on ihan PARAS.
Hyvä palvelu ja hyvä tunnelma, sijainti 10+.
Ei todellakaan mikään tunkkainen, pimeä kellari.
Toripaviljonki on tätä päivää.
Toripaviljonki
8
297
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, hyvä paikka.
Kesällää hyvällä ja lämpimällä säällä paljon hyväntuulisia asiakkaita. - Anonyymi00002
Pitää käydä testaamassa. Viime kesänä sattui tyly asiakaspalvelija.
Salaatti kyllä oli hyvä. - Anonyymi00003
Ei ole enää paras paikka,annokset pienentyneet ja hinnat nousseet🤣Ei enää ikinä sinne.
- Anonyymi00004
Minun mielestäni oli viime kesänä Toripaviljongissa toisinaan yllättävän pitkät jono, tai paremminkin, ei pitkä jono vaan jono lyheni tosi hitaasti. En tiedä miksi. Yksi arvaus, että ihmiset ei etukäteen mieti, mitä ostavat. Varsinkaan syöjät.
Henkilökunta vois tässä kertoa oman näkemyksensä jonon hitaasta kulusta.- Anonyymi00007
On siellä monesti kun jonoa, avattu toinen kassa.
- Anonyymi00005
Jos on kuuma,niin siellä paistuu, ei jatkoon.
- Anonyymi00006
Jos on kylmä, siellä paleltuu,kotiin lämpimään.
- Anonyymi00008UUSI
Toripaviljonki, ☀️ ja kesä, mitä sitä imeinen muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1531862Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o511467"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää921405- 771358
Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.571250- 601165
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten216975- 67954
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78812- 29784