oot huono ihminen ja susta ei tykätä! naiselle
Miten kestät itseäsi?
44
912
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten itse huono ihminen kestä itseäsi?
- Anonyymi00025
Vesku Loiri sanoisi tohon aloitukseen jotain tyyliin, että itsesi kanssa on aina tultava toimeen, älä siis valehtele itsellesi vaan kunnioita itseäsi totuudella oli se hyvää taikka pahaa? Itsesi kanssa elät vauvasta vaariin tai muoriin aina hautaan asti.
- Anonyymi00043
Aloitus on selvästi kateelliselta (rumalta?) naiselta!!
Kun ihminen kirjoittaa tuollaista tekstiä niin voi vain miettiä mitä ongelmaa on tuollaisen kirjoituksen takana? Melkoista kateutta näyttää olevan kun pitää purkaa se tänne tällä tavalla.
Itse en tiedä miltä tuollainen kateuden tunne tuntuu kun ei ole koskaan ollut tarvetta olla kateellinen kellekään mutta nähnyt olen kyllä näitä aivan tarpeeksi jotka tuntuu olevan vähän väliä jollekin kateellisia ja se näkyy jo naamasta sellaisena hyvin ilkeänä ilmeenä jota yritetään sitten jotenkin peitellä.
Täällähän näitä kateuden kohteitaan trollaavia tuntuu riittävän ja haukkuminen helppoa anonyyminä.
Säälittävää ei voi muuta sanoa ja kuinkahan ruma se kirjoittajan oma naama mahtaa olla kun pitää edes tällä tavoin yrittää kompensoida kateuden tunnettaan? 😯 helpottiko edes reppanaa?
- Anonyymi00002
Ihan hyvin.
Koska tiedän etten ole huono tai paha ihminen.- Anonyymi00042
Sähän vaan oksennat pelkkää pahaa oloa toisiin. nii
- Anonyymi00003
Olen tuota miettinyt miksi joku kirjoittaa tuolla tavoin. Todenäköisesti totuus on, kaikki muut hänestä pitävät, paitsi aloittaja. Olen myös huomannut sen, ettei kukaan ulkomaalainen ole haukkunut tyyliin; sinusta ei pidetä, joten se on puhtaasti suomalainen ilmiö. Muun maalaiset eivät kiinnitä ihmiseen tai asiaan huomiota jos se ei heitä kiinnosta tai eivät hänestä pidä, ei tarvitse olla negatiivinen vaan käyttäytyä reilusti ja inhimillisesti.
- Anonyymi00004
Minä olen hyvä nainen ja minusta kyllä tykätään. Eriasia onkin se mitä pas kaa minusta on jauhettu ja mustamaalattu.
- Anonyymi00005
Noinkin se voi olla.
- Anonyymi00032
Anonyymi00005 kirjoitti:
Noinkin se voi olla.
Ja mistä syystä se ei voisi olla noin miten edellinen kirjoittaa, eli sinäkö määrittelet?
- Anonyymi00033
Minäkin olen vähintään välttävä ja tarpeeksi hyvä elämään ja sillee
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minäkin olen vähintään välttävä ja tarpeeksi hyvä elämään ja sillee
Eikä ollut tarkoitus pilkata kommentoijaa, kenelle vastasin, vaan notta voimia
- Anonyymi00006
Pitäisikö sillä olla jotain merkitystä jos se asia ei häntä itseään häiritse sinun mielipiteesi kuitenkin vaan että hän on huono ihminen kuinka sinä kestät itseäsi tietäen ettei sua edes kukaan hyväksy sellaisena kuin olet
- Anonyymi00007
Se joka mustamaalaa toista ei saanut reaktiota minkä olisi halunnut
- Anonyymi00031
Kuten esimerkiksi kiufattua itfemuvhaan saakka ja nyt taaperoa itkettää
- Anonyymi00008
Toivottavasti kukaan ei omi tätä aloitusta. Oikeassa elämässä jokainen tekee virheitä ja jokaisessa on hyviä puolia. Asiat tapahtuvat oikeassa elämässä.
- Anonyymi00009
kuKa
- Anonyymi00017
No kerro Ap sinä?
- Anonyymi00010
Millanen on mielestäs huono ihminen?
- Anonyymi00011
Kyllä hän lopettaisi näiden aloitusten kirjoittelemisen, jos kukaan ei vastaisi hänen aloituksiinsa.
Ap. Mitä se kertoo sinusta, että kirjoitat näitä? - Anonyymi00012
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo jaskaa.
- Anonyymi00041
Mee töihin!!!
- Anonyymi00013
NosTo
- Anonyymi00030
Joo ei olis varmaan tullut Katkero muuten selväksi
- Anonyymi00014
Mulle ei juolahtaisi mieleenkään sanoa kellekään mitään noin typerää.
- Anonyymi00015
Kestän hyvin kun olen satunnaisesti täällä.
- Anonyymi00016
Miksi mielestäsi huono ihminen ja ei tykätä? Yleensä ihmiset eivät tykkää jos tuntevat kateutta tai itsensä huonoksi tai epävarmaksi. Tai sitten on vain muuten tyhmiä. Jos ihminen on perus mukava, niin ei ketään tule tuomita, se kertoo enemmän hänestä itsestään.
Sitä vihataan mitä itse ei voi saada tai mikä herättää tunteita? Kysynpä miksi käyttää aikaa omiin vihan tunteisiin, ennemmin kuin itsensä kehittämiseen. Koska se on kateutta ja epävarmuutta. Tsempin heille, vihaajat vihaa. 😁
K- Anonyymi00024
Pitää osittain paikkansa, mutta viha herää myös silloin, kun henkilökohtaisia rajoja rikotaan tai kohdellaan huonosti. Ei silloin ole kyse kateudesta.
Minussa herää viha, jos koen, että minua yritetään painostaa tai pakottaa johonkin. Ärsytys namikka toimii olipa kyse ihmissuhteista, ammatin/uran valinnoista tai harrastuksista, jos syntyy vaikutelma, että yritetään ohjailla tai käyttää poissulkemistekniikkaa. Eli syntyy vaikutelma, ettei ole vaihtoehtoja ja valinnan mahdollisuutta. sivusta - Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Pitää osittain paikkansa, mutta viha herää myös silloin, kun henkilökohtaisia rajoja rikotaan tai kohdellaan huonosti. Ei silloin ole kyse kateudesta.
Minussa herää viha, jos koen, että minua yritetään painostaa tai pakottaa johonkin. Ärsytys namikka toimii olipa kyse ihmissuhteista, ammatin/uran valinnoista tai harrastuksista, jos syntyy vaikutelma, että yritetään ohjailla tai käyttää poissulkemistekniikkaa. Eli syntyy vaikutelma, ettei ole vaihtoehtoja ja valinnan mahdollisuutta. sivustaAivan juu juu, naisia esittävä setä. Aika itsestäänselvyyksiäkin löytyy tästä värikkäästä kertomuksestas. Kuha ei narul jää
- Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minussa herää viha, jos koen, että minua yritetään painostaa tai pakottaa johonkin. Ärsytys namikka toimii olipa kyse ihmissuhteista, ammatin/uran valinnoista tai harrastuksista, jos syntyy vaikutelma, että yritetään ohjailla tai käyttää poissulkemistekniikkaa. Eli syntyy vaikutelma, ettei ole vaihtoehtoja ja valinnan mahdollisuutta. sivustaOlen samaa mieltä. Kyllä pitää itseä tutkiskella jos noin voimakkaasti sanotaan ettei tykätä.
Ei henkilökemiat aina natsaa, joten siinä ei kannata ylimieliseksi kenenkään alkaa.
Ei tilanteista pääse haukkumalla ympärillä olivat kateelliseksi ja tyhmiksi. Siinä näyttää vain sen oman epävarmuuden.
Ja huomasitteko tää aloitus on provo. - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kyllä pitää itseä tutkiskella jos noin voimakkaasti sanotaan ettei tykätä.
Ei henkilökemiat aina natsaa, joten siinä ei kannata ylimieliseksi kenenkään alkaa.
Ei tilanteista pääse haukkumalla ympärillä olivat kateelliseksi ja tyhmiksi. Siinä näyttää vain sen oman epävarmuuden.
Ja huomasitteko tää aloitus on provo.No kyllä se vain niin on, jos käyttää aikaa toisten haukkumiseen ja kokee aiheeksi osoitella sormilla ja arvostella toisia, ei se suurta älykkyyttä ole. Jokainen saa olla oma itsensä, ei minussa toiset herätä mitään tunteita. Miksi käyttäisin aikani muiden arvostelemiseen.
- Anonyymi00040
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minussa herää viha, jos koen, että minua yritetään painostaa tai pakottaa johonkin. Ärsytys namikka toimii olipa kyse ihmissuhteista, ammatin/uran valinnoista tai harrastuksista, jos syntyy vaikutelma, että yritetään ohjailla tai käyttää poissulkemistekniikkaa. Eli syntyy vaikutelma, ettei ole vaihtoehtoja ja valinnan mahdollisuutta. sivustaSilloin usein auttaa puhuminen ja saattaa olla väärinymmärrys puolin toisin. Etenkin jos tunteista kyse, voi olla vain kyse monista kauniista asioista jotka selviää kun asiaa lähemmin tarkastelee.
- Anonyymi00044
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minussa herää viha, jos koen, että minua yritetään painostaa tai pakottaa johonkin. Ärsytys namikka toimii olipa kyse ihmissuhteista, ammatin/uran valinnoista tai harrastuksista, jos syntyy vaikutelma, että yritetään ohjailla tai käyttää poissulkemistekniikkaa. Eli syntyy vaikutelma, ettei ole vaihtoehtoja ja valinnan mahdollisuutta. sivustaJoo tuo on varmaan yksittäisessä tapauksessa hyvinkin noin. Tässä ap:n viestissä on kuitenkin selvästi sellainen joukkolynkkaus mielialaa hallunisoiva kirjoitus.
Ap vihaa itse jostain syystä jotakuta jonka haluaa kärsivän. Tämä on ihan hänen oma manifestointinsa ei muiden ja hän haluaa kohteensa kärsivän jotta hän voisi nauttia toisen kärsimyksestä. Ja siksi tosta tulee hyvin ikävät fiilikset jopa sellaiset ett onkohan ap:llä kaikki palikat päässä ns. kohdallaan vai onko jotain mielisairautta takana?
- Anonyymi00018
Huonosti ja joskus paremmin. Lapsuudesta asti elänyt tollasessa luulossa ja nykyään se vaikuttaa siten että hyväksyn huonon kohtelun. Että sillee.
- Anonyymi00028
Heitähän sinäkin gubbe jo voltti🥱
- Anonyymi00019
Kiitos
- Anonyymi00020
Mitä kiitos
- Anonyymi00023
Ole hyvä!
- Anonyymi00021
Millainen olet itse hän taas mielestäni hän on pilalla kavereidensa takia siitä huolimatta tykkään hänestä olen kai jollain tavalla sairas ihminen järjen omaava ihminen ei hänen kaltaisestaan välttämättä edes välittäisi jos hänet hyvinkin tuntee mä taas välitän hänestä hänen isänsä takia en muuten keksisin tai löytäisin helposti helpompiakin tapoja pilata elämäni mu eipä mulla ny ole muutakaan kuin aikaa kulutettavaksi ja niin se ei ainakaan mene täysin hukkaan miksi oletan että saattaisi mennä hukkaan mä en usko että ihminen on kyvykäs muuttumaan/muuttamaan itseään miksikään niistä tavoista joilla on huomannut elämänsä olevan helppoa kysymyksenä mitä ovat rutiinit
- Anonyymi00022
Sama vajakki viljelee näitä idioottimaisa aloituksia.
Ei oo paljo vikaa kun pääs on vika.- Anonyymi00027
Mutta jos hän kokee edustavansa vaikka ketä tai peräti pitäjää missä ei itse Vaikuta ns🤭
- Anonyymi00026
Iha hyvin ja voi ei kuinka voi ol?
- Anonyymi00035
Toi on kyllä hyvä ja aiheellinen kysymys.
- Anonyymi00037
No minäkin jihaan Neste-huoltoasemia ja Prismoja. Voi sentään. Onneksi voi aina kuitenkin hakea työpaikkaa, joka ei liity kumpiinkaan.
- Anonyymi00038
Onko sillä jotain merkitystä jos on olemassa edes yksi joka hyväksyy sellaisena kuin on ongelmaksi jää kuinka hyväksyä sellaisena kuin on jos ei edes tunne äitini on mut hyväksyny siitäkin huolimatta vaikka ei tuntenu kysymyksenä miksi tehdä lasta/lapsia jos ei tätä/näitä hyväksy sellaisina kuin nämä ovat mitä ehdottomuus on kauttarantain pakottamista jos mikään muu ei toimi ilman selvää pakotetta on olemassa vaihtoehto joka yleensä poikkeuksetta on se huonompi jo kotona kasvatuksessa opittuna joko tehdään niin kuin minä sanon tai teet niin kuin itse haluat ja vastaat itse seurauksista seuraukset on yleensä kalliista selkäsaunaan ainakin mulla lapsena/nuorena oli aikuisena ne taas voi olla jopa kohtalokkaita huonosti/hätiköiden tehdyn valinnan seuraukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679