Ei nähdä enää irl
Onko helppoa kun
45
534
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taitaa olla
- Anonyymi00002
No ei ole.
- Anonyymi00003
Jos se olisi niin, ei olisi helppoa. Kai siihen kuitenkin tottuisi.
- Anonyymi00011
Se olisi itseasiassa kamalaa.
- Anonyymi00004
Entäpä sinä joku ookko saanu vähän perspektiiviä?
- Anonyymi00007
No ku enhän minä nyt mittään semmosist perspektiivistä ummarra, mut kylhän mie muuten on saanu vaikka minkälaisia näkötiloja 😂
- Anonyymi00042
Anonyymi00007 kirjoitti:
No ku enhän minä nyt mittään semmosist perspektiivistä ummarra, mut kylhän mie muuten on saanu vaikka minkälaisia näkötiloja 😂
Ei ois gubbe esim sunkaa tarttenu saha niit tiloja
- Anonyymi00005
Hiton vaikeaa on...
- Anonyymi00006
Sama näkeekö vai ei jos jää pelkäksi vilkuiluksi.
- Anonyymi00008
Joka päivä ajattelen, että nyt laitan miehelle viestin, mutta sitten pupu menee pöksyyn. Olisi noloa jos mies onkin varattu. Tämä ihanalle J:lle.
- Anonyymi00041
Jee jee gubbe jee, paa joku poolopusero fotoom alkuun ja etenet siitä kerroksittain sit jos
- Anonyymi00009
Joooooooo. On se elämä helpompaa nyt. En ole koko ajan niin hermo kireenä ja mieti, kuka tulee kulman takaa vastaan. Alkoholiakin menee enää vähän, kun ei tarvitse puuduttaa itseään ollakseen normaali.
Mutta tarviiko elämän niin helppoa olla... En ole varma.
Naiselta - Anonyymi00010
Jotenkuten joo
- Anonyymi00012
Näyin alkuviikolla.
- Anonyymi00013
no tavallaan, kun emme voine enää tavata missään, niin ei tarvitse nähdä vaivaa tapaamisen suhteen
- Anonyymi00014
On helpompaa, joskus jopa viikko menee etten ajattele.
- Anonyymi00015
Kenelle kenen näkemättömyyts
- Anonyymi00016
Esitän vastakysymyksen sinulle no onko? Jos haluat että ei juurikaan nähdä niin en halua mitenkään yrittää kiusata tai tyrkyttää itseäni näkyville tulemaan. En halua vastata itse kysymykseesi mutta voin kertoa että sopeudun "uuteen" normaaliin... Kaikkea hyvää ja parasta toivon sinulle minulla oli hauskaa silloin aiemmin kun oltiin tekemisissä ja ne on kauniita muistoja jota säilytän sydämessäni... Arvostan sinua ihmisenä olet ihan parasta.
- Anonyymi00017
En tehnyt aloitusta. Arvelin, että sinä teit. Minäkin ikävöin niitä aikoja, mutta olen sopeutunut tähän elämään, löytänyt uusia ystäviä (naispuolisia enimmäkseen). Pärjäilen. Jos kohtaamme, olen iloinen, jos emme, jatkan elämääni näin. Kaikkea kaunista sinulle kevääseen. Kuin hänelle.
n> m - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
En tehnyt aloitusta. Arvelin, että sinä teit. Minäkin ikävöin niitä aikoja, mutta olen sopeutunut tähän elämään, löytänyt uusia ystäviä (naispuolisia enimmäkseen). Pärjäilen. Jos kohtaamme, olen iloinen, jos emme, jatkan elämääni näin. Kaikkea kaunista sinulle kevääseen. Kuin hänelle.
n> mMitä ikinä tapahtuu niin silti rakastan sinua aina...
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä ikinä tapahtuu niin silti rakastan sinua aina...
Tarkoitatko että on tapahtumassa jotain sellaista, että en välttämättä usko sinun (enää?) rakastavan?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tarkoitatko että on tapahtumassa jotain sellaista, että en välttämättä usko sinun (enää?) rakastavan?
Niin ja sitten myös minä luulen samoin ja kaikki jäis kesken...
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin ja sitten myös minä luulen samoin ja kaikki jäis kesken...
Sehän riippuu siitä, mitä tapahtuu. Kuinka paljon uskoa riittää. Se, että nähtäisiin useammin, selkeyttäisi tunteita. En jaksa tätä nettielämää. Kun valo ja lämpö lisääntyy. Niin turhaa itsensä kiusaamista.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sehän riippuu siitä, mitä tapahtuu. Kuinka paljon uskoa riittää. Se, että nähtäisiin useammin, selkeyttäisi tunteita. En jaksa tätä nettielämää. Kun valo ja lämpö lisääntyy. Niin turhaa itsensä kiusaamista.
Niinpä... Haluaisin vielä kysyä sinulta yhtä asiaa. Ethän ajattele että pitäisin sua jotenkin itsestäänselvyytenä? Tykkään sinusta oikeasti tosi paljon pitäisin sinua hyvänä ja huomioisin kaikessa jos olisimme yhdessä... Todisteeksi että välitän sinusta ja merkitset minulle paljon on että olen reagoinut irl tapahtumiin... Jos meillä on ollut kivaa flirttiä jne. Olen ollut yhtä hymyä ja varmaan olet huomannutkin silloin minun on ollut vaikeuksia peitelläkin jatkuvaa hymyäni. Sitten kun on ollut vaikeuksia tai joku mennyt pieleen olen ollut surullinen vetäytyvä ja mököttänhtkin... Kaikki johtuu siitä että merkitset niin paljon...
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niinpä... Haluaisin vielä kysyä sinulta yhtä asiaa. Ethän ajattele että pitäisin sua jotenkin itsestäänselvyytenä? Tykkään sinusta oikeasti tosi paljon pitäisin sinua hyvänä ja huomioisin kaikessa jos olisimme yhdessä... Todisteeksi että välitän sinusta ja merkitset minulle paljon on että olen reagoinut irl tapahtumiin... Jos meillä on ollut kivaa flirttiä jne. Olen ollut yhtä hymyä ja varmaan olet huomannutkin silloin minun on ollut vaikeuksia peitelläkin jatkuvaa hymyäni. Sitten kun on ollut vaikeuksia tai joku mennyt pieleen olen ollut surullinen vetäytyvä ja mököttänhtkin... Kaikki johtuu siitä että merkitset niin paljon...
Itsestäänselvyytenä on vaikea kai pitää kummankaan tässä tilanteessa.
Minun on ollut vaikea, etenkin "loppu"aikoina tulkita käytöstäsi ja arvailla tunteitasi. Esim. viimeksi kun tapasimme. En todellakaan tiennyt, mitä ajattelet ja mitä tunnet. Ethän ole koskaan suoraan sitä ilmaissut. Kuten minä. Päätin vain luottaa intuitiooni ja olla rohkea. Silti jäin epävarmuuden tilaan. Ja olen siinä vieläkin. Mitä vähemmän näen, sitä suuremmaksi epävarmuus kasvaa . Että oliko oikeasti koskaan mitään. Sinun puoleltasi. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Itsestäänselvyytenä on vaikea kai pitää kummankaan tässä tilanteessa.
Minun on ollut vaikea, etenkin "loppu"aikoina tulkita käytöstäsi ja arvailla tunteitasi. Esim. viimeksi kun tapasimme. En todellakaan tiennyt, mitä ajattelet ja mitä tunnet. Ethän ole koskaan suoraan sitä ilmaissut. Kuten minä. Päätin vain luottaa intuitiooni ja olla rohkea. Silti jäin epävarmuuden tilaan. Ja olen siinä vieläkin. Mitä vähemmän näen, sitä suuremmaksi epävarmuus kasvaa . Että oliko oikeasti koskaan mitään. Sinun puoleltasi.Käytökseni oli varovaista ei liian "tyrkkyä" se vanha tekstari aina vähän muistuttaa että äläpäs innostu liikaa ja luule liikoja vaikka ihan selviä merkkejä annoitkin loppuaikoina. Kokoajan olen rakastanut sinua ja joudun välillä myös ajattelemaan että olenko liian häiritsevä siitä johtui käytökseni olen pahoillani että minua on vaikea tulkita...
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Käytökseni oli varovaista ei liian "tyrkkyä" se vanha tekstari aina vähän muistuttaa että äläpäs innostu liikaa ja luule liikoja vaikka ihan selviä merkkejä annoitkin loppuaikoina. Kokoajan olen rakastanut sinua ja joudun välillä myös ajattelemaan että olenko liian häiritsevä siitä johtui käytökseni olen pahoillani että minua on vaikea tulkita...
Ok. En ole saanut häneltä koskaan tekstaria. Ainakaan mitään henkilökohtaista. Toivottavasti sinulla asiat selkiintyvät. Minulla taisi myös selkiintyä se, että olen liikaa elänyt tässä netti- ja mielikuvitusmaailmassa.
Mukavaa päivää ja kevättä sinulle. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Käytökseni oli varovaista ei liian "tyrkkyä" se vanha tekstari aina vähän muistuttaa että äläpäs innostu liikaa ja luule liikoja vaikka ihan selviä merkkejä annoitkin loppuaikoina. Kokoajan olen rakastanut sinua ja joudun välillä myös ajattelemaan että olenko liian häiritsevä siitä johtui käytökseni olen pahoillani että minua on vaikea tulkita...
Anna joku vinkki, että kenelle tämä. Samanlainen tapahtuva voi koskea useampaa henkilöä. -todennäköisesti sivusta
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Anna joku vinkki, että kenelle tämä. Samanlainen tapahtuva voi koskea useampaa henkilöä. -todennäköisesti sivusta
Olen yksi Tero vaan en halua enempää tunnisteita jakaa oikea kyllä tietää jos näkee tai välittää...
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Voi hyvvää päivää feikkidialogisetä aapee unelmoimassa. Yks nk tyrkky tähänki pitäjään kts hih prööt
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
No mutta esim niitä kikkekuviahan ei kannata oikeasti lähetellä
- Anonyymi00035
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niin niin, koska on kevät ja sää oot mies
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niin niin, koska on kevät ja sää oot mies
Eli ihan täyttä humpuukia on laini
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eli ihan täyttä humpuukia on laini
Do i or do i know what i study on the side if you will, cause i’m nosy one too
- Anonyymi00038
Anonyymi00019 kirjoitti:
Herran jestas taas huhu
- Anonyymi00039
Anonyymi00017 kirjoitti:
n> mJoo niin niin, ooks sää apäijä kuitenki niitä miehiä jotka sekoaa eri ajatuksista jo miten sen nätisti sanoisi, mentaali- tai idean tasolla?
- Anonyymi00043
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olen yksi Tero vaan en halua enempää tunnisteita jakaa oikea kyllä tietää jos näkee tai välittää...
Sure, mr aapeemanmies
- Anonyymi00045
Anonyymi00017 kirjoitti:
n> mMinä taas arvelin, että sinä teit. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00020
Joo
- Anonyymi00029
Helpottavaa onneksi sä pilasit ja pelleilit good nigth
- Anonyymi00032
En tehnyt tarkalleen ottaen kumpaakaan vaan ikäänkuin mukaiduim pelikentän käytäntöihin🧐
- Anonyymi00030
Just when you gather around to talk i rise from the swamp to participate
- Anonyymi00031
When see the mist ask no any questions n run
- Anonyymi00044
Jollain tavalla on helpompaa.
Nyt ei pety, kun ei ole mahdollisuutta sattumalta nähdä. Aiemminkaan tuskin näimme ja silti aina odotin ja toivoin ja jännitin. Tieto lisää myös tuskaa. En tiedä oletko rakastunut. Säästyn tiedolta. Kuin hänelle - Anonyymi00046
On helpompaa. Helppoa ei kuitenkaan ole. Mieheltä sivusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181568Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351237- 771227
- 501056
- 59765
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten196721- 28680
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole56675Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol137670Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65610