihan hyvin, tässä ja nyt.
- Anonyymi00026
Terapia vois auttaa sun pakkomielteeseen ap.
- Anonyymi00027
Ei oo. Vihaa tunnen.
- Anonyymi00028
Kyllä tuntemuksia on tuntunut 😉
- Anonyymi00029
Minä ainakin olen ajatellut häntä naista 😍 ja välillä tuntuu siltä kuin hänkin ajattelisi 😍
- Anonyymi00037
Tunnet kun hän ajattelee itseään?
- Anonyymi00030
Jotenkin on haluttanut vieläkin enemmän. 🥵
- Anonyymi00032
Välillä kyllä hieman tukalaa.
- Anonyymi00033
Ne oli ne aamuset jutut 😘 mut niistä siirryin luontevasti enkeleihin 🤭 💞🪽
- Anonyymi00031
En enää halua ajatella sinua koska se on tuskaa.
- Anonyymi00034
Älä älä 😝 kyllä on ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648