Minkälaisena

Anonyymi-ap

Minkälaisena miehenä itsesi näet?
Minkälaisena naisena itsesi näet?
Minkälaista ihmistä on helppo arvostaa?

47

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ketään en voi arvostaa.

• Anonyymi00002

No sehän tarkoittaa vain sitä, että et pysty arvostamaan itseäsi tai näkemään itseäsi arvostuksen arvoisena, koska et pysty siihen muiden kohdalla. Ehkä olet oikeassa.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No sehän tarkoittaa vain sitä, että et pysty arvostamaan itseäsi tai näkemään itseäsi arvostuksen arvoisena, koska et pysty siihen muiden kohdalla. Ehkä olet oikeassa.

Joo, sinua ainakaan en voi arvostaa nada.

• Anonyymi00003

Hyvä kysymys. Näin itseni ihan huippu tyyppinä. Naisten on helppo minua arvostaa ja se näkyy usein heistä.

• Anonyymi00004

Näit, mutta et näe enää? Syystä että?

• Anonyymi00006

Miten tämä näkyy heistä tämä arvostus?

• Anonyymi00007

Niin, särähtää heti silmään, että naiset ovat monikossa. Se monesti on sellainen asia, mikä ei oikein toimi ;-) mutta enhän tiedä mitä tässä tarkemmin tarkoitat.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin, särähtää heti silmään, että naiset ovat monikossa. Se monesti on sellainen asia, mikä ei oikein toimi ;-) mutta enhän tiedä mitä tässä tarkemmin tarkoitat.

Se tarkoittaa mm tavoittamatonta unelmaa apdude

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten tämä näkyy heistä tämä arvostus?

Miten näkyy? Naisilta saa huomiota; he hymyilevät, katsovat pitkään, nauravat, ovat kiinnostuneita asioistani ja ylipäänsä ovat erityisen ystävällisiä. Sitä kai flitiksi kutsutaan ;)

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tietysti monikossa, vai kuvittelitko että olen suhteessa?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tietysti monikossa, vai kuvittelitko että olen suhteessa?

Ei, mutta olet ikävä palstalla, joten voisin kuvitella, että kaipaat jotain tiettyä naista. Mietin vain, että miten paljon pitää saada arvostusta naisilta monikossa?
        Ymmärrän, että nainen arvostaa miestä, joka kohtelee vaikka vaimoaan tai tyttöystäväänsä hyvin ja tietysti kaikkia ihmisiä pitää kohdella hyvin. Mutta, jos kyse on yleisesti naisten arvostuksesta sinua kohtaan, niin omaan mieleen tulee ajatus, että naiset saavat silloin jotain sinulta, normaalin hyvän käytöksen lisäksi. Ja peilaan nyt puhtaasti omaan elämään ja kokemukseen, miten miehistä ajattelen. En suoranaisesti voi sanoa, että arvostan jotain tuttua miestä ellei se liity nimenomaan hänen käytökseen oman parisuhteensa ulkopuolella. Eli jos hän arvostaa omaa naistaan ja käyttäytyy niin, että se näkyy se herättää minussa arvostusta.
        En odota tutuilta miehiltä arvostettavaa käytöstä vaan normaalia käytöstä. Toki, jos rimpuilen jonkin painavan asian kanssa ja joku auttaa voin ajatella arvostavani, mutta onhan se kuitenkin aika itsestäänselvyys, että autetaan toinen toistaan.
        Omasta mielestäni arvostukseen tarvitaan siis jotain extraa. Joiltain (monesti vanhemmilta herroilta) saattaa tulla sellaista herrasmiesmäistä käytöstä, joka harvinaisuudessaan kyllä herättää arvostusta. Se, että nähdään vahvakin nainen naisena ja mies osaa olla mies. Voin antaa esimerkin, että eräs herrasmies jätti minulle parkkipaikan, jotta minun ei tarvitse peruutella. Tuo herätti minussa arvostusta harvinaisuudessaan.
        Tulipa pitkä sepustus :-D

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei, mutta olet ikävä palstalla, joten voisin kuvitella, että kaipaat jotain tiettyä naista. Mietin vain, että miten paljon pitää saada arvostusta naisilta monikossa?
        Ymmärrän, että nainen arvostaa miestä, joka kohtelee vaikka vaimoaan tai tyttöystäväänsä hyvin ja tietysti kaikkia ihmisiä pitää kohdella hyvin. Mutta, jos kyse on yleisesti naisten arvostuksesta sinua kohtaan, niin omaan mieleen tulee ajatus, että naiset saavat silloin jotain sinulta, normaalin hyvän käytöksen lisäksi. Ja peilaan nyt puhtaasti omaan elämään ja kokemukseen, miten miehistä ajattelen. En suoranaisesti voi sanoa, että arvostan jotain tuttua miestä ellei se liity nimenomaan hänen käytökseen oman parisuhteensa ulkopuolella. Eli jos hän arvostaa omaa naistaan ja käyttäytyy niin, että se näkyy se herättää minussa arvostusta.
        En odota tutuilta miehiltä arvostettavaa käytöstä vaan normaalia käytöstä. Toki, jos rimpuilen jonkin painavan asian kanssa ja joku auttaa voin ajatella arvostavani, mutta onhan se kuitenkin aika itsestäänselvyys, että autetaan toinen toistaan.
        Omasta mielestäni arvostukseen tarvitaan siis jotain extraa. Joiltain (monesti vanhemmilta herroilta) saattaa tulla sellaista herrasmiesmäistä käytöstä, joka harvinaisuudessaan kyllä herättää arvostusta. Se, että nähdään vahvakin nainen naisena ja mies osaa olla mies. Voin antaa esimerkin, että eräs herrasmies jätti minulle parkkipaikan, jotta minun ei tarvitse peruutella. Tuo herätti minussa arvostusta harvinaisuudessaan.
        Tulipa pitkä sepustus :-D

" miten paljon pitää saada arvostusta naisilta monikossa?"

Tämä on kyllä perin omituinen kysymys. Vai onko se kysymys? Saan mielestäni arvostusta naisilta. Ei sitä "pidä" saada mitenkään.

En osaa ajatella niin, että naiset saisivat minulta jotakin sen enempää kuin vuorovaikutuksessa saan heiltä. Voihan se silti toki olla niin kuin sanot, että "herrasmiesmäinen käytös" herättää naisissa arvostusta ja näin tapahtuisi myös kohdallani. En vaivaa/analysoi asiaa noin syvällisesti, sillä se ei anna mitään lisäarvoa aiheeseen. Kliseisesti sanottuna. olen vain oma itseni. Jos se on "extraa" jollekin, niin haittaako tuo sitten? :D

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

" miten paljon pitää saada arvostusta naisilta monikossa?"

Tämä on kyllä perin omituinen kysymys. Vai onko se kysymys? Saan mielestäni arvostusta naisilta. Ei sitä "pidä" saada mitenkään.

En osaa ajatella niin, että naiset saisivat minulta jotakin sen enempää kuin vuorovaikutuksessa saan heiltä. Voihan se silti toki olla niin kuin sanot, että "herrasmiesmäinen käytös" herättää naisissa arvostusta ja näin tapahtuisi myös kohdallani. En vaivaa/analysoi asiaa noin syvällisesti, sillä se ei anna mitään lisäarvoa aiheeseen. Kliseisesti sanottuna. olen vain oma itseni. Jos se on "extraa" jollekin, niin haittaako tuo sitten? :D

Voin lukea rivien välistä jotain ;-)

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Voin lukea rivien välistä jotain ;-)

En tunnusta tuosta mitään, mutta sen voin paljastaa, että "ikävä" palstalle saatan olla eksynyt siksi, että viisi päivää sitten kohtasin naisen, jolta sain huomiota tavanomaista enemmän. Joten mieliala on koholla! :)

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En tunnusta tuosta mitään, mutta sen voin paljastaa, että "ikävä" palstalle saatan olla eksynyt siksi, että viisi päivää sitten kohtasin naisen, jolta sain huomiota tavanomaista enemmän. Joten mieliala on koholla! :)

Sehän vaan on mukavaa :-) toivottavasti natsaa niin sanotusti <3

• Anonyymi00011

Minkälaista ihmistä on helppo arvostaa?

Ihmistä, joka on hoitanut asiansa hyvin, on itsevarma ja rento sekä helposti lähestyttävä. On tehnyt töitä menestyksensä eteen. Ystävällinen muttei suostu ottamaan vastaan kohtelua, joka ei ole arvostettavaa ja arvostavaa. Ei suhtaudu alentuvasti tai vähättelevästi muihin, mutta tarvittaessa kääntää peiliä heidän suuntaansa, jotka osoittavat alentuvuutta häntä kohtaan.

• Anonyymi00014

Tykkään tästä vastauksesta :-)

• Anonyymi00013

Miesystäväni on jumalainen olento ja rakastelemme usein

• Anonyymi00016

Ihminen joka on ajatteleva myös muita kanssaeläviä kohtaan ja kunnioittaa ylipäätänsä eläviä olentoja, ihmisiä ja eläimiä, luontoa. Unohtamatta kuitenkaan itseään, elämäänsä ja omaakin hyvinvointiaan. Ajatuksissa on muutakin kuin pelkkää materiaa ja rahaa. Jos jollain ihmisellä on valta/ valtaa, sitä pitäisi hyödyntää ja käyttää hyvällä ja kehittävällä tavalla. Ahneus ja itsekkyys on tämänpäivänen ns. synti.

• Anonyymi00018

Arvostan tätä kirjoitusta.

• Anonyymi00020

Kyllä kolaisella on mielessä muutakin kuin materia ja raha. Materialla ja rahalla vain tuppaa olemaan merkitystä elämän kannalta.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä kolaisella on mielessä muutakin kuin materia ja raha. Materialla ja rahalla vain tuppaa olemaan merkitystä elämän kannalta.

Voi kyllä löytyy ihmisiä, ihan maailman päättäjistäkin jolla on juuri pääasiallinen ajatus, raha, materia, menestys, valta, hyväveli jaostot ja omat yhteydet, kuinka paljon saa vain kehrättyä rahaa hinnalla millä hyvänsä ja kaiken hirveyden tekemisen varjolla, jossa ei ole enää mitään järjen hiventä. Mihinkä maailma onkaan menossa näiden kyseisten ihmisten takia. Missä on yhteisöllisyys, lämpö ja empatia? Materia ja raha on huono isäntä mutta hyvä renki, liika on liikaa. Mutta täytyy silti koittaa ajatella positiivisesti ja toivoa parasta, maailmallekin.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Voi kyllä löytyy ihmisiä, ihan maailman päättäjistäkin jolla on juuri pääasiallinen ajatus, raha, materia, menestys, valta, hyväveli jaostot ja omat yhteydet, kuinka paljon saa vain kehrättyä rahaa hinnalla millä hyvänsä ja kaiken hirveyden tekemisen varjolla, jossa ei ole enää mitään järjen hiventä. Mihinkä maailma onkaan menossa näiden kyseisten ihmisten takia. Missä on yhteisöllisyys, lämpö ja empatia? Materia ja raha on huono isäntä mutta hyvä renki, liika on liikaa. Mutta täytyy silti koittaa ajatella positiivisesti ja toivoa parasta, maailmallekin.

Ei varakkuus ole vastavoima yhteisöllisyydelle, empatialle ja lämmöllä. Itseasiassa sen mitä olen irl laittanut merkille, on monen varakkaan perhe- ja sukuyhteisökeskeisyys.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei varakkuus ole vastavoima yhteisöllisyydelle, empatialle ja lämmöllä. Itseasiassa sen mitä olen irl laittanut merkille, on monen varakkaan perhe- ja sukuyhteisökeskeisyys.

Tarkoitinkin vähän laajemmassa mittakaavassa ja kärjistetysti mihinkä maailma vaikuttaa menevän, ne joilla on paljon rahaa haluavat vielä enemmän sitä ja valtaa. Toki perheen sisällä voi olla vaikka miten yhteisöllistä, ja ikävä kyllä niitäkin on, jos on vielä hyvissä päättävissä virassa tmv. se surullisin hyväveli verkosto sukulaisten tai tuttujen kesken.

• Anonyymi00022

En anna itselleni ikinä anteeksi arkuuttani ja rohkeuden puutetta naista kohtaan, vaikka ja kun tämä päättyy hyvin.

• Anonyymi00023

Ei saa olla itselleen liian ankara!

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei saa olla itselleen liian ankara!

Ja tuli vähän tippa linssiin.

• Anonyymi00026

Kyllä mä koen että oon tehnyt parhaani näillä korteilla mitä annettu. Tiedän et läheiset arvostaa ja nähnyt mun kamppailut. Vaikka muiden silmissä oon vaan ruma ankanpoikanen sekä täysin nolla. Ymmärtänyt että joillekin ihmisille en vaan ikinä ole tarpeeksi. Välillä itsekin uppoan siihen ajatukseen.

• Anonyymi00028

Tästä oli joku ohjelmakin, kun ihmiseltä kysyttiin, miten itsesi näet, niin jos vastaakin, miten muut näkevät sinut... en muista tarkemmin.
        Mutta sanoisin siis, että ilman muiden silmiä miettisin, että minkälainen sinä olet, mistä tykkäät, missä olet hyvä, missä on parannettavaa :-)

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tästä oli joku ohjelmakin, kun ihmiseltä kysyttiin, miten itsesi näet, niin jos vastaakin, miten muut näkevät sinut... en muista tarkemmin.
        Mutta sanoisin siis, että ilman muiden silmiä miettisin, että minkälainen sinä olet, mistä tykkäät, missä olet hyvä, missä on parannettavaa :-)

Kyllä mä tiedän mun heikkoudet ja vahvuudet ja missä olen hyvä jopa taitava. Ei niitä kuitenkaan arvosteta yleisesti. Mut en mä ilman muita edes eläisi enää olisin lyönyt hanskat tiskiin aikoja sitten.

• Anonyymi00031

Olen( hetero cis) nainen, mutta joskus tunnen itseni mieheksi, joten vastaan molempiin.

Näen itseni yksinkertaisena, reiluna miehenä, joka näyttää halunsa suoraan, ei oikein osaa flirtata, mutta tuntee suojelunhalua rakkaitaan kohtaan. Joka joskus vetää kännit ja viihtyy äijäporukoissa, joissa heitetään levotontakin läppää. Seksi on tärkeää, mutta sitä en kykene "harrastamaan" muiden kuin sellaisten kanssa, joita rakastan. Miehenä olen siis karski, mutta pehmo.

Naisena olen epätyypillinen. En prinsessa- tai kuningatar-tyyppiä, vaan pikemminkin naissoturi. Olen ulkoisesti naisellinen ja se vetää lähelleni väärällä tavalla maskuliinisia miehiä. Sellaisia, jotka ovat ylisuojelevia, jalustalle nostavia tai sovinistisia kaksinaismoralisteja. Minua luullaan ylpeäksi tai itsekkääksi, silloin kun olen pikemminkin kauhuissani ja yritän vain selviytyä. Koska minulla on naisena voimakas hoivavietti ja tunnen syyllisyyttä melkein kaikesta, mikä on itselleni tärkeää tai omaa, olen koko ajan palamassa loppuun. En osaa hoivata itseäni, koska kuvittelen olevani vain muille korvaamaton avunantaja.

Minun on helppo arvostaa ihmisiä, jotka ovat suoria ja selkeitä, eivätkä tuuliviirimäisiä, jotka eivät puhu rivien välissä ja jotka ovat omia itsejään, vaikka se herättäisi muissa arvostelua. Sellaisia, jotka eivät hakeudu kuppikuntiin tai pelaa pelejä. Pidän ihmisistä, jotka lähestyvät IRL (kuten minäkin lähestyn heitä) ja juttelevat ja ovat kiinnostuneita myös minun asioistani. Ja haluavat jakaa omia asioita kanssani. En ole hyvä porukoissa, mutta kahden kesken saan helposti yhteyden tällaisiin ihmisiin.
      n56

• Anonyymi00037
        UUSI

Huomaan, että vaikka olet nainen, sinua vaivaa sisäistetty naisviha (internalised misogynism). Yhdistät kaikki negatiiviset luonteenpiirteet ja käyttäytymismallit naissukupuoleen. Siksi väität, ettet ole kuten muut naiset, vaan olet kaikilta muilta osin äijämäinen paitsi ulkonäöltä. Ulkonäöltäsi olet tietenkin perinteisen naisellinen, koska se vetää miehiä puoleensa. Olisi negatiivista näyttää miehekkäältä. Ajattelutapaasi liittyy myös ns. pick me -girl-ilmiö, mikä tarkoittaa sitä, että olet luonut mielessäsi tietyn mielikuvan siitä minkälaisista naisista miehet viehättyvät ja väität olevasi juuri sellainen. Ilmiöön liittyy tietty epätoivo saada huomioita miehiltä.

Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Kaikki naiset eivät ole joko prinsessoja tai kuningattaria. Naisilla, kuten miehilläkin, on kaikilla omat, yksilölliset luonteenpiirteet, arvot ja käyttäytymismallit. Et ole mitenkään epätyypillinen nainen, koska ei ole olemassa mitään tyypillistä, eikä siten myöskään epätyypillistä, naista. On vain erilaisia yksilöitä.

Toivon, että opit vielä joskus arvostamaan omaa sukupuoltasi etkä määrittele arvoasi miesten kiinnostuksen pohjalta.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Huomaan, että vaikka olet nainen, sinua vaivaa sisäistetty naisviha (internalised misogynism). Yhdistät kaikki negatiiviset luonteenpiirteet ja käyttäytymismallit naissukupuoleen. Siksi väität, ettet ole kuten muut naiset, vaan olet kaikilta muilta osin äijämäinen paitsi ulkonäöltä. Ulkonäöltäsi olet tietenkin perinteisen naisellinen, koska se vetää miehiä puoleensa. Olisi negatiivista näyttää miehekkäältä. Ajattelutapaasi liittyy myös ns. pick me -girl-ilmiö, mikä tarkoittaa sitä, että olet luonut mielessäsi tietyn mielikuvan siitä minkälaisista naisista miehet viehättyvät ja väität olevasi juuri sellainen. Ilmiöön liittyy tietty epätoivo saada huomioita miehiltä.

Kaikki naiset eivät ole samanlaisia. Kaikki naiset eivät ole joko prinsessoja tai kuningattaria. Naisilla, kuten miehilläkin, on kaikilla omat, yksilölliset luonteenpiirteet, arvot ja käyttäytymismallit. Et ole mitenkään epätyypillinen nainen, koska ei ole olemassa mitään tyypillistä, eikä siten myöskään epätyypillistä, naista. On vain erilaisia yksilöitä.

Toivon, että opit vielä joskus arvostamaan omaa sukupuoltasi etkä määrittele arvoasi miesten kiinnostuksen pohjalta.

Höpsis. Väänsin vain miespuolisille rautalangasta etten ole sellainen kuin heidän ihannenaisensa on. Tai minulla oli tietty mies mielessä, jonka tiedän ajattelevan minusta tietynlaisena. Ehkä johtuen hänen edellisistä suhteistaan, en tiedä.
        Tulen toimeen parhaiten mm. autisminkirjolla olevien miesten kanssa, koska he ovat selkeitä eivätkä vihjaile tai ole epäselviä. En itse siis ole kirjolla.
        Naisystävien kanssa minulla juuri on eniten tällaista yhteyttä, mitä kerroin. Minulla ei ole minkäänlaista misogyniaa. Kirjoitin edellisen nimenomaan miehiä ajatellen, koska naisten kanssa ei ole ongelmia kanssakäymisessä. Ainoastaan tietynlaisten "maskuliinisten" miesten.

• Anonyymi00032

aiempaan lisäyksenä: Arvostan myös heitä joilla on siinä määrin järkeä päässä, etteivät päästä suustaan lausahduksia tyyliin: Elämäntehtäväsi on tuoda valoa ja lämpöä sinne minne menetkin. Ei sillä ole merkitystä mitä teet vaan miten teet.

Eikö tule mieleen, että ihmiselle itselleen sillä on merkitystä, mitä hän tekee? Jos nyt pitäisi rakkaudella tehdä niin sitä enemmän on merkitystä sillä mitä tekee. Yritäpä olla rakkaudellinen, jos inhoat työtäsi. Eikä tähän mennessä ole vielä maksettu palkkaa pelkästä olemisesta tai oman lämpönsä tuomisesta. En edes usko elämäntehtävään vaikka välillä trollaankin aiheella.

• Anonyymi00033

Kannattaa kertoa mihin kirjoitukseen lisäyksenä. Ei minun tekstiin.

n56

• Anonyymi00034

Rehellistä/luotettavaa on helppo arvostaa

• Anonyymi00035

Ehdottomasti ja siihen vielä suoruus tai suoraselkäisyys!

• Anonyymi00036

Olen semmoinen ujo mammanpoika. Tykkään suoruudesta ja rehellisyydestä joka on maustettu lempeydellä. Uskollisuutta arvostan myös. En ymmärrä muita ihmisiä hyvin eivätkä muut minua. Olen vähän kummajainen. Mieheltä.

• Anonyymi00039
      UUSI

Tällä hetkellä olen lähes "maani myynyt". Olen tosi surullinen ja en voi hyvin. En usko, että kukaan rakastaa minua juuri nyt. Tarvitsen jotain apua.

• Anonyymi00040
      UUSI

Minulla ei ole itsestäni mitään hyvää sanottavaa, joten jätän ne jutut kirjoittamatta.

• Anonyymi00041
        UUSI

Miksi se on noin ettei sinulla ole mitään sanottavaa itsestäsi?

• Anonyymi00042
      UUSI

Olen epileptoidinen persoonallisuus.

• Anonyymi00043
      UUSI

Olen vähän omituinen otus. Jos olisin saanut valita, en olisi halunnut syntyä tähän sukupuoleen, vaikka siinä on etunsakin. Enkä haluaisi vaihtaakaan sukupuolta, vaan ehkä ollan jossain välimaastossa, jotenkin vain koen että ulkokuori ei ole synkassa sen kanssa mitä sisältä löytyy.

• Anonyymi00044
      UUSI

Oon pelimies mut se touhu on loppunut jo 20v sitten.

• Anonyymi00045
      UUSI

Viaton/Utopisti/Naiivi/Romantikko arkkityyppi
      on mies 💓
      Nainen on Huolenpitäjä arkkityypin edustaja ♥️

• Anonyymi00046
      UUSI

Helppo.Ei salaa ja suojele salasuhdettaan äärikeinoin ennkö tietää varmasti onko se sihde vaarassa!

• Anonyymi00047
      UUSI

Oon pelinainen, mutta pelaankin vain videopelejä. Luonne on rehellinen introvertti. Arvostan ihmisissä samanlaisia piirteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      111
      4253
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      30
      2329
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      55
      2106
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1514
    5. 37
      1295
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1273
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      18
      1036
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      1035
    9. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      7
      1029
    10. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      77
      975
    Aihe