ja ylihuomena oot luovuttamassa ja seuraavana päivänä pyytämässä anteeksi ja sitten sama kierros jatkuu kuin hamsterin juoksupyörässä. Tajuatko miten paljon olet aiheuttanut surua minulle?
Tänään rakastat huomena epäröit
32
449
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hö. Ohi. Minä oon tykänny koko ajan.
nainen - Anonyymi00002
Itse olet. Laita yksi rehellinen viesti ja tavataan.
- Anonyymi00003
Surua riittää elämässä
- Anonyymi00004
Teet itse samoin
- Anonyymi00005
Kuulisraisit siltä, miksi itseni tunnen syylistettäessä.
Jis olisit hän, sanoisit sen muualla kuin palstalla. Jus ei näe omaa toimintaansa ketjussa, on turha edes yrittää selittää mitään. - Anonyymi00006
Olenko söpö 😘
- Anonyymi00020
Olet söpö 😘
- Anonyymi00007
Tilanne on niin epävarma niin siksi
- Anonyymi00008
Vastaa siihen viestiini, kiitos:)
- Anonyymi00012
Mahdotonta poistin sen suutuspäissäni.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mahdotonta poistin sen suutuspäissäni.
Miksi olit suutuspäissäsi? Mies?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi olit suutuspäissäsi? Mies?
Olin pettynyt ja turhautunut.
- Anonyymi00009
Olen koko ajan ollut looginen ja johdonmukainen. Olet vain luullut vääriä kirjoituksia minun kirjoittamakseni.
n>m - Anonyymi00010
Olen rakastanut jo kauan. En ole ollut luovuttamassa, enkä epäröinyt. Enkä omi yhtään ainoaa negatiivistä kirjoitusta mistään. Piste.
- Anonyymi00011
Tämä palsta saa ihmisten mielet solmuun. Jos tätä ei olisi, olisimme jo ratkaisseet asiat IRL. Tämän takia on helppo pyöritellä asioita loputtomiin. Asiat ratkeavat vain irl.
Nainen - Anonyymi00013
Ikinä en ole ollut luovuttamassa sen miehen suhteen,
eikä tunteet häntä kohtaan ole muuttunut hetkeksikään.
Oon luovuttamassa ihan koko elämästäni tällein 😢 - Anonyymi00014
Oletko J-mies? 😅
Mistäs minä tiedän jos yhtenä päivänä olet ihan välittävä, kiinnostunut, sydämiä pukkaa ja pyydät, että nähdään ja nähdään sit pyydät voidaanko myös seuraavana päivänä nähdä, rakastella ja suunnittelet meille kaikkea ihanaa aina välillä ja seuraavana päivänä olet jo tavoittamattomissa ja sitä seuraavana sama juttu ja x ajan ja sitten minä olen jo suunnittelemassa uutta elämää hyväntuulisena olettaen, että sulla on varmaan jonon kanssa kiirettä niin hyväksyn tilanteen ja keskityn uusiin ihmisiin. Tää pätkivä yhteys on hieman ongelmallinen kun joka päivä on elettävä ja iloittava eikä yhtään päivää voi heittää hukkaan…mutta siis olet mun ykkösvalinta jos muutakin haluat kuin tätä mutta että mitä se olisi niin olen avoin kuulemaan ja pohtimaan kun olisihan se molemmille hyväksi että yhteys toimii ja pelisäännöt on samat jokapäivä. Rakastan kyllä syvästi mutta tilanne ei ole optimaalinen ja tilanteethan on tässä meidän tilanteessa fiksattavissa vaikka heti ❤️- Anonyymi00018
En ole aloittaja, mutta sanon vaan tuosta ailahtelevaisuudesta. Sanon suoraan, että on minulla on ollut muutama ”kirjekaveri”, vaikka en ole niitä yleensä aktiivisesti hakenut. Sehän ei kuitenkaan merkitse onko orastavia ystävyys-suhteita vaikka kuinka paljon jos asiat eivät etene. Ailahtelevaisuuden ydinongelma on kuitenkin se ettei tehdä tarpeeksi konkreettisia päätöksiä asioiden eteenpäin viemiseksi. Jos asiat jäävät liikaa ilmaan roikkumaan, nehän tietenkin aiheuttavat epäselvyyttä ja epävarmuutta ja ailahtelevaisuutta kun usko asioihin alkaa hiipumaan. Siksi uskon vahvuudeksi tarvittaisiin pieniäkin tosielämän konkreettisia tekoja, todistamaan et ollaan oikeasti kiinnostuneita tutustumaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta sanon vaan tuosta ailahtelevaisuudesta. Sanon suoraan, että on minulla on ollut muutama ”kirjekaveri”, vaikka en ole niitä yleensä aktiivisesti hakenut. Sehän ei kuitenkaan merkitse onko orastavia ystävyys-suhteita vaikka kuinka paljon jos asiat eivät etene. Ailahtelevaisuuden ydinongelma on kuitenkin se ettei tehdä tarpeeksi konkreettisia päätöksiä asioiden eteenpäin viemiseksi. Jos asiat jäävät liikaa ilmaan roikkumaan, nehän tietenkin aiheuttavat epäselvyyttä ja epävarmuutta ja ailahtelevaisuutta kun usko asioihin alkaa hiipumaan. Siksi uskon vahvuudeksi tarvittaisiin pieniäkin tosielämän konkreettisia tekoja, todistamaan et ollaan oikeasti kiinnostuneita tutustumaan.
Se nyt on toki ok jos on ”kirjekavereita” ollut. On niitä itsellänikin.
Tosielämän konkreettiset teot olisi todellakin tärkeitä kuten se, että kulkeeko viestit tänäänkään muuta kuin tätä kautta jos edes tätäkään kautta kun olisi mukava tietää näemmekö tänään vai emme? Hän olisi halunnut nähdä eilen, mutta olin väsynyt ja ehdotin tätä päivää. Siitä saakka onkin yhteys ollutkin katkolla. En tiedä onko tämä nyt rangaistus sitten minulle vai mistä kyse. Avoin keskustelu olisi hyvä teko tässä kohtaa.
- Anonyymi00016
Usein keskitytään ihan epäolennaiseen. Ei huomioida itse henkilöä ja siihen että hänestä oltaisiin henkilökohtaisesti kiinnostuneita. Minusta elämä ja maailma on mennyt outoon suuntaan. Ennen vanhaan haluttu ihminen haettiin esim. tanssimaan ja sen jälkeen tutustuttiin häneen määrätietoisesti ja oltiin kiinnostuneita hänestä. Nykyään ollaan niin lyhytjänteisiä, helposti lymytään jossain profiilien takana, josta pääsee tarvittaessa nopeasti pakoon toisia ihmisiä. Edelleen voidaan hakea jotain tanssimaan, mutta ollaan niin lyhytjänteisiä, eikä keskitytä oikeasti siihen mitä halutaan elämältä.
- Anonyymi00021
Kyllä! Tämän takia olen siirtymässä itse enemmän siihen oikeaan elämään. Olen elänyt nuoruuteni ilman nettejä ja ihmeellisiä kirjallisia pelejä hämärine viesteineen. Inhoan kännykkää, inhoan nettien keskustelupalstoja, jos ajatellaan ihmisten välistä kanssakäymistä ja kohtaamista. Toivottavasti kohtaan kaivattuni vielä kasvokkain ja voidaan jutella tai vaikka sitten tanssia. Ainakin kohtaan muita ihmisiä aidosti, jos en häntä. Hei hei, aurinkoista viikonloppua ☀️
Naiselta - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä! Tämän takia olen siirtymässä itse enemmän siihen oikeaan elämään. Olen elänyt nuoruuteni ilman nettejä ja ihmeellisiä kirjallisia pelejä hämärine viesteineen. Inhoan kännykkää, inhoan nettien keskustelupalstoja, jos ajatellaan ihmisten välistä kanssakäymistä ja kohtaamista. Toivottavasti kohtaan kaivattuni vielä kasvokkain ja voidaan jutella tai vaikka sitten tanssia. Ainakin kohtaan muita ihmisiä aidosti, jos en häntä. Hei hei, aurinkoista viikonloppua ☀️
NaiseltaAinakin sinun asenne on täydellisesti kohdallaan. Mukavaa viikonloppua.
- Anonyymi00022
Jaksanko kantaa toisten suruja, kun olen itsekin surullinen? En ole mitään pahaa tarkoittanut. Laitoin viestin. Et vastannut. Miksi minun pitää lopun elämääni kokea itseni syylliseksi jostain? Oliko maailman pahin asia rakastua?
- Anonyymi00024
Nyt on vain rakkaus ja pysyy, ei mitään epäröintiä. ❤️
- Anonyymi00025
en. pahoittelut mut en vaan voi nähdä että olen tehnyt jotain väärin
- Anonyymi00027
Menneet kannattaa unohtaa ja kaikki se mitä aikaisemmin tapahtui ja mennä eteenpäin. Muuten voi olla vaikeaa päästä eteenpäin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Menneet kannattaa unohtaa ja kaikki se mitä aikaisemmin tapahtui ja mennä eteenpäin. Muuten voi olla vaikeaa päästä eteenpäin.
juu se on vaikeeta
- Anonyymi00026
The Boys Amazon Prime viiminen tuotantokausi on aika hyvä varmaan. Katon sen
- Anonyymi00029
Täysverinen kyrrväheiluttelija kyseessä😬
- Anonyymi00032
Miehelle luultavasti oli.
- Anonyymi00030
Oliko naiselle???
- Anonyymi00031
kuulostaa raskaalta tyypiltä 🤮 unohda semmonen ap❗️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648