Kiukuttaa kun tiedät mitä haluaisin
On ikävä ja siksi
19
372
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sillä voi kiristää aikamiestä. Ajat on ohi.
Aja ohi. - Anonyymi00005
Minäkin gubbe haluan missin rauhan ja maailman hymyn eiku
- Anonyymi00006
Isoa ja paksua. Saisit heti, kun vaan lähestyisit.
- Anonyymi00010
Ooh, saisinko? Uuh, tuskin maltan odottaa 😛
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ooh, saisinko? Uuh, tuskin maltan odottaa 😛
Oot kuitenkin nähny gubbe ison ja paksun joskus livenä? Megakikakikat👍
- Anonyymi00007
Oon ujo ja mua jännittää
- Anonyymi00008
Tiedätkö, ettei se montaakaan naista tai miestä haittaa. Ujous voi olla juuri se juttu, miksi sinut nähdään ja sinusta pidetään. Ujous tuo jotain aitoa herkkyyttä asioille, esille ihmisestä ulospäin, joka on mielestäni hienoa. Arvosta itseäsi kaikkine piirteinesi. Kukaan ei ole vielä kuollut ujouteen ja jännittämiseen. Uskon, että keksit vielä keinot. Joskus pelkkä lähelle meno avaa tilannetta.
Sivusta
- Anonyymi00009
Sinua kiukuttaa aina. Olit missä tahansa, kenen kanssa tahansa, teit mitä tahansa, niin sinua kiukuttaa. Etkö ole huomannut?
Ja ympäristö hymyilee siitä mitä on saanut aikaan sinulle.- Anonyymi00015
Onpa sinulla elämänmyönteinen sanoma tai visio täällä jollekin. Älä imartele ittees hehee
- Anonyymi00011
Jos haluut sen mitä haluut niin hyppää syvään päätyyn härkää sarvista ei kiemuroita nii asiat selvii.
- Anonyymi00012
Ei mua enää kiinnosta mulle on tullut selväksi jo kummoinen hullu olet mustasukainen saasta olet mr potilas nyt menen eteen päin ilman sua elä ja voi hyvin ilman mua mulla ei ole ikävä
- Anonyymi00017
Sää aapeeäijä tätä svengaavaa slogania vähän kuuntelet ja meet sillä, kuten mm
- Anonyymi00013
Ohi. Hän ei syyttele eikä vaikuta aggressiiviselta. Varsinkaan jos ei ole kertonut suoraan, mitä haluaa. Menee vain eteenpäin.
- Anonyymi00018
Kaikilla meillä on murtumispiste, kysy vaiks erikoisjoukoilta
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kaikilla meillä on murtumispiste, kysy vaiks erikoisjoukoilta
Harasoo?
- Anonyymi00020
Pystytkö tarjoamaan mitä hän haluaa?
- Anonyymi00021
Oletko mies?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1403457Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42333Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/802172Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371845- 1291802
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271714- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131319"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541186Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1521088