Perussuomalaiset osoittautuneet himoverottajiksi!

Anonyymi-ap

Perussuomalaisten johdolla kehitetään uusia veroja. Matalapalkkaisten veroaste nousee. Arvonlisäverot nouseet. Palkkatulot kiristyneet. Bensan hinta huippukorkealla. Uusin hullutus häätää matkailijoita on luoda matkailuvero. Terveyskeskusmaksut nouseet. Kelakorvaukset ja omaishoidon tukia leikataan.

Kiitos PS 2023-2027!

16

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tottakai tavallista kansaa kuritetaan ja eliitti kansalle annetaan veroale jytkyjä . Eliittikansa Ensin .

    • Anonyymi00002

      Pari viikkoa sitten oli tv:ssa puoluejohtajatentti. Kaikki huomasivat, kuinka hyvätuloisten veronkorotusten mainitseminen vaikutti Purran ja Orpon ilmeisiin sekä eleisiin.

    • Anonyymi00003

      Tarkistatko hiukan noita valheitasi.

      • Anonyymi00005

        Kaikki pitävät paikkaansa.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kaikki pitävät paikkaansa.

        Väitteiden mukaan. Mielipiteitä, näkemyksiä ja ajatuksia. Ei siis faktaa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Väitteiden mukaan. Mielipiteitä, näkemyksiä ja ajatuksia. Ei siis faktaa.

        Veroaste on Orpon hallituksen aikana korkeimmillaan. Tämäkö ei ole faktaa?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Veroaste on Orpon hallituksen aikana korkeimmillaan. Tämäkö ei ole faktaa?

        Petteri Orpon hallitus (2023–)
        Ansiotuloverotus: Hallitus on päättänyt keventää ansiotuloverotusta miljardiluokan veronkevennyksillä.
        Kevennykset ja kiristykset: Veronkevennykset kohdistuvat erityisesti pieni- ja keskituloisiin, mutta samalla on tehty kiristyksiä, kuten työhuonevähennyksen leikkaus ja ammattiliiton jäsenmaksun verovähennyksen poisto.
        Vuosi 2026: Työn verotus kevenee edelleen ja ylin marginaalivero laskee 52 prosenttiin.
        Tavoite: Hallitus on korostanut, että verotusta voidaan nostaa tietyin osin ilman, että kokonaisveroaste nousee, koska veroaste on laskenut itsestään.


      • Anonyymi00011

        Perustelut.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Petteri Orpon hallitus (2023–)
        Ansiotuloverotus: Hallitus on päättänyt keventää ansiotuloverotusta miljardiluokan veronkevennyksillä.
        Kevennykset ja kiristykset: Veronkevennykset kohdistuvat erityisesti pieni- ja keskituloisiin, mutta samalla on tehty kiristyksiä, kuten työhuonevähennyksen leikkaus ja ammattiliiton jäsenmaksun verovähennyksen poisto.
        Vuosi 2026: Työn verotus kevenee edelleen ja ylin marginaalivero laskee 52 prosenttiin.
        Tavoite: Hallitus on korostanut, että verotusta voidaan nostaa tietyin osin ilman, että kokonaisveroaste nousee, koska veroaste on laskenut itsestään.

        Muitakin maksuja on, kuin pelkkä tuloverotus, jota niin mieluusti esittelet. Verotuksen sijasta, pitäisi puhua maksurasitteesta, johon vaikuttavat mm. haittaverot, arvonlisäverot, kustannukset joita rahoitetaan muilla kuin verotuloilla... tähän sitten lisätään arviointi palkkakertymästä ja ostovoimasta, niin jokainen ymmärää että hallitus on epäonnistunut.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Petteri Orpon hallitus (2023–)
        Ansiotuloverotus: Hallitus on päättänyt keventää ansiotuloverotusta miljardiluokan veronkevennyksillä.
        Kevennykset ja kiristykset: Veronkevennykset kohdistuvat erityisesti pieni- ja keskituloisiin, mutta samalla on tehty kiristyksiä, kuten työhuonevähennyksen leikkaus ja ammattiliiton jäsenmaksun verovähennyksen poisto.
        Vuosi 2026: Työn verotus kevenee edelleen ja ylin marginaalivero laskee 52 prosenttiin.
        Tavoite: Hallitus on korostanut, että verotusta voidaan nostaa tietyin osin ilman, että kokonaisveroaste nousee, koska veroaste on laskenut itsestään.

        Tavoite ja toteutuma ovatkin sitten kaksi ihan eri asiaa. Pitihän hallituksen kääntää velkaantumisen suuntakin, vaan kappas vain lähtikin vain kiihtymään entisestään.


      • landlord kirjoitti:

        Muitakin maksuja on, kuin pelkkä tuloverotus, jota niin mieluusti esittelet. Verotuksen sijasta, pitäisi puhua maksurasitteesta, johon vaikuttavat mm. haittaverot, arvonlisäverot, kustannukset joita rahoitetaan muilla kuin verotuloilla... tähän sitten lisätään arviointi palkkakertymästä ja ostovoimasta, niin jokainen ymmärää että hallitus on epäonnistunut.

        Tuloverotus on kuitenkin se, joka oleellisesti vaikuttaa mm. ihmisten kulutuskäytökseen, joka tuo muuta verotuloa. Pitää taloutta käynnissä, nyt meillä on EU jonka kanssa meidän toimeliaisuutemme on tapettu -kuten myös Venäjänkauppa joka oli oikeastaan ainoa paikka mihin meidän ala-arvoiset tavarat kävivät ylihntaisena kaupaksi.


      • Anonyymi00013
        Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Tuloverotus on kuitenkin se, joka oleellisesti vaikuttaa mm. ihmisten kulutuskäytökseen, joka tuo muuta verotuloa. Pitää taloutta käynnissä, nyt meillä on EU jonka kanssa meidän toimeliaisuutemme on tapettu -kuten myös Venäjänkauppa joka oli oikeastaan ainoa paikka mihin meidän ala-arvoiset tavarat kävivät ylihntaisena kaupaksi.

        Tuo ei muuten toimi kuin junan vessa. Tiedätkös mikä tappaa kotitalouksien intoa investointeihin? Inflatooriset vaikutukset. Landlord puhuu asiaa. Verotus ei ole mikään hokkus pokkus-temppu, jossa kaikki ongelmat ratkeavat, kunhan vain lasketaan tuloverotusta. Tämähän se on oikeiston yksinkertaineen resepti. joka toellisuudessa valtiontalouden kannalta johtaa vain entistä heikompaan likviditeettiin.


    • Anonyymi00008

      Majoitus ja ravitsemusala on yhtä suurissa vaikeuksissa kun Kokkarepersujen tuhoama rakennusala.
      Tuo verotuksen intohimo kun kohdentuu jopa lähdeveteen ja yrttiteehen terveysvaikutusten nimissä riittää kertomaan että ihan kaikki Muumit eivät ole Muumilaaksossa.

      Amerikanpersun aloittaman sodan aiheuttama lentopetroolin loppuminen ja muiden polttonesteiden hinnan nousu tähtitaivaisiin ei siis riitä vaan himoverotuksella pitää viimeistellä konkurssiaaltojen tsunami myös matkailualalle??

    • Anonyymi00014

      Ei tuo ole vielä mitään verrattuna vasemmiston veronkorotushalukkuuteen!
      Saattepa nähdä mitä tapahtuu kun demarit pääsevät valtaan!!!

    • Anonyymi00015

      kyllä se on niin että verot on luotu sosialistien suojatyöpaikkoja varten , jos kunnan ja valtion virkamiehet korvattaisiin tekoälyllä , joka kuitenkin tapahtuu niin ei tarvitsisi veroja maksaa

    • Anonyymi00016

      ei bensan hintaa hallitus pysty nostamaan ellei veroa nosta
      inflaatio on 2% eli sen vuodessa kaikki nousee , deflaatio on kivaa kun on pankkitilllä rahaa niin aina hinnat laskee 🙂ostan vasta ensivuonna niin saan halvemmalla
      se taas ei sovi ekonomeille 😠

      toisaalta sähköautojen hinnat putoaa ja samoin käy asuntojen hintojen
      ei saanut marinin aikana ostettua edullista asuntoa 🤣nyt saa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe