Lahja mualimalle🤪
Vai mittee outte mieltä?
Savolaisuus on
41
449
Vastaukset
- Anonyymi00001
Maineensa veroisia
”Ei sitä turhaan sanota, että itäsuomalaiset ovat iloista kansaa!” Einari kertoi naapurilleen.
”Missä sinä olet itäsuomalaiseen luonteenlaatuun päässyt tutustumaan?” naapuri kysyi.
”Kävimme vaimon kanssa Savonlinnassa. Ei tarvinnut sanoa kuin että olemme Turusta, kun he jo alkoivat hekotella”, Einari vastasi- Anonyymi00003
Alma-median käynnistyskappeli avustaa hekottelussakin. Kuulemma.
-sivusta
- Anonyymi00002
Yksi nainen sieltä on ihanin kaikista❣️☺️🤩
- Anonyymi00005
Mitennii yks vuan? Eläpä kehtoo. Kaekki naeset sieltä ovat ihania.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitennii yks vuan? Eläpä kehtoo. Kaekki naeset sieltä ovat ihania.
Ei varppina niin ihania kuin hän joka vei mun sydämen, mut se ei tapahtunut savossa 🤩🤗💗🎶
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei varppina niin ihania kuin hän joka vei mun sydämen, mut se ei tapahtunut savossa 🤩🤗💗🎶
Mutta ihan mukavia ja hauskoja on myös ne radiojuontajat millu ja Karoliina, savosta alkujaan vissiin hekin. 😂😂 Henk koht en tunne 😆
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Missee tapasia?
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missee tapasia?
En ymmärrä kysymystä 😂
- Anonyymi00048
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä 😂
Savolaisuus on kieroa kuin korkkiruuvi? Luottamusta vaikea synnyttää jaarittelujen jälkeen?
- Anonyymi00009
Venäläisyyskin on hyväksyttävämpää kuin savolaisuus.
- Anonyymi00010
No en mie ossoo sannoo.
- Anonyymi00011
Spede oli lahja ainakin Suomelle
- Anonyymi00014
Oli se aika spede!
- Anonyymi00013
Ei mitään savolaisia vastaan. Toivottavasti heillä menee hyvin.
- Anonyymi00015
Vieremällä homma hoituu vaikka pier¤¤▪︎▪︎▪︎lä!
- Anonyymi00016
Epäilemättä, mutta keneltä? Vanhalta vihtahousulta?
- Anonyymi00017
Aekalaella.
- Anonyymi00021
Mualiman napa ja törräys!
- Anonyymi00022
Haluaisin et T nainen veisi mut savvoon joskus lomalle 😍❤️
- Anonyymi00023
Savolaiset ovat aika kieroja, näin olen kuullut.
- Anonyymi00035
Mä taas olen kuullut että sieltä tulee lupsakaimmat ihmiset 😂🤔 ja kyllä hän ainakin on aika lupsakka ❤️😘
- Anonyymi00024
Mä tykkään enemmän hämäläisestä tavasta ovat hitaasti lämpiäviä eivät laske edes ihan ketä tahansa lähelleen saatika iholle aidoilla savolaisilla on hieno tapa olla selittelemättä sanovat kerran jos ei kuulija ymmärrä oma on häpiä
- Anonyymi00026
Hyvä kuva jäi savolaisista. Olin siellä aikoinaan töissä.
- Anonyymi00027
😏.
- Anonyymi00028
Savolaiset on kieroja muttei pärjää eräälle ryhmälle siinä.
- Anonyymi00029
Ime munaa porsas
- Anonyymi00030
Ime psksaa Tn.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ime psksaa Tn.
Oi anteeksi tuli väärään kohtaan.
- Anonyymi00045
Whaaaat?
- Anonyymi00031
Jostain paikasta niiden keskusteluiden aiheiden ihmisten on tultava.
- Anonyymi00033
Pohojalaisen kannalta se ei ole mukavaa. Aina ei tiedä mitä savolainen tarkoittaa. Savolainen kiertää ja kaartaa, pohojalainen ei saa siitä puheesta aina selvää. Joskus savolainen vaikuttaa kerrassaan ketkulta! Hän nauttii omasta esityksestään!
- Anonyymi00034
Ehkä savolaiset on luotu viihdyttämään muita ihmisiä, onko se jotenkin huono juttu 😄
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ehkä savolaiset on luotu viihdyttämään muita ihmisiä, onko se jotenkin huono juttu 😄
Pohjalainen koltta!
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Savolaiset on luotu viihdyttämään lähinnä itseään.
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Savolaiset on luotu viihdyttämään lähinnä itseään.
Melkein kaikki hyvät viihdetaiteilijat ovat jotenkin olleet sidoksissa savoon, joten siinä teille realismia.
- Anonyymi00039
Ihan sammoo mieltä. Kyllä pittää olla jonniinlaenen pönttö jos ei sitä tajjuu.
- Anonyymi00040
Met Lapissa kohteliaasti vitseinnenne hekottelemma
- Anonyymi00042
Kovvoo hommoo
- Anonyymi00043
Oneksi pääsin yhest savolaisukosta eroon😂
Nainen aivan muualta- Anonyymi00046
Onnittelut sinulle, maailma kiittää.
- Anonyymi00047
Mun pitää olla jotenki masokisti kun aina savolaisten kanssa seurustellu. 😳
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954