https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011952738.html
Nämä mopopaviaanit pitäisi piestä niin ettei ole asiaa kesänviettoon koska kävely on kipeän perseen takia mahdotonta!
Kenenköhän vapaan kasvatuksen junarataterroristit
9
280
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Omia lapsiasi. Tiesit että olivat mopoilla liikkeellä. Varmasti kapinoivat sun huonoa kohtelua.
- Anonyymi00002
Aloittaja kehoittaa sairaalloiseen ja törkeään väkivaltaan lapsia kohtaan. Vanhukset on sairaita.
- Anonyymi00003
Useimmat ovat. Siksi on hyvä, että laitoshoidossa palvelumaksut saavat jatkossa olla 87,5 prosenttia vanhuksen kuukausituloista.
- Anonyymi00004
Ei ole kaikki inkkarit kanootissa, kun kuvittelee mopopaviaaneja uutisiin.
- Anonyymi00006
Aloitusvanhusta on hakattu lapsena kunnolla ja ilmeisesti solkipäällä kun tämä lapsena litisteli pennejä junaraiteella ja hän haluaa nyt KOSTOA!!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aloitusvanhusta on hakattu lapsena kunnolla ja ilmeisesti solkipäällä kun tämä lapsena litisteli pennejä junaraiteella ja hän haluaa nyt KOSTOA!!
Mistä kuule arvasit? Vieläkin melkein kirveltää ja kiristää ne arvet takapuolessa.
- Anonyymi00008
Eipä linkit toimi..
- Anonyymi00009
Kyllä vaan toimikin ja linkki kertoi junaradalle viedyistä kivistä joilla särjettiin junaa ja matkanteko viivästyi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011953259.html
VR:n verkkosivuilla kerrottiin, että Pendolino S148 on noin 40 minuuttia myöhässä ilkivallan vuoksi.
Junan myöhästymisen syyt eivät ole tavallisimmasta päästä. VR:n viestinnästä kerrotaan, että Hämeenlinnan kohdalla joku oli asettanut raiteille kiviä. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä vaan toimikin ja linkki kertoi junaradalle viedyistä kivistä joilla särjettiin junaa ja matkanteko viivästyi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011953259.html
VR:n verkkosivuilla kerrottiin, että Pendolino S148 on noin 40 minuuttia myöhässä ilkivallan vuoksi.
Junan myöhästymisen syyt eivät ole tavallisimmasta päästä. VR:n viestinnästä kerrotaan, että Hämeenlinnan kohdalla joku oli asettanut raiteille kiviä.Linkkisi ei toimi vieläkään. Onko jäänyt pätkä pois?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30528Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465