Miten on mahdollista,että täälläkin eräästä sotaa käyvästä maasta pesii palvelukseen kelpaavia karkureita...
Käpykaartilaiset
10
682
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niitä sotilas karkureita joka kunnassa ja valtion/kunnan elättejä vielä!! Sota aikaa oisivat ampunu karkuruudesta ni nyt hyysäävät noita.
- Anonyymi00002
Suomen väestötilaston mukaan Suomessa makoilee 12600 kyseisen maan 20-59 vuotiaista äijänvötkyä.
- Anonyymi00003
Meleko joukko ois puolustaan kotimaataan....mut suomi maksaa ukrainalle ja vielä näille maanpettureillekki.....
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Meleko joukko ois puolustaan kotimaataan....mut suomi maksaa ukrainalle ja vielä näille maanpettureillekki.....
Ovatko parempiosaisten jälkeläisiä, elävätkö omalla rahalla, vai kuskaavatko ruokaa kottikärryillä., me maksamme???
- Anonyymi00004
Joo,tuossahan nuita naapurissa asuu.
- Anonyymi00005
Iltalehden mukaan ainakin satatuhatta asevelvollisuus ikäistä on karannut isänmaataan puolustamista.Todennäköisesti luku on paljon suurempi.
- Anonyymi00006
Oikeita koijareita.......ja me elätettään karkurit vielä!!
- Anonyymi00007
Paljonkos te olette makanut siitä pistäppäs luku pöytään montako euroo oot juuri sinä maksanut . Minä en tiedä paljonko minä olen nikn en osaa suhteuttaa menetystäkään
- Anonyymi00008
Mitähän tämä lukihäiriöinen todennäköisesti ei nettoveronmaksaja Haapajärvinen?
yrittää selittää..
- Anonyymi00010
Niin..ennen sotaa nämä sentään tekelehtivät jotain töitäkin Suomessa.
Nyt ei tarvitse,koska "pakolais" statuksella näille maksetaan ja kustannetaan kaikki,siis ihan kaikki..
Suomalainen vähäosainen voi vain haaveilla yhtä yltäkylläisesti trahteerauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39926Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533