Tässä taas jotain ongelmia kuten kaikissa edeltäneissäkin. Jos on esim. WIndws pro -kone niin voi kysyä bitlockeria.
Saitko päivitettyä ilman ongelmia?
win11 ja huhtikuun päivitys KB5083769
7
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
onko kokemuksia? Tuli tiistain 14.4.
- Anonyymi00002
Miksi nuo vintousin päivitykset tressaa joka kuukausi?
- Anonyymi00003
Koska niissä on jatkuvia ongelmia. Tämä ketju on vähän kuin Redditin vastaava Mega Patch tuesday eli voidaan puhua näistä. Miten sulla meni?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koska niissä on jatkuvia ongelmia. Tämä ketju on vähän kuin Redditin vastaava Mega Patch tuesday eli voidaan puhua näistä. Miten sulla meni?
Kumma että toisilla jumii toisilla ei. Itselläni on yli vuosi ettei päivityksissä ole ollut mitään ongelmia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kumma että toisilla jumii toisilla ei. Itselläni on yli vuosi ettei päivityksissä ole ollut mitään ongelmia.
No se on hyvä. Maaliskuun päivityksestä oli niin paljon ongelmia että Microsoft itse sanoi älkää päivittäkö. Tekoäly tekee nykyään niiden päivitykset...
- Anonyymi00006
Kellään kokemuksia?
- Anonyymi00007
Mulla ei nyt ollut ongelmia tämän päivityksen kanssa - joskus aiemmin on kyllä ollut paljonkin... Tässä artikkelissa on muutes ihan päteviä ohjeita juntturaan menneen päivitysprosessin ratkomiseen: https://it-guru.fi/blog/windows-11-paivitysongelmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972