Kiukuttaa kun tiedät mitä haluaisin
On ikävä ja siksi
19
391
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sillä voi kiristää aikamiestä. Ajat on ohi.
Aja ohi. - Anonyymi00005
Minäkin gubbe haluan missin rauhan ja maailman hymyn eiku
- Anonyymi00006
Isoa ja paksua. Saisit heti, kun vaan lähestyisit.
- Anonyymi00010
Ooh, saisinko? Uuh, tuskin maltan odottaa 😛
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ooh, saisinko? Uuh, tuskin maltan odottaa 😛
Oot kuitenkin nähny gubbe ison ja paksun joskus livenä? Megakikakikat👍
- Anonyymi00007
Oon ujo ja mua jännittää
- Anonyymi00008
Tiedätkö, ettei se montaakaan naista tai miestä haittaa. Ujous voi olla juuri se juttu, miksi sinut nähdään ja sinusta pidetään. Ujous tuo jotain aitoa herkkyyttä asioille, esille ihmisestä ulospäin, joka on mielestäni hienoa. Arvosta itseäsi kaikkine piirteinesi. Kukaan ei ole vielä kuollut ujouteen ja jännittämiseen. Uskon, että keksit vielä keinot. Joskus pelkkä lähelle meno avaa tilannetta.
Sivusta
- Anonyymi00009
Sinua kiukuttaa aina. Olit missä tahansa, kenen kanssa tahansa, teit mitä tahansa, niin sinua kiukuttaa. Etkö ole huomannut?
Ja ympäristö hymyilee siitä mitä on saanut aikaan sinulle.- Anonyymi00015
Onpa sinulla elämänmyönteinen sanoma tai visio täällä jollekin. Älä imartele ittees hehee
- Anonyymi00011
Jos haluut sen mitä haluut niin hyppää syvään päätyyn härkää sarvista ei kiemuroita nii asiat selvii.
- Anonyymi00012
Ei mua enää kiinnosta mulle on tullut selväksi jo kummoinen hullu olet mustasukainen saasta olet mr potilas nyt menen eteen päin ilman sua elä ja voi hyvin ilman mua mulla ei ole ikävä
- Anonyymi00017
Sää aapeeäijä tätä svengaavaa slogania vähän kuuntelet ja meet sillä, kuten mm
- Anonyymi00013
Ohi. Hän ei syyttele eikä vaikuta aggressiiviselta. Varsinkaan jos ei ole kertonut suoraan, mitä haluaa. Menee vain eteenpäin.
- Anonyymi00018
Kaikilla meillä on murtumispiste, kysy vaiks erikoisjoukoilta
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kaikilla meillä on murtumispiste, kysy vaiks erikoisjoukoilta
Harasoo?
- Anonyymi00020
Pystytkö tarjoamaan mitä hän haluaa?
- Anonyymi00021
Oletko mies?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435