https://youtu.be/Hoq64mxFoec?is=SWA-AWHaLmyoj2-v
Luulin jo hetken aikaa mehtosen mieheksi muuttuneen mutta olinkin väärässä, mihinkä se koira karvoistaan pääsee.
Aina koira haukuttavat löytää, peruin kanavatilauksen, pitäköön hattunsa.
Mielensä pahoittaja
15
205
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://youtu.be/tJWjKy3osw4?is=46OlgCkpntzkICI0
Oliko hattu vain keino peittää turhamaisuus?
Turhamaisuuden taimikko ei vielä ole kasvanut komeuden puutarhaksi.
Ihmetyttää miksi leimaa armeijan käyneet sotahulluksi.
Antasi nyt olla keskustelun hattupäässä syömisestä ja sotahulluudesta koskematta kommenttikentällä. - Anonyymi00002
Ei oo käyny armeijaa...
- Anonyymi00003
Eivät edes mehtosen sotahulluiksi syyttämät varusmiehet syöneet varuskunnan ruokalassa hattupäässä.
- Anonyymi00013
Lahkolaisisukki ei suvainnut kans.velvoitetta pojalleen joka miel.hyvin otti sen vastaan. Kaikkihan olemme nähneet ja kuulleet molotusta armeijasta Suomessa sekä hylkivää asennetta oikeisiin immeisiin. Heps, ei tuo kait olisi läpäissyt terv.testiäkään?
- Anonyymi00004
Eiks Omitista oo kuva pipo päässä ruokapöydässä? Sellanen musta villapipo missä on silmänreijät ja syömistä varten on suunkin kohdalla reikä. Suunreikä voi olla kyllä irvistelyäkin varten?
- Anonyymi00005
Oli, mutta ei taida yhdelläkään videolla metsämanina ollessa pipo tai hattu päässä ruokapöydässä syömässä olla?
Sen verran ovat kotona käytöstapoja ainoalle pojalleen opettaneet ja ehkä koulussakin. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oli, mutta ei taida yhdelläkään videolla metsämanina ollessa pipo tai hattu päässä ruokapöydässä syömässä olla?
Sen verran ovat kotona käytöstapoja ainoalle pojalleen opettaneet ja ehkä koulussakin.Mistä on ruokapöydässä oppinut piereskelemään?
Hattu päässä ei saa piereskellä? Näinkö on opetettu? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä on ruokapöydässä oppinut piereskelemään?
Hattu päässä ei saa piereskellä? Näinkö on opetettu?Häh?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Häh?
Ruokapöydässä ruokaa syödessä ei edes hattupäässä ole opetettu piereksimään.
Mitä tarvitaan kun ruokailu alkaa?
https://youtu.be/edhC_Lzr6RE?feature=shared
- Anonyymi00009
Aika ohut ulostulo – video jäi näköjään kokonaan katsomatta, mutta henkilöön kohdistuvaa naljailua riitti silti.
- Anonyymi00010
Mistä on peräisin kotkotus ettei hattu päässä saisi syödä ?
Samoin perunoiden kuoriminen täysin turha toimenpide.
Paremmissa ravintoloissa on jopa perunan kuoria tilattavissa
erikseen isosta rahasta. - Anonyymi00011
"Aika ohut ulostulo – video jäi näköjään kokonaan katsomatta, mutta henkilöön kohdistuvaa naljailua riitti silti."
Mitä sitten, itse itseään tyrkyttävät kuvien kanssa, katso minua, seuraa minua, osta minut, tilaa minut, nuole minua....- Anonyymi00012
Se, että joku tekee videoita ja on esillä, ei tarkoita että hän “tarjoaa itseään” vapaasti kaikenlaisen henkilökohtaisen mollaamisen kohteeksi. Tuossa logiikassa menee aika pahasti sekaisin sisältö ja ihminen.
Jos video ei miellytä, sitä voi kritisoida – ihan perustellusti. Mutta kun mennään tuohon “nuole minua” -tasoon, niin siinä ei enää puhuta sisällöstä vaan pelkästä asenteesta kirjoittajaa kohtaan.
Aika tyypillistä: ensin ohitetaan itse video kokonaan, ja sitten rakennetaan koko kommentti sen varaan, että tekijä on ärsyttävä tai “liikaa esillä”. Se ei ole kritiikkiä, vaan lähinnä reaktio siihen, että joku ylipäätään näkyy ja tekee jotain.
Kaikki julkinen sisältö ei tietenkään miellytä kaikkia – eikä tarvitsekaan. Mutta jos ainoa “palaute” on henkilöön kohdistuvaa naljailua, niin silloin ongelma ei oikeastaan ole siinä videossa.
- Anonyymi00014
Taas ja jatkuvasti AI vastauksia hakien......
- Anonyymi00015
On sekin yksi tapa väistää aihe: leimataan vastaus, ettei tarvitse ottaa siihen kantaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2212926Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1732556Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1071189Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321102- 681048
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka338989Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22788