Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani.
Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioita, joita tulisi selvittää, se tärkeä: onko onneni olla lähelläsi. Jos ei, päästäisimmekö silloin toisistamme irti. Ethän pidä minua epätietoisuudessa. Kun laudalla on jäljellä vain kuningas ja kuningatar, peli päättyy. Ei enää pelejä ja odotusta.
Tämä ei ole todellisuus. Todellusuus ratkaistaan suuremmalla areenalla, jossa panokset astetaan pöytään. En odota enää vuosia, josko kohtaat minut viimein.
Vieköön tuuli viestin ja kertokoon sinulle universumin kuiskauksilla, hengen voimalla, on aika toimia.
Shakki ja matti
80
1166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kannattaisi ehkä antaa joku vinkki kuninkaasta, jos muutama lisäsana menee vielä samalla air mail -maksulla.
- Anonyymi00031
Dude you so so vain🤭
- Anonyymi00002
Hieno aloitus!
- Anonyymi00004
Sotilaallahan se on alotettava. Ap puhuu kuitenki vaan omasta onnestaan. -sivu
- Anonyymi00032
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sotilaallahan se on alotettava. Ap puhuu kuitenki vaan omasta onnestaan. -sivu
Ahaa. Kerro lisää sotilaasta onko majuri?
- Anonyymi00055
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ahaa. Kerro lisää sotilaasta onko majuri?
Eiku Tasku vääpel
- Anonyymi00003
Miksi et itse tee sitten asioiden eteen ?
- Anonyymi00005
Kyllä se on hänen tehtävänsä. Hän tietää minun tunteeni ja tietää mitä eteenpäin meneminen vaatii, suoruutta, että uskaltaa kohdata minut itsenään. Minä en voi juosta ihmisen perässä, josta en tiedä, mitä tämä haluaa. Toivoisin, jos ei halua mitään, senkin kertovan minulle pian. Silloin antaa minulle muuta kuin, että jää odottamaan. Kauheinta mitä voi toiselle tehdä, on jättää odottamaan, eikä anna mitään itsestään.
Olen vuosia koettanut tehdä työtä sen kanssa, että olisin ymmärtänyt asian niin, ettei hän rakastanut tai välittänyt. Senkin tietäminen olisi ollut helpompaa kuin epätietoisuuteen jättäminen. - Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä se on hänen tehtävänsä. Hän tietää minun tunteeni ja tietää mitä eteenpäin meneminen vaatii, suoruutta, että uskaltaa kohdata minut itsenään. Minä en voi juosta ihmisen perässä, josta en tiedä, mitä tämä haluaa. Toivoisin, jos ei halua mitään, senkin kertovan minulle pian. Silloin antaa minulle muuta kuin, että jää odottamaan. Kauheinta mitä voi toiselle tehdä, on jättää odottamaan, eikä anna mitään itsestään.
Olen vuosia koettanut tehdä työtä sen kanssa, että olisin ymmärtänyt asian niin, ettei hän rakastanut tai välittänyt. Senkin tietäminen olisi ollut helpompaa kuin epätietoisuuteen jättäminen.Ettekö tapaa missään?
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ettekö tapaa missään?
Ei tavata. Asumme kaukana toisistamme. Hän voi halutessaan laittaa sähköpostia.
- Anonyymi00033
Sulla se ei palstaäijän humpuukiavauksissa tämä hätääntynyt ja semiaggre sävy muutu
- Anonyymi00034
Anonyymi00014 kirjoitti:
Uuh
- Anonyymi00046
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen vuosia koettanut tehdä työtä sen kanssa, että olisin ymmärtänyt asian niin, ettei hän rakastanut tai välittänyt. Senkin tietäminen olisi ollut helpompaa kuin epätietoisuuteen jättäminen.Kyllä se on niin, että jos sinä olet kertonut tunteistasi eikä hän ole tehnyt liikettäkään sinun suuntaasi moneen vuoteen, niin pitää ymmärtää, että tunteet eivät ole molemminpuoliset.
- Anonyymi00062
Anonyymi00014 kirjoitti:
Edelliseen viestiin tuli sellainen vastaus, että en tasan laita ilman täsmennystä
- Anonyymi00068
Anonyymi00062 kirjoitti:
Edelliseen viestiin tuli sellainen vastaus, että en tasan laita ilman täsmennystä
Ei me tavata missään.
Minkälaista täsmennystä haluat? - Anonyymi00069
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ja hänen pitäisi laittaa vaikken tänne kirjoittaisi mitään. Minun pitäisi vain lopettaa odottaminen. Se on realismia. Olen antanut kuitenkin tälle vuosia jo nyt. Miksi teen itselleni näin? Annan odottaa?
- Anonyymi00006
Haluaisin saada sinulta kirjeen sähköpostitse. Voisinko saada sen? Kerrot siinä mitä sinulle kuuluu. Rakkautta ei tarvitse tunnnustaa. Haluan, että välität ja siitä osoitat.
Välittämistä ei pitäisi joutua anomaan.- Anonyymi00007
Ei mulla oo enää sun sähköpostia. Olin sairas ja poistin kaiken. sivusta
- Anonyymi00011
Kuka toivoo ja keneltä? Oletko aloittaja?
- Anonyymi00015
"Välittämistä ei pitäisi joutua anomaan."
Ei tietenkään. Omasta puolestani voin sanoa vain että kirjeiden lähettämättämyys ei johdu välittämisen puutteesta. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
"Välittämistä ei pitäisi joutua anomaan."
Ei tietenkään. Omasta puolestani voin sanoa vain että kirjeiden lähettämättämyys ei johdu välittämisen puutteesta.Mistä se sinulla johtuu?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mistä se sinulla johtuu?
En usko että hän kaipaa viestiä minulta, varmaan aikaisemmatkin viestit olivat kiusallisia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
En usko että hän kaipaa viestiä minulta, varmaan aikaisemmatkin viestit olivat kiusallisia.
Ehkä tuo on vain sinun kuvitelma. Mistä voit tietää hänen ajatuksensa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ehkä tuo on vain sinun kuvitelma. Mistä voit tietää hänen ajatuksensa.
En tiedäkään. Tiedän vähän ja ymmärrän varmaan vielä vähemmän. Taidan olla vähän tyhmä ja itsepäinen, en tiedä miksi pitää pyöritellä vanhoja asioita mielessään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En tiedäkään. Tiedän vähän ja ymmärrän varmaan vielä vähemmän. Taidan olla vähän tyhmä ja itsepäinen, en tiedä miksi pitää pyöritellä vanhoja asioita mielessään.
...ymmärrän kyllä aloittajaa, varmaan minulle olisi hyvinkin terveellistä tulla suoraan torjutuksi, ehkä se selvittäisi pään.
- Anonyymi00035
Älä mulle vaan apäijä laita mitään PDF:ää
- Anonyymi00036
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei mulla oo enää sun sähköpostia. Olin sairas ja poistin kaiken. sivusta
No mutta roskakorista eivät enääN löydä
- Anonyymi00037
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tet prosessoitte niin pitkään ja pieteetillä
- Anonyymi00008
En tykkää koko pelistä yhtään. Sormien napsuttelu ei ole mikään aikamerkki.
- Anonyymi00012
Sama mistä joku täällä pitää tai ei. Kyse on vain kielikuvista. Tarkoitus on sanoa, että asiaan pitää saada jo selvyys.
Jos on odottanut jotakuta ja odottaa yhä vain, vuosia. On oikeus ja kohtuus saada ratkaisu. Oli ratkaisu mitä hyvänsä.
- Anonyymi00013
Varmaan Voittoa ja Mattia sitä moni toivoo ja siinä on onnistunut, mutta.... kuitenkin. En minä näissä jutussa nyt tehnyt itseäni niin tärkeäksi ja voittoa hakenut kuin fiiliksissä ja olotilassa. Sen on todellisuudessa tehnyt kyllä joku toinen aivan kuten monen muunkin asian. Tarkoitus oli kyllä antaa muiden nyt mennä sinne mihin on menossa ettei tarvitse minua jäädä kaikesta syyttelemään tai ylistämään. Kaipa sitä joskus jää miettimään sitä, että joskus joku viitsi ottaa huomioon. Kaipa niitä jälkikäteenkin on ollut, mutta.. No aina kaikki ei mene putkeen.
- Anonyymi00018
Ei multa. En pelaa shakkia enkä muitakaan pelejä.
Mn- Anonyymi00026
...vaikka aloitus olikin täynnä sanoja, jotka sopivat meihin tai jompaan kumpaan. Kiusallisia nämä tällaiset, missä ei anneta kirjainta, ikää, tai jotain muuta yksittäistä asiaa, millä osa lukijoista karsiutuu.
Mn - Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
...vaikka aloitus olikin täynnä sanoja, jotka sopivat meihin tai jompaan kumpaan. Kiusallisia nämä tällaiset, missä ei anneta kirjainta, ikää, tai jotain muuta yksittäistä asiaa, millä osa lukijoista karsiutuu.
MnNo voi juku, apäijä🥱
- Anonyymi00044
Nukkui.
- Anonyymi00072
Anonyymi00044 kirjoitti:
Nukkui.
Kuka hemmetti nukkui? Miksi aina välillä mun kommentteihin tulee tällainen: "nukkuu" ,"nukkui" tms. ? Mitä sillä tarkoitetaan? Että minä nukuin, ap nukkui vai kuka?
Mn
- Anonyymi00022
Tulipa vaan ihan kuule sellainen asia mieleen, että jos esim. asut jossain kaukana, minun on kuitenkin asuttava täällä töitten takia, koska linja-auto ei kulje silloin ku niitten pitäis. No miten siinä sit on arjessa tukena? Ja mietin, onko sinulla lapsia? En osaa olla lasten kanssa. Tiiätkö, jotenkin taitaisi olla parempi, että päästäisiin sinut jo tässä ja nyt vapaaksi 🧐
- Anonyymi00024
Mutta tämän kevään aikana olen tuntenut aivan jäätävää kuolemanpelkoa ja hyytävää kauhua. Oikeasti. Se on muistuttanut, että elämä on rajallista.
- Anonyymi00039
5 ja harrastukset eri puolella Suamea prööt stoorille
- Anonyymi00040
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta tämän kevään aikana olen tuntenut aivan jäätävää kuolemanpelkoa ja hyytävää kauhua. Oikeasti. Se on muistuttanut, että elämä on rajallista.
Oh gubbe, i thought you have had the creeps on you all the time
- Anonyymi00023
"Ei enää pelejä"
Tuo kuulostaa vähän pelottavalta, koska minä en tietääkseni ole pelaillut, enkä ole halunnut odotuttaa itseäni tai aiheuttaa harmia tai kipua kenellekään. Minä olen vain hyvin epävarma ja epäuskoinen, ja hyvin epätasaisesti sitäkin.- Anonyymi00025
..luulen ettet usko minua. Mutta millaisena ihmisenä mahdat sitten pitää minua, ja miksi sellaista kannattaa ikävöidä? :(
- Anonyymi00043
Anonyymi00025 kirjoitti:
..luulen ettet usko minua. Mutta millaisena ihmisenä mahdat sitten pitää minua, ja miksi sellaista kannattaa ikävöidä? :(
Maybe you one not to be repaired
- Anonyymi00027
Luulenpa, että aloituksessa esitetään nyt jotakuta muuta ja yritetään toimia Amorina. Se ei vain toimi noin. Ihmisten ajatuksia voi lukea hyvinkin väärin.
- Anonyymi00041
No älä ihimeessä, joku narsismin alalaji tjn
- Anonyymi00029
Olipa minäkeskeinen aloitus.
Hänen pitää olla läsnä ja tukena arjessasi.
Tärkeää on se, onko sinun onnesi olla hänen lähellään.
Et odota enää vuosia, josko hän kohtaa sinut viimein. Miksi et itse ole toiminut?
Miksi ei ole yhtä hyvin sinun aikasi toimia?
Rakkaus ei puhu noin.- Anonyymi00045
Ei puhu, mutta trollit puhuu.
- Anonyymi00030
” Vieköön tuuli viestin ja kertokoon sinulle universumin kuiskauksilla, hengen voimalla, on aika toimia.” Dunno man, sounds like a manipulation and i’m a free spirit
- Anonyymi00047
Toivoisin, että kohtaamme, kasvotusten. Ilman pelejä, sillä shakissa häviät minut, mutta voitat mennen tullen ihmismanipulaatioissa ja peleissä. En pelaa kenenkään tunteilla, enkä rakkaudella ❤️
- Anonyymi00048
...miksi haluaisit edes tavata ihmistä, jonka koet pelaavan ja manipuloivan?
Samaa toki voisi kysyä minulta.
ap. - Anonyymi00051
Enkä koe hänen välttämättä manipuloivan. En vain ymmärrä tämmöistä touhua. Se näyttäytyy hyvin eriskummallisena, ettei voi olla vapaasti yhteyksissä. Jotta voisin kokea todellista välittämistä, sitä ei tarvitsisi täältä kysellä.
ap. - Anonyymi00058
Anonyymi00048 kirjoitti:
...miksi haluaisit edes tavata ihmistä, jonka koet pelaavan ja manipuloivan?
Samaa toki voisi kysyä minulta.
ap.Meillä jäi paljon tunteita, minusta pitäisi tavata kasvotusten ja katsoa miltä molemmista tuntuu. Se on mahdollisuus saada tietää, onko ikävä vaan "tunne" vai onko se todellista. Uskon, että tapaaminen hyödyttäisi meitä molempia, joko rakastuisimme uudelleen tai jatkaisimme eteenpäin ilman vertailua entiseen. Haluaisin tavata sinut, enkä jaksa täällä palstalla pyöriä, joten saat minut puhellimella kiinni ❤️
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Meillä jäi paljon tunteita, minusta pitäisi tavata kasvotusten ja katsoa miltä molemmista tuntuu. Se on mahdollisuus saada tietää, onko ikävä vaan "tunne" vai onko se todellista. Uskon, että tapaaminen hyödyttäisi meitä molempia, joko rakastuisimme uudelleen tai jatkaisimme eteenpäin ilman vertailua entiseen. Haluaisin tavata sinut, enkä jaksa täällä palstalla pyöriä, joten saat minut puhellimella kiinni ❤️
En saa sinua puhelimella kiinni. Emme asu lähellä, niin olisi vaikea toteuttaa mitään tapaamista. Sinä tietäisit minun yhteystiedot. Eli olet joku muu kuin hän.
Olen miettinyt. Minun pitäisi luovuttaa hänen suhteensa. Jos olen järkevä. Ei näin voi elää elåmäänsä. Kaivaten palstalla tai odottaen.
ap. - Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Meillä jäi paljon tunteita, minusta pitäisi tavata kasvotusten ja katsoa miltä molemmista tuntuu. Se on mahdollisuus saada tietää, onko ikävä vaan "tunne" vai onko se todellista. Uskon, että tapaaminen hyödyttäisi meitä molempia, joko rakastuisimme uudelleen tai jatkaisimme eteenpäin ilman vertailua entiseen. Haluaisin tavata sinut, enkä jaksa täällä palstalla pyöriä, joten saat minut puhellimella kiinni ❤️
Emme soittele, siihen on syynsä. Sähköposti olisi helpompi. Sama asia tulisi selvitettyä.
- Anonyymi00073
Anonyymi00060 kirjoitti:
Emme soittele, siihen on syynsä. Sähköposti olisi helpompi. Sama asia tulisi selvitettyä.
En tiedä hänen puhelinnumeroaan. En ole sitä häneltä saanut eikä hän minulta. Lienee salainen.
- Anonyymi00075
Anonyymi00073 kirjoitti:
En tiedä hänen puhelinnumeroaan. En ole sitä häneltä saanut eikä hän minulta. Lienee salainen.
Siis aloittajalla ei ole (miehen) numeroa, ja sen takia ei voi soitella? No olisi tuon voinut varmaan selvemminkin ilmaista, aika sekava juttu.
- Anonyymi00078
Anonyymi00059 kirjoitti:
En saa sinua puhelimella kiinni. Emme asu lähellä, niin olisi vaikea toteuttaa mitään tapaamista. Sinä tietäisit minun yhteystiedot. Eli olet joku muu kuin hän.
Olen miettinyt. Minun pitäisi luovuttaa hänen suhteensa. Jos olen järkevä. Ei näin voi elää elåmäänsä. Kaivaten palstalla tai odottaen.
ap.Et ole kaivattuni. Hän saisi minut kiinni helposti, useiden kanavien kautta. Hän eo vaan enään kaipaa minua tai sitten viestini eivät ole tavoittaneet häntä. Toivottavati löydät kaivattusi 😊
- Anonyymi00049
en pelaile kenenkään kaa, enkä ole niin tehnytkään, toki pidän lautapeleistä ja konsolipeleistä, mut shakista en ❌
- Anonyymi00050
Kuullostaa kyllä oudolta kun sellaisia ilmaisuja käytetään, yliampuvalta, mutta tosissaan tuntuvat olevan. Kuitenkin asioiden pitäisi järjestyä nimenomaan tunteellisesta ja inhimillisistä lähtökohdista, molempia ihmisenä hyödyttäen.
- Anonyymi00067
Se on kuulostaa.
- Anonyymi00052
Varmaan kaivattuni tunnistaa että tämä ei ole minun kirjoitustyyliäni, vaikka shakkia pelaakin.
- Anonyymi00053
Ja ehkä minun kaivattuni tunnistaa minut, niin sinun ei tarvitse miettiä sitä liikaa sekoittuuko toiseen...narsismikortitkaan jne, eivät ole häneltä.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ja ehkä minun kaivattuni tunnistaa minut, niin sinun ei tarvitse miettiä sitä liikaa sekoittuuko toiseen...narsismikortitkaan jne, eivät ole häneltä.
Toivotaan niin. Narsismijutut on väsyneitä kyllä, totta.
- Anonyymi00063
En ole odotellu päivääkään
- Anonyymi00064
Kerroit, etten luota sinuun palstan ulkopuolella. On vaikea luottaa, jos odottaa, ikuisesti. Ja ymmärtää, että niin se ln. Ei ole tousin todistettu.
Miksi puhun luovuttamisesta. Ilman sitä, odottaminen on ikuista ja koetan löytää tavan selviytyä eteenpäin. Ei ole muuta mahdollisuutta. Hsluanko odottaa ikuisesti, mikä vaihtoehto kuin yrittäää ymmärtää, ettet koskaan tule luokseni. Luulen, että olet sen päätöksen tehnyt vuosia sitten. Muu on vain unelmointia ja unelmaa.
ap. - Anonyymi00065
Ja minä uskonn niin, hän olisi ollut se ainut oikea. Kaikkea elämä ei kuitenkaan ihmiselle anna.
ap. - Anonyymi00066
Vaikka täällä näkisi kaiken, toivon, unelman, rakkauden tulevan todeksi. Ei se ole mitään, jos se ei ole elämässä oikeasti läsnä.
ap. - Anonyymi00070
Hei, niistä leikeistä.
Minulle riittäisi ja pitkälle veisi sekin, että ihmisenä saisin sellaista arvostusta sinulta lähimmäisenä kuin annat muillekin...vaikka olen tehnyt itseni hölmöksi tällä...niin...haluaisin, että kohtelisit kuin lähommäistäsi. Kun ei vastata tai haluta olla tekemisissä, niin tehdään vihollisille.
Eihän se voi olla rakkautta, jos kohdellaan kuin vihollista?
ap.- Anonyymi00071
Oletko se sama nainen, joka taannoin kirjoitti pitkän, pitkän ketjun siitä miten uskoo jonkun miehen olevan juuri oikea, ja että tunteita olisi molemmin puolin, mutta mies ei halua tulla lähemmäksi?
- Anonyymi00077
Anonyymi00071 kirjoitti:
Oletko se sama nainen, joka taannoin kirjoitti pitkän, pitkän ketjun siitä miten uskoo jonkun miehen olevan juuri oikea, ja että tunteita olisi molemmin puolin, mutta mies ei halua tulla lähemmäksi?
Taitaa niin olla.
- Anonyymi00080
Oletko varma ettei hän ole joutunut huijauksen ja kiusan uhriksi?Hänelle on sanottu miten olet haukkunut häntä vastenmieliselsi esim.
TYHJÄÄ KIRJOITAN TÄMÄN TÄNNE,EI HÄN OLE TÄÄLLÄ. - Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Oletko varma ettei hän ole joutunut huijauksen ja kiusan uhriksi?Hänelle on sanottu miten olet haukkunut häntä vastenmieliselsi esim.
TYHJÄÄ KIRJOITAN TÄMÄN TÄNNE,EI HÄN OLE TÄÄLLÄ.No tänne palstallehan ei kannata jakaa asiaa, koska se kerätään ja kierrätetään. Koen ihmeelliseksi sen, että palstalla on ihmisiä, jotka kaivavat muille kuoppia ja saa jonkin nautinnon, jos saisi sekoitettua asiaa.
Olen itse voinut keskustella muidenkin kanssa ja uskoa sen häneksi. Ehkä siksi miettii, että onkohan sitä turhaan odottamassa jotakin ihmustä ja onko semmoinen haitaksi itselle...ei tiedä mikä on totta ja mikä ei.
Pidän häntä minua järkevämpänä siinä suhteessa, ettei usko kaikkia tämån palstan tarinoita, jos lukisi.
ap.
- Anonyymi00074
Minä naisena kirjoittaisin miehelle sähköpostia, mutta hän on nykyään paremmissa piireissä. Lähetin ennen joulua facen kautta viestin, mutta ei hän vastannut mitään.
- Anonyymi00079
Kuka nainen kirjoittaisi noin? Taitaa taas guppe itse kirjoitella naisena ja toivoa vaan viestejä ..
- Anonyymi00076
Toivottavasti kohtaatte. Shakki luonnistuu kahdestaan mukavammin.
- Anonyymi00082
Sitä minäkin toivon, mutta en aloittajalta, vaan ikäväni kohteelta. Tiedän myös, että hän ikävöi minua ❤️
- Anonyymi00083
Eli olet antanut pääsi täyteen sitä sontaa että rakkautta pitää jahdata.
Tyypillinen epävarma ja typerä nainen !
Sinun tehtäväsi on valttia miehistä jotka seurasi tulevat
niistä paras eikä täytää yhtään enempää päätä kaikella aivan hölmöllä hölynpölyllä! - Anonyymi00084
Provoiluketju ?
Nikittömiä identiteettivarkaita liikkeellä ?
Kuulostaa jotenkin tutulta tyyliltä.
--Ketjualottaja-- ei vahvoilla jäillä. Mahdollista imagoa + sen menetystä kun ei voi käyttää kaikkia erimielisiä vastaan.
Tyypin murtaminen ? ei näemmä onnistu joillain henkilöillä mikä hienoa ja mukava kannustaa sivusta pysymään vahvana.
Säälittävää menoa.- Anonyymi00085
Siltä se todella tuntuu!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",265149Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012341- 1372052
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171740"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551296Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1341011Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää57895Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.308857Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa137684