Jos kohdattaisiin uudestaan
Miten se menisi
36
523
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täydellisesti
- Anonyymi00002
Ehkä pyrin välttämään häntä. En halua olla mikään rakastunut kerjääjä.
- Anonyymi00004
Vaihtoehto tämäkin.
- Anonyymi00027
No eihän susta kerjäläistä saa tekemälläkään.Sun rakkaudesta en tiä.
- Anonyymi00003
Ahmisin hampurilaisia keksejä jäätelööö suklaata karkkeja pullaaaaaa niiin paljon, että laattaa tulee kymmenen kiloa jätesäkkiin, siinä rakkauslahja hänellle.
- Anonyymi00024
Onko sulla bulimia?
- Anonyymi00036
:DDDD
- Anonyymi00005
Varmaan samalla tavalla kuin viimeksikin
- Anonyymi00006
Jotain se tarvitsee kummaltakin, niin eikös se siitä sitten....
- Anonyymi00007
WHO ARE YOU? Tää on tosiaanki ku joku Päiväni Murmelina- leikki :/ alan ruveta aika vahvasti väsymään tähän touhuun. Jos nyt kuitenkin kohdattaisiin, niin on kyllä pakko ainakin tervehtiä ja puhua ehkä jotain muutakin oleellista :) ja haluaisin ainakin halata sinua, ehkä jopa suudella. Mutta minustahan nyt ei koskaan tiedä. Lisäksi- en tiedä-luulenko nyt vaan- mutta olen vähän huolissani siitä asiasta, että kerran kun pääsen sinun lähelle- en välttämättä ihan äkkiä haluaisi siitä poistua. Siis sillä kertaa- en mikään takiainen ole :) sinä miehekäs mies, sinä hellyttävä mies :)
- Anonyymi00028
En minäkään. Siellä paikoissa missä olen käynyt, siellä levottomuus jotenkin tarttuu. Ihmiset ovat siellä kavereineen, eikä koskaan oikein tiedä millaisia suhteita heillä on. Sitten jos haluaisi tutustua ihmisiin, niin kohtaaminen on sellaista lyhytjänteistä ja poikkoilevaa ja sitten esim. kaveri voi tulla tilanteeseen väliin. Tämä oli vain esim. tutustumisen vaikeudesta yleisellä paikalla sopimatta mitään etukäteen.
- Anonyymi00008
Riippuu ihan hänestä, koska saattaisin jäätyä taas täysin, joten hän joutuisi lähestymään.
- Anonyymi00016
Ootko ruvennu leikkimään minua, kun niin monesti jäädyin? Voin kyllä yrittää lähestyä sinua hienovaraisesti tai vähemmän hienovaraisesti :D pitääkö sanoa, että "Moi, ollaan nyt jonkinverran kirjoiteltu tuolla ja minulla on sinua ihan hirveä ikävä, että kiva kun nyt olet siinä, ja, että saako sinua halata?" Rupeetko oikeesti MIES pelaamaan sellaisia pelejä, ettet meinaa tulla siinä halausasiassakaan yhtään vastaan? :) vai sanonko vaan, että "Moi, halataanko?" :)
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ootko ruvennu leikkimään minua, kun niin monesti jäädyin? Voin kyllä yrittää lähestyä sinua hienovaraisesti tai vähemmän hienovaraisesti :D pitääkö sanoa, että "Moi, ollaan nyt jonkinverran kirjoiteltu tuolla ja minulla on sinua ihan hirveä ikävä, että kiva kun nyt olet siinä, ja, että saako sinua halata?" Rupeetko oikeesti MIES pelaamaan sellaisia pelejä, ettet meinaa tulla siinä halausasiassakaan yhtään vastaan? :) vai sanonko vaan, että "Moi, halataanko?" :)
Ainakin olisi jumalattoman tärkeätä ilmaista se asia et ollaan kirjoiteltu jossain. On äärimmäisen tärkeää osata yhdistää etänä tapahtuneita asioita todelliseen elämään!
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ainakin olisi jumalattoman tärkeätä ilmaista se asia et ollaan kirjoiteltu jossain. On äärimmäisen tärkeää osata yhdistää etänä tapahtuneita asioita todelliseen elämään!
Olet oikeassa, en voi vastustaa mielihaluani- kultaseni :) voin kyllä sanoa sen nätisti ja suoraan missä ollaan kirjoiteltu, koska olisihan se muuten vähän- siis että siinä on sitten jonkinlaista taustaa sentään. Aivan- on tärkeää osata yhdistellä asioita.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olet oikeassa, en voi vastustaa mielihaluani- kultaseni :) voin kyllä sanoa sen nätisti ja suoraan missä ollaan kirjoiteltu, koska olisihan se muuten vähän- siis että siinä on sitten jonkinlaista taustaa sentään. Aivan- on tärkeää osata yhdistellä asioita.
Sinänsä on hyvä jos on esim. keskusteltu jo valmiiksi aikaisemmin, edes vähän. Sehän on tavallaan alkanut luonne edellä tutustumista. Jos ensikosketus toiseen tapahtuu suoraan ensinäkemisellä, myös keskustelu voi lähteä helposti pinnallisempaan ja ulkonäkökeskeisempään suuntaan kun ei tunne toista vielä yhtään. Myönnän kerran kokeilleeni erästä deittisovellusta kuvalla ja ilman kuvaa, oli jotenkin järkyttävä ero.
- Anonyymi00009
Todennäköisesti vain vaivaannuttavaa molemmin puolin.
- Anonyymi00010
En tietäisi miten toimia kun en tiedä mitä nainen ajattelee. Pelkäisin pahinta, että hänelle on ihan sama nähdä minut.
- Anonyymi00018
No tämä J kyllä aivan varmasti tietää, että erään S- Fairytale, whatever she is- ei todellakaan ole aivan sama nähdä häntä. Minä sanoin- tällä hetkellä palan sisäisesti. Mieti sitä. Olen alkanut lämpenemään :)
- Anonyymi00011
Käsi kädessä kuljemme taloon ei-autioon ja sitten kerrotaan vitsejä sujauttaen pari totuutta mukaan..
- Anonyymi00019
Tykkään kun naurat mun jutuille.
Sivullinen - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tykkään kun naurat mun jutuille.
SivullinenHuumorilla saa naisia. Suosittelut.
- Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Huumorilla saa naisia. Suosittelut.
Huom! ” saa naisia” , mutta ei parisuhdetta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Huom! ” saa naisia” , mutta ei parisuhdetta.
Sais sillä parisuhteenkin. sivusta
- Anonyymi00012
tuijotan sua
- Anonyymi00013
No et kyllä! 🍅
- Anonyymi00014
Ahdistavaa!!!
- Anonyymi00017
Älä pelästy jos tulen tuijottamaan takas.
- Anonyymi00015
Sanoisin: ”madam I’m Adam.”
Tai muuta vastaavaa vaikka olenkin nainen, kun saat minut sekaisin. - Anonyymi00020
Eikö se aina mene hyvin jos kaksi, jotka tykkää ja välittää kohtaa ja antaa oman panostuksena ? Ainakin se on kaunis asia. ❤️
- Anonyymi00023
Eihän yksipuoliset siltikään muuttuisi vaikka menisi menneessä taaksepäin tai rukoilisi ihmeitä. Eli vastaan ei mitenkään, hän käyttäytyisi/reagoisi varmasti samalla lailla.
- Anonyymi00025
Hyvä kysymys? Mikä voisi mennä vikaan tai olisiko tunteet hiipuneet olemattomiin. Uskon asioihin joissa on vahva tunne eli sydän mukana, hyvin harvoin terveessä kaveruudessa tulee puhumattomia hetkiä ja vaivautuneita pälyilyjä. Vielä jos on hieman ihastuneet ihmiset kyseessä, toisen kohtaaminen on jännittävä, odotusta täynnä ja iloa kun se viimein tapahtuu. Hyvä ja terve kanssakäyminen on helppo aloittaa välittömästi, on mukava kuulla toisen ääntä ja katsella iloisia kasvoja. Tarinaa on on yleensä kertynyt pidemmäksi hetkeksi.. https://www.youtube.com/watch?v=PcCBFOIh_qw&list=RDsKEPLb7lEjY&index=3
On ihana palata aikoihin joissa oli hauskoja tai yhdistäviä hetkiä, ne yhdistävät kivasti myöhemminkin. Kaipuu sulaa rinnassa ja on helppoa istua toisen vieressä.
https://www.youtube.com/watch?v=sKEPLb7lEjY&list=RDsKEPLb7lEjY&start_radio=1 - Anonyymi00026
Keskusteltaisiin aikaansaannoksistamme. Yrittäisin tuijottaa kauan silmiin, vaikken autistina pysty.
- Anonyymi00032
Menisi pieleen ujouteni takia. Kumpa voisin näyttää naiselle, että haluan olla hänen oma kullanmuru. Mutta en tiedä olenko liian ylpeä, arka, jotenkin muuten vaikea. En ymmärrä itseäni. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00035
Manifestoit omaa tulevaasi helvettiin, se on oma syysi🫣
- Anonyymi00037
Kun ei me kohdata ymmärrä jo ei mua enää kiinnost sen sun viimeisen snap chat viestin jälkeen ymmärrä mä en ole kiinnostunut muuta kuin mun iki omasta lapsesta mikä on ihana vauva vielä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954