Median mukaan Levillä on.
Himokselle tulee ne parinvaihtajat vapuksi.
Onko siis koko kesä paljaita perseitä paljuissa sträppiä saadaan taas keskellä katua kun ei wiuhahdella suorituskunnossa mökistä toiseen?
Onko Himoksen kiimaviikot jo täydessä käynnissä?
16
592
Vastaukset 16
- Anonyymi00004
Onko tmä jn tesla poikia, eli poitzulove rules
- Anonyymi00005
Sitähän ei sulle kerrota
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sitähän ei sulle kerrota
Jn heittäänty leikkisäks... suukot ↗️↗️
- Anonyymi00008
Mahtaa olla ns tavallisien turistien kiva oleilla toisten eritteissä? En alkuunkaan usko, että siivous toimisi desinfiointi periaatteella. Hyi saatana, voi vain kuvitella, missä kunnossa on patjat, srinät, keittiön pöydät, lavuaarit eli joka saatanan mökki lattiasta kattoon.
- Anonyymi00025
siis onko näin JN siis näinkö on,siis toki hieman voi olla...siis eikö niin..
- Anonyymi00020
Kokkeilin jo laittaa liukastetta parruni päähän, että sitten tositoimissa se sujuisi nopeammin
- Anonyymi00021
siis onko näin JN siis näinkö on,siis toki hieman....siis eikö niin
- Anonyymi00024
siis kokkeliako koitti laittaa siis nokkaan,siis eikö niin
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
siis kokkeliako koitti laittaa siis nokkaan,siis eikö niin
Menkääs nyt pilipali pojat jämpsän porttiin puremaan munkkia
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Menkääs nyt pilipali pojat jämpsän porttiin puremaan munkkia
Siis tarkoitin, että HOKEMAAN MUNKKIA!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494