Siis oon miettiny tässä mopon ostoa ja asun pääkaupunki seudulla. Niin tässä sitä vain mietin että onko mopon osto järkevä ja kuinka paljon rahee siihen menee vuodessa.
kannattaako ostaa mopo 2026 kun on 14
3
261
Vastaukset
En sanoisi että se olisi taloudellisesti ainakaan kovin kannattavaa mutta ei niitä sen takia hommatakkaan. Eihän pelikonsolin hankkiminenkaan ole taloudellisesti kannattavaa. Itse sain mopokortin pari viikkoa sitten ja voin sanoo et on ollu kyl hauskaa. Ärsyttävin juttu on vaan toi ajokortin hankkiminen. Teoriaharjoittelu vaatii kärsivällisyyttä niinkuin käsittelykokeen harjoitteleminekin. Mutta jos tykkäät ajella ja värvätä niin voin suositella. Rahaa tohon mopoiluun menee ehkä 400€ vuodessa?
on hyvä harrastus joka kannattaa, saa oman vapauden ja mopot ei kalliita oo ellei hommaa jotai viimesen päälle laitettua, tori.fi on ainaki hyvä paikka jos haluaa oikeen halvalla ja osaa korjata, ite sain 100e mopon jonka sai ajoon vaa että kasas kytkimen oikein. ja paljo on pienlaittosia laitteita myynnissä nettimotossaki ku vaa jaksaa kattoa.
vuodessa perushuoltoihin ja kulutus osiin menee joku 100e ellei sitäkää. viritys/ulkonäölliset jutut on tietysti eri asia että siinä sitä rahaa sitte meneeki riippuen mitä tekee- Anonyymi00001
Jos käytettyä olet hankkimassa niin kannattaa. Ehdit hyvin tutustua sen tekniikkaan ja korjata mahdolliset pikkuviat. Jos vanhemmilla on kesämökki ja iso tontti niin siellä on hyvä harjoitella ajamistakin.
Uuden hankinnassa nyt ei ole sinänsä järkeä. Se on ensi vuonna jo vuoden vanha ja jälleenmyyntihinta on reilusti pudonnut. Takuuaikakin on yleensä se vuosi niin sekin loppuu ennen kuin olet ajanut metriäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736