Työtön työssä rahat taskuun ja tuet tilille.
Ei se oikein ole.
Harmaalla alueella
8
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Työmarkkinakituraha on sen verran olematon, että sitä on hyvä täydentää pimeillä töillä, niin pääsee jo ihan kohtuullisiin liksoihin.
- Anonyymi00002
Juu, kaikki olevinaan tuilla elävät ovat huijareita.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Juu, kaikki olevinaan tuilla elävät ovat huijareita.
Kaikki ei tee pimeässä...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki ei tee pimeässä...
Valossa tehdään
En tunne yhtäkään pimeän työn tekijää - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Valossa tehdään
En tunne yhtäkään pimeän työn tekijääNe eivät vaan kerro niistä pimeän aikana otsalampun avulla tehdyistä töistä.
- Anonyymi00007
Juu, kuutamohommia on hyvä ja pakko tehdä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juu, kuutamohommia on hyvä ja pakko tehdä.
paskiainen
- Anonyymi00029
Mikä siitä tekee väärää verottajalle nekin rahat lopulta päätyy kuitenkin tuskin kukaan pimeitä töitä tekee jos ei sitä rahaa kulutukseen tarvitse niin pysyy myös paikalliset yrittäjät pystyssä tai sillä rahalla voi jopa maksaa pimeästi jollekin yksityiselle helposti herroja se kismittää pääasiassa ymmärtääkseni siksi kun eivät saa itse osaavia tekijöitä pimeästi tuet on sen verran pienet että siksi yksittäiset pienyrittäjät ajautuvat konkurssiin tässä tilanteessa kun ei ole töitä niin tukien leikkaaminen kaivaa ojaa urakalla syvemmäksi on monin kertaisesti syvempi oja josta alkaa kavuta ylös se mitä pitäisi tehdä on estää se laillinen veronkierto
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko202167Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162153Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1531727Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82231251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861124Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98904Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70852- 80843