Rakastat sitä kun sulla on tunteet ja halut siihen pysyneet näin pitkään
Kai sitten vain
14
339
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Rakastatko sitä?
- Anonyymi00002UUSI
Joo rakastan. Kaikki te muut urpåt, olkaa hyvä ja hypätkää perämereen.
- Anonyymi00006UUSI
🔫
Joo se oon mä tää on sekä vaikuttajalta toiselle että pysähtymispaikka (k)ehotus - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
🔫
Joo se oon mä tää on sekä vaikuttajalta toiselle että pysähtymispaikka (k)ehotuskävin pskalla stalkki viesti.
- Anonyymi00003UUSI
No aijaa.
- Anonyymi00004UUSI
Rakastaako se?
- Anonyymi00005UUSI
Rakastamme toisiamme
- Anonyymi00008UUSI
Taidanpa rakastaa, kuten oon sanonutkin.
Mutta mitäpä sillä on väliä kuitenkaan? - Anonyymi00009UUSI
Joo 😊
- Anonyymi00010UUSI
Niiku kuka ja ketäköhän rakastaa mielestäsi?
Ja mitkä halut on pysyneet?
Entä mitenkäs pitkään on tuo, näin pitkään? - Anonyymi00011UUSI
Saahan sitä rakastaa ja halutakin saa. Tunteet voi pysyä vuosikausia ❤️
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä🩷Mutta emme ole saaneet vieläkään toisiamme😭
- Anonyymi00013UUSI
Kuka ketä
- Anonyymi00014UUSI
🦌🦬
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152117Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj101894Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361244- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11983Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit71837Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43829- 40731
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24684