Fiilis meidän suhteen. Jospa pääsenkin ylitse ja eteenpäin
Vähän on luovutus
19
478
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi kannattaa luovuttaa?
- Anonyymi00002
Ei ole mitään meitä! Mene jo!
- Anonyymi00003
Varmasti pääset. Jos kuitenkin tunteita oli ja molemmat vapaita sekä normaaleja ihmisiä, olisi varmaan kannattanut toisen kanssa selvittää. Voimia!
- Anonyymi00004
Kirjoitatko täällä ikinä mitään muuta vai jankkaatko vain tuota samaa?
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kirjoitatko täällä ikinä mitään muuta vai jankkaatko vain tuota samaa?
Ehkä hän tarkoittaa tosissaan tuota, mitä kirjoittaa. Ei kai siinä pahaa ole, kun ottaa huomioon, mitä täällä joskus kirjoitetaan, aika ilkeästikin.
- Anonyymi00005
ei se ole ollut sua kohtaasi mitään muuta kun fyysistä halua useita vuosia! mene mene! olet henkisesti jotenkin täysin utopiaa mulle!
- Anonyymi00006
Täähän on kuin ois jatkuva matalan tasanon sydäri meneillään. Mihinhän elonmerkit vois raportoida, jos ei tänne.
- Anonyymi00007
Ideaalissa maailmassa sitä odottaisi avoparilta hieman erilaista meininkiä, mutta koska näin ei ole niin ehkä tässä ollaan isomman vyyhdin perässä. Ikävää palstaäijälle..
- Anonyymi00009
Copycopycopy. En ole menossa minnekään 😉
- Anonyymi00008
riippuu siitä mitä oot tehnyt esim mulle, hakataan takaisin kaikkea ikävää, huonoa ja pahaa sen mukaan mitä ootte tehnyt. ja kiusaa ja häirintää.
- Anonyymi00010
Olisi ihme jos se nainen ei luovuttaisi. Olen niin arka ja ahdistunut, että kaipaamiseni on varmaan vähän kuin kaipaisi jotain kuollutta. Mutta toki ihmiset kaipaa kuolleitakin. En kyllä odota naisen kaipaavan. Mutta olisin onnellinen jos häntä rakastaa saisin. Mieheltä.
- Anonyymi00011
Höpötystä.
- Anonyymi00012
En pysty, vaikka olen yrittänyt.
- Anonyymi00014
Ei se onnistu eikä niin voi tehdä jos kaksi on tarkoitettu toisilleen. sivu
- Anonyymi00017
Sama täällä.
- Anonyymi00013
Tåå oli ja meni moro
- Anonyymi00015
Ei kun onnea
- Anonyymi00016
Aika tavalla erilainen asenne. Itse pyrin mahdollisuuksiin ja vien elämääni eteenpäin positiivisesti ja ennakkoluulottomasti. En usko et kohtaan naista jonka asenne on: ”En minä nyt tiiä, voisihan se olla ihan kiva, mutta paljon helpompi luovuttaa”. Itse asiassa asenne on toisia väheksyvä ja tavallaan millään ei ole väliä, eikä tiedetä mitä halutaan.
- Anonyymi00019
Edelleen tahdonnnettä kummann sydäntä sästyy .. tämä loppu oli niin kotoisin mitää kupikaan ei toivonut ...se tapahtui silti 🫂
Naiselta yhdelle hyvin herkkätunteisellenmiehelle ❤️🩹
Joka kerta kirjoitti ja vuohi kauniisti
Suoraan sieluun
Se muisto ei katoa .
Mutta ei suruakaan jaksa ❤️🩹😥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1182772SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161600Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281174Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042