Missä päin Suomea sijaitsee kummitus metsä, tai talo
Jossa on historian eniten tukkakauhua ja kaunaääniä.
Mitä muita tiedätte jotka voi lokeroida tukkakauhuosastoon.
Suomen kummittelevin paikka jossa tavattu eniten tukkakauhua?
17
470
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mitä on tukkakauhu? Ja onko olemassa myös takatukkakauhua?
- Anonyymi00002
On jos mörkö tuijottaa seinää pitkätukkaisena ja se koetaan pelottavana.
Se voisi olla tukka kauhua - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
On jos mörkö tuijottaa seinää pitkätukkaisena ja se koetaan pelottavana.
Se voisi olla tukka kauhuaOn myös olemassa muita tukka kauhun ilmenemismuotoja kuten kasvottomat pitkätukat
Tai sirkuspellen näköinen otus jolla oranssin värinen tukka
joka päästelee outoja ääniä kesäyön unelmissa.
- Anonyymi00004
Kirotut nuket ovat pelottavimpia.Onneksi Suomessa ei ole sellaisia
- Anonyymi00006
Mistä tiedät ettei Suomessa ole ?
Olen kuullut tositarinoiksi väitettyjä tarinoita joissa Suomessa on nukke ja joskus joku muu esine kummitellut tai jotain sellaista. Lisäksi joku entinen okkultisti väitti aikanaan kuinka joku nukke käveli sängyn viereen yöllä, tai jotain sellasta ja oli suomalainen.
Kuinka Suomi voisi olla poikkeus että ei olisikaan yhtään kirottua nukkea?
Ai niin, eihän maailman onnellisin massa maassa sellaisia voi olla.
- Anonyymi00005
Eduskuntatalo?
- Anonyymi00007
Onko siellä tehty niin paljon vääryyksiä että siellä kummittelee?
- Anonyymi00008
Me kaikkihan tiedämme, että kummitukset esiintyvät vain herkille pimeän pelkääjille. Eli vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Todellisuudessahan kummituksia EI ole.
- Anonyymi00009
Se että sinä et ole nähnyt kuullut ei merkitse mitään.
Valtava määrä kummituksista on nähty myös keskellä kirkasta päivää
myös ja toiset pelkää kirkasta päivää enemmän kuin pimeää ja toiset taas toiste päin.
Eikä liity mihinkään että olisi pakko pelätä pimeää nähdäksesi kummituksen.
Moni ei ole edes pelännyt mitään ja on silti yht äkkiä ollu paskat housussa kun on alkanu
tapahtua perseelle potkivia asioita joita ei olla kyetty selittämään yhtään millään lailla. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se että sinä et ole nähnyt kuullut ei merkitse mitään.
Valtava määrä kummituksista on nähty myös keskellä kirkasta päivää
myös ja toiset pelkää kirkasta päivää enemmän kuin pimeää ja toiset taas toiste päin.
Eikä liity mihinkään että olisi pakko pelätä pimeää nähdäksesi kummituksen.
Moni ei ole edes pelännyt mitään ja on silti yht äkkiä ollu paskat housussa kun on alkanu
tapahtua perseelle potkivia asioita joita ei olla kyetty selittämään yhtään millään lailla.Noniin. Olin kymmenvuotias, kun olimme seuraamassa syksy-yönä autosuunnistuskisoja. Meitä oli ryhmä, jossa olin muutaman vuoden muita nuorempi. Isosiskoni- ja veljeni alkoivat minua komentamaan kotiin nukkumaan. Se kun ei tietenkään minulle sopinut, niin sattuipa sopivasti. Lähellä oli maalaiskylän kuuluisa autio kummitustalo jossa todistetusti oli talvella 1917 - 18 kokeneet niin valko- kuin punakaartilaiset kauheita kohtaloita. Kellariin oli kulku ulkokautta ja sen ovi oli jo sortunut. Ehto oli: jos menen kellariin kolmeksi minuutiksi yksin, niin saan jäädä muiden kanssa illanviettoon. Siitä porukan eräs rannekellon omista alkoi mitata minuutteja, kun tosiaan menin sinne kellariin. Kun minuutit täyttyivät päätin tehdä pienen kepposen. En tullutkaan ulos, enkä vastannut hätääntyneiksi muuttuviin kutsuihin. Kohta sitten kuulinkin huutoja ja pakojuoksun töminää. Sitten vasta hapuilin ulos huutaen "kukkuu". Paon oli aloittanut se, että porukan eräs poika oli nähnyt talon sisälle syttyvän himmeän (kynttilän ?) valon ja siinä seinälle ilmestynyt tumma varjo. Outoa se, etteivät muut ollet ko. ilmiötä nähneet. Suurinpiirtein sama seurue kokeili tietysti kolme kertaa sitä spiritismiäkin eri menetelmin ainoana tuloksena se, että tämä samainen kummituksen nähnyt alkoi erään kerran kokemaan tunnelman liian "ahdistavaksi". Mitään yhteyttä mihinkään henkiin ei syntynyt. En siis väitä ehdottomasti, etteikö jotakin kummitusta voisi olla olemassa, mutta sitä ei taatusti ole meille kaikille. Aihe minua lapsena kyllä kiinnosti niin paljon, että sielä "kummitustalossa kävin pari kertaa ihan yksinkin. Vaan eipä tämä kummitus ilmoittautunut. Eli edelleenkin: ihmisen herkkyys ja mielikuvitus ovat ne avainsanat.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Noniin. Olin kymmenvuotias, kun olimme seuraamassa syksy-yönä autosuunnistuskisoja. Meitä oli ryhmä, jossa olin muutaman vuoden muita nuorempi. Isosiskoni- ja veljeni alkoivat minua komentamaan kotiin nukkumaan. Se kun ei tietenkään minulle sopinut, niin sattuipa sopivasti. Lähellä oli maalaiskylän kuuluisa autio kummitustalo jossa todistetusti oli talvella 1917 - 18 kokeneet niin valko- kuin punakaartilaiset kauheita kohtaloita. Kellariin oli kulku ulkokautta ja sen ovi oli jo sortunut. Ehto oli: jos menen kellariin kolmeksi minuutiksi yksin, niin saan jäädä muiden kanssa illanviettoon. Siitä porukan eräs rannekellon omista alkoi mitata minuutteja, kun tosiaan menin sinne kellariin. Kun minuutit täyttyivät päätin tehdä pienen kepposen. En tullutkaan ulos, enkä vastannut hätääntyneiksi muuttuviin kutsuihin. Kohta sitten kuulinkin huutoja ja pakojuoksun töminää. Sitten vasta hapuilin ulos huutaen "kukkuu". Paon oli aloittanut se, että porukan eräs poika oli nähnyt talon sisälle syttyvän himmeän (kynttilän ?) valon ja siinä seinälle ilmestynyt tumma varjo. Outoa se, etteivät muut ollet ko. ilmiötä nähneet. Suurinpiirtein sama seurue kokeili tietysti kolme kertaa sitä spiritismiäkin eri menetelmin ainoana tuloksena se, että tämä samainen kummituksen nähnyt alkoi erään kerran kokemaan tunnelman liian "ahdistavaksi". Mitään yhteyttä mihinkään henkiin ei syntynyt. En siis väitä ehdottomasti, etteikö jotakin kummitusta voisi olla olemassa, mutta sitä ei taatusti ole meille kaikille. Aihe minua lapsena kyllä kiinnosti niin paljon, että sielä "kummitustalossa kävin pari kertaa ihan yksinkin. Vaan eipä tämä kummitus ilmoittautunut. Eli edelleenkin: ihmisen herkkyys ja mielikuvitus ovat ne avainsanat.
Mutta entä jos tulee paskat housuun kirjaimellisesti..?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta entä jos tulee paskat housuun kirjaimellisesti..?
"Paskaahan" meidän kaikkien housuihin on joskus tullut, muttei sitä ilmiötä mitkään kummitukset ole edesauttaneet.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Paskaahan" meidän kaikkien housuihin on joskus tullut, muttei sitä ilmiötä mitkään kummitukset ole edesauttaneet.
On siis vain fyysisyys olemassa eli kaikki henkinen on aina ollut ei olevaa,
Joka tarkoittaisi sitä että ei ole olemassa henkiin uskovia ihmisiäkään koska jos olisi pelkkä fyysinen todellisuus, ei olisi yhtään henkiin uskovaa, eikä olisi yhtään hengellistä ihmistä olemassakaan. Kukaan ei olisi edes luullut näkevänsä kummitusta koska fyysisyydessä ei kenelläkään ole tajuntaa. Pelkässä fyysisyydessä ei voi olla muuta kuin pelkkää tyhjää
Jos kummituksia ei olisi olemassa, olisimme pelkkää fyysisyyttä joka olisi=ei mitään.
Mitään ei olisi olemassa.
Tajuatko edes itse miten järjetön väitteesi siis on hengettömästä universumista?!!!! - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
On siis vain fyysisyys olemassa eli kaikki henkinen on aina ollut ei olevaa,
Joka tarkoittaisi sitä että ei ole olemassa henkiin uskovia ihmisiäkään koska jos olisi pelkkä fyysinen todellisuus, ei olisi yhtään henkiin uskovaa, eikä olisi yhtään hengellistä ihmistä olemassakaan. Kukaan ei olisi edes luullut näkevänsä kummitusta koska fyysisyydessä ei kenelläkään ole tajuntaa. Pelkässä fyysisyydessä ei voi olla muuta kuin pelkkää tyhjää
Jos kummituksia ei olisi olemassa, olisimme pelkkää fyysisyyttä joka olisi=ei mitään.
Mitään ei olisi olemassa.
Tajuatko edes itse miten järjetön väitteesi siis on hengettömästä universumista?!!!!No olisipa sillä minunkin "aavejahdilla" luullut kummituksen jo ilmestyvän. Yli kuusikymmentä vuotta olen elänyt näkemättä yhtään kummitusta. Eiköhän sama kohtalo ole 99 %:lla ihmisiä. Olipa jossakin TV - kanavalla oikein pitkä sarjakin ko. jahdista. Tuloksella 0. Järjettömiähän meistä jompikumpi kirjoittaa. Kumpikohan?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No olisipa sillä minunkin "aavejahdilla" luullut kummituksen jo ilmestyvän. Yli kuusikymmentä vuotta olen elänyt näkemättä yhtään kummitusta. Eiköhän sama kohtalo ole 99 %:lla ihmisiä. Olipa jossakin TV - kanavalla oikein pitkä sarjakin ko. jahdista. Tuloksella 0. Järjettömiähän meistä jompikumpi kirjoittaa. Kumpikohan?
Ehkä se kummitusjahdista kertova sarja oli niitä disinformaatioksi tarkoitettuja sarjoja. Joskus tuli Brad meltserin tulkinnat sarja jonka eräässä jaksossa tutkijaryhmä totesi ettei illuminatia ole olemassa vaikka todisteita niiden olemassaolosta näkyi ryhmän silmien edessä ohjelman aikana.
Huvittava oli myös ohjelma jossa kummitustalo on saapunut tutkijaryhmä totesi että kummittelua johtui maasäteilystä. Eli maasäteily sai talon asukkaat näkemään ja kuulemaan olemattomia muka.
Heillä oli olevinaan mukana laitteet jotka mittasivat maasäteilyn ja mitä sit vaikka liekin ollu, ei ne muuta kun oli vaan tehty disinformaatioksi se episodi, ellei koko ohjelma. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ehkä se kummitusjahdista kertova sarja oli niitä disinformaatioksi tarkoitettuja sarjoja. Joskus tuli Brad meltserin tulkinnat sarja jonka eräässä jaksossa tutkijaryhmä totesi ettei illuminatia ole olemassa vaikka todisteita niiden olemassaolosta näkyi ryhmän silmien edessä ohjelman aikana.
Huvittava oli myös ohjelma jossa kummitustalo on saapunut tutkijaryhmä totesi että kummittelua johtui maasäteilystä. Eli maasäteily sai talon asukkaat näkemään ja kuulemaan olemattomia muka.
Heillä oli olevinaan mukana laitteet jotka mittasivat maasäteilyn ja mitä sit vaikka liekin ollu, ei ne muuta kun oli vaan tehty disinformaatioksi se episodi, ellei koko ohjelma.Kiitos palautteesta. Korostan siis, etten tyrmää ajatusta kummituksista. Mutta se, että ketkä niitä voivat nähdä todellisuudessa. Harmi, että olen kadottanut erään YT videon kuuluisasta japanin tsunamista, jossa aalloista nouseva "hahmo" on tulkittavissa kummitukseksi. Skeptisyyteni johtuu siis siitä, että kaiken kokemani jälkeen olisi kaiken järjen mukaan minunkin pitänyt ko. ilmiö nähdä. Vaan kun en usko niihin, niin siksi niitä en ole nähnytkään. Oma lukunsa ovat UFO:t. USA:n ilmavoimien julkaisemat videot vahvistivat minulle, että mahdollisia ne ovat. Siinäkin asiassa pitäisi kuitenkin lyödä "jäitä hattuun". Puolet niistä ovat keksittyjä / lavastettuja. Jäljellejäävistä kaksi kolmasosaa ovat selitettävissä. Myös loppuelämäni tulen elämään näkemättä ainoatakaan "kummitusta". Enkä ole ainoa laatuani. Kirjoitellaan kuitenkin!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiitos palautteesta. Korostan siis, etten tyrmää ajatusta kummituksista. Mutta se, että ketkä niitä voivat nähdä todellisuudessa. Harmi, että olen kadottanut erään YT videon kuuluisasta japanin tsunamista, jossa aalloista nouseva "hahmo" on tulkittavissa kummitukseksi. Skeptisyyteni johtuu siis siitä, että kaiken kokemani jälkeen olisi kaiken järjen mukaan minunkin pitänyt ko. ilmiö nähdä. Vaan kun en usko niihin, niin siksi niitä en ole nähnytkään. Oma lukunsa ovat UFO:t. USA:n ilmavoimien julkaisemat videot vahvistivat minulle, että mahdollisia ne ovat. Siinäkin asiassa pitäisi kuitenkin lyödä "jäitä hattuun". Puolet niistä ovat keksittyjä / lavastettuja. Jäljellejäävistä kaksi kolmasosaa ovat selitettävissä. Myös loppuelämäni tulen elämään näkemättä ainoatakaan "kummitusta". Enkä ole ainoa laatuani. Kirjoitellaan kuitenkin!
Mulla tarttui teltta reissulla iltahämärissä valokuvaan todella kirkas valopallo joka näkyy valokuvassa teltan vieressä noin kymmenen metrin päässä yhden kuusipuun oksan alla. Jotkut väittää että ne on henkiä ja kuulemma sukulais sielut saattaa näyttäytyä valkoisen kirkkaana valona ja voi tarttua valokuviinkin. Mitkököhän muut henget voi näyttäytyä valkoisen kirkkaina valopalloja? Enkelitkö
Se oikeastaan ei ole täysin pyöreä vaan hieman kulmikas ja ei ole ihan pieni vaan melko suuri kokoinen. Yhdessä aiemmassa kuvassa näkyy useampi hailakampi pallo. Orbeja on tutkittu siten että kameran eteen on heitetty pölyä, mutta kun ne eivät muodosta orbeja, ei niitä millään pölypampuloilla voi selittää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081295
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400