minua kohtaan. Olin naiivi ja luulin. Olisihan minun pitänyt ymmärtää se. Nyt ymmärrän. Olet silti ajatuksissani ja yritän päästä tästä yli.
Sinulla ei olekaan tunteita
17
468
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onhan!!
- Anonyymi00002
Sinulla ei ole yhtään fyysistä halua minua kohtaan. Olin naiivi ja luulin. Olet silti ajatuksissani ja yritän päästä tästä yli.
- Anonyymi00003
Mistä näin päättelit? Olenhan sen osoittanut, ihan konkreettisesti, että on.
Naiselta - Anonyymi00004
Kyllä on olet mielestäni äärimmäisen inhottava ja vastenmielinen
- Anonyymi00011
Kiitos.
- Anonyymi00005
Minulla kyllä on tunteita vaikka koitan niitä tasoitella tilanteeseen ja toimintaasi sopiviksi. Kaikki se missä nähdään minkä verran, mitä yhdessä tehdään ja kuinka usein vaikuttaa tunteisiini. Pohjalla on ne vahvat vakiotunteet silti aina jotka pitävät yhdessä. Se on se rakkaus. Elämässä on silti muutakin kuin vain rakkaus. Juuri nyt olisin enemmän kuin iloinen jos olisi yhteistä tekemistä.
Olen se eilen klo.21:29 viestin laittanut. - Anonyymi00006
Fyysistä halua,.. no voi voi!
sehän se on miehille vissiin se tärkein kriteeri.
Jos mitään muuta ei siihen välille löydy kuin fyysistä niin kannattaa todella alkaa katselemaan jotain helpompia tapauksia niitä varmasti on ihan jonoksi asti nykyään.- Anonyymi00015
ei riitä pelekkä fyysisyys, mutta jos se puuttuu kokonaan ni ei tule mittään!
- Anonyymi00007
Ei kannata haukkua toista, jos teillä ei synkannut. Katso peiliin!
- Anonyymi00008
Hänelle sanoisin: päinvastoin.
- Anonyymi00009
Ihan hirveästi tunteita ja haluja olisi jos vaan...
- Anonyymi00012
Jos vaan mitä?
- Anonyymi00010
Se johtuu ihan siitä kun perseilit kanssani jos et olis pelleilly niin oltais yhteydessä mut joka kerta sama paska perseily niin antaa olla kun et opi oma vikasi oli
- Anonyymi00016
Perus meininkiä kyrrrväheiluttelijalta🫣
- Anonyymi00013
On yhä tunteita.
- Anonyymi00017
Ohi
- Anonyymi00014
Riitti kun sivuutit minut. Satunnaiset p*not oli merkittävämpiä elämässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2162886Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1702539Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321072Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831035- 681028
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait274978Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka323946Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20919Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778