Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta!
Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️
Hei, huomenta
63
701
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huomenta
Voin jatkaa keskustelua..
Laita viestiksi jotain minusta josta voin
tunnistaa sinut....- Anonyymi00004
Vihje on jo otsikossa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vihje on jo otsikossa.
Vihje on otsikossa?
Aloittajalla on perus käytöstavat ja osaa käyttää pilkkua. Ei hirveästi rajaa kuitenkaan. - Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vihje on otsikossa?
Aloittajalla on perus käytöstavat ja osaa käyttää pilkkua. Ei hirveästi rajaa kuitenkaan.En nyt haluaisi olla tyly, mutta hän tunnistaa kirjoitustyylini, niin tämä ei varmaan ole sulle.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
En nyt haluaisi olla tyly, mutta hän tunnistaa kirjoitustyylini, niin tämä ei varmaan ole sulle.
Ja fiksummat tajuaa mitä netissä elävä sairas pikkurunqqari on tehnyt vuosia. Opetellut muiden maneereja kirjoitustyyleistä lähtien, laittomasti.
So no, this aint gonna end well for you
- Anonyymi00002
Näkyykö palstaäijä tämä maanisuutes miten arjessa? Kaikesta päätellen käytät sekä hitaita että nopeita, mikä on aika tuhoisa koktaili jo muutenkin psyykkisesti sairaalle naisia esittävälle tumpelolle...
- Anonyymi00003
Älä pilaa mun aamua.
Sulla tuntuu menneen ristiin pahasti toi lääkitys. Koita vaihtaa hitaat nopeiden paikalle, vaikka tietotasostasi koktailien suhteen voidaankin päätellä, että olet ammattilainen tuolla saralla. Joten, mikä minä olen neuvomaan, kun ei omaa kokemuspohjaa. - Anonyymi00005
Hyvää päivänjatkoa...
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvää päivänjatkoa...
Sullapa on täällä pahaenteistä viestintää hänelle mister manipulaattori. T naiselta jumalkompleksiselle kaiken tuohtujalle
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sullapa on täällä pahaenteistä viestintää hänelle mister manipulaattori. T naiselta jumalkompleksiselle kaiken tuohtujalle
Ja mee poika hoitoon, sinä ainakaan lähelläkään setäiässä ole
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä pilaa mun aamua.
Sulla tuntuu menneen ristiin pahasti toi lääkitys. Koita vaihtaa hitaat nopeiden paikalle, vaikka tietotasostasi koktailien suhteen voidaankin päätellä, että olet ammattilainen tuolla saralla. Joten, mikä minä olen neuvomaan, kun ei omaa kokemuspohjaa.Nämä sinun vasta-argumentaatiot on palstasetä melko tekonäppärää ja kuivakkaa luettavaa. Sivusta Tee
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä pilaa mun aamua.
Sulla tuntuu menneen ristiin pahasti toi lääkitys. Koita vaihtaa hitaat nopeiden paikalle, vaikka tietotasostasi koktailien suhteen voidaankin päätellä, että olet ammattilainen tuolla saralla. Joten, mikä minä olen neuvomaan, kun ei omaa kokemuspohjaa.Olen monessakin asiassa ammattilainen. Siihen kuuluu olennaisesti nettipredaattorien laittaminen kasvamaan horsmaa, copy that wannabewoman
- Anonyymi00011
Mutta kiva että tämä mielipahaan perustuva märinä tarttui vähän kuitenkin pintaan
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta kiva että tämä mielipahaan perustuva märinä tarttui vähän kuitenkin pintaan
Nyt vasta en pidäkään minään
- Anonyymi00013
Vipua on ja nimeni opitte muistamaan tekoni tuntemaan.
- Anonyymi00015
Minun hermosto on sökö kiitos kiusaajan.En pysty enään itse pskaa.
- Anonyymi00016
Nyt kostuu T nainen tuosta viestistä.
- Anonyymi00018
Ihminen on siitä jännä, että monia asioita pystyy korjaamaan. On eri asia jääkö surkuttelemaan ja maahan makaamaan vai alkaako tehdä asioita askel kerrallaan, kohti parempaa.
Mukavaa päivää. - Anonyymi00032
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ihminen on siitä jännä, että monia asioita pystyy korjaamaan. On eri asia jääkö surkuttelemaan ja maahan makaamaan vai alkaako tehdä asioita askel kerrallaan, kohti parempaa.
Mukavaa päivää.Monen vuoden houkutus liikkuun on teillä turhaa.
- Anonyymi00033
En tunne tuommoista henkilöä jonka kuvaat.
- Anonyymi00034
Meissä se ero että en vastuista pakoile saatikka omia virheitäni. Ikävä kyllä se nakki napsahtaa myös muille.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
En tunne tuommoista henkilöä jonka kuvaat.
Ei huolta, kohta tuntee kaikki. Kuten myös teidät jotka tämän käppänän lurituksia on yrittänyt maalailla muiden kontolle.
- Anonyymi00017
Huomenta 🌞 aurinkoista päivää ja mukavaa lauantaita myös sinulle ❤️
- Anonyymi00021
Kiitos 🌞
- Anonyymi00022
Etkös sää palstasepi ole enemmän wannabeprinsessa? Prinsessasi taisi olla se yksi hahmosi, nolo kääkkä
- Anonyymi00024
Jaahas. Jälleen vaihteeksi täyttä soopaa ja mielen sopukoista ymmärtämätöntä mutua.
- Anonyymi00026
Mikä teitä ihmisiä vaivaa. Menkää pois, jos on noin vaikea olla.
- Anonyymi00046
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mikä teitä ihmisiä vaivaa. Menkää pois, jos on noin vaikea olla.
Ei, vaan aloituksen kaltaiset kommentit kertovat ihmisestä, jonka käsitys kasvattavasti kivusta on tyyliin rakennekynen katkeaminen.
- Anonyymi00059
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei, vaan aloituksen kaltaiset kommentit kertovat ihmisestä, jonka käsitys kasvattavasti kivusta on tyyliin rakennekynen katkeaminen.
Ainuttakaan rakenne- tai tekokynttä ei ole ollut tähän ikään mennessä ja tuskin tulee ikinä olemaan.
Jos ymmärrys on tuota luokkaa, että kuvittelee aloituksen tarkoituksen olevan kasvattava, kertoo ihmisestä, että ymmärrys on luokkaa keskenkasvuisen TYYLIIN! - Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ainuttakaan rakenne- tai tekokynttä ei ole ollut tähän ikään mennessä ja tuskin tulee ikinä olemaan.
Jos ymmärrys on tuota luokkaa, että kuvittelee aloituksen tarkoituksen olevan kasvattava, kertoo ihmisestä, että ymmärrys on luokkaa keskenkasvuisen TYYLIIN!Ainoastaan ihminen, joka ei ole kokenut sydäntä ja mieltä raastavaa henkistä kipua, kuvittelee kivun auttavan löytämään voimaa ja vahvuutta.
Se siitä keskenkasvuisuudesta. - Anonyymi00068
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ainoastaan ihminen, joka ei ole kokenut sydäntä ja mieltä raastavaa henkistä kipua, kuvittelee kivun auttavan löytämään voimaa ja vahvuutta.
Se siitä keskenkasvuisuudesta.😂 Anteeksi, mutta minä en ole syypää ymmärtämättömyyteesi.
- Anonyymi00028
Huomenta! Muistan, kun olimme kasvokkain. Ihanaa päivää myös sinulle ❤️
- Anonyymi00030
Taas tuli liikaa faktaa palstaäijästä ja kommentit poistui. Myöhäistä toisten laitteilla sekoileva vaippafetisisti
- Anonyymi00036
Ollaanko oltu? Ehkä parin metrin päässä toisistamme...
- Anonyymi00035
Ihan kaikella vilpittömyydellä toivon, ettet yritä oikeuttaa tekemisiäsi itsellesi tällaisella pskalla. Sinä et kaikesta huolimatta voi tietää kuinka paljon kipua ihminen on elämässään joutunut kohtaamaan, eikä kaikki kipu todellakaan ole kasvattavaa tai voimauttavaa. Jos niin onnekkaasti käykin et kivusta kasvaa jotain hyvää, se ei myöskään ole kiitos sinun. Tuo mitä oot tehnyt on ollut repivää ja rikkovaa, älä yritä maalata siitä jotain mitä se ei ole.
- Anonyymi00039
Älä jaksa ampua haulikolla, toivoen että osuu oikeaan. Ei liity minuun mitenkään.
- Anonyymi00038
Suunnilleen noin hän sanoi mutta tuskin tämäkään on minulle…aurinkoista päivää ihanalle silti
- Anonyymi00040
Kiitos.
En ole sanonut kuin täällä, mutta ehkä hän löytää viestisi.
- Anonyymi00041
Kipu kuolee huutamalla
- Anonyymi00042
Ei kuole, on kokeiltu.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei kuole, on kokeiltu.
Kyllä se ajan kanssa. Ja lattialla alasti pyörimällä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kyllä se ajan kanssa. Ja lattialla alasti pyörimällä.
Ei sitä yksin viitti 😂
- Anonyymi00045
Outin vaikeat aamut. Älä satuta toisia siitä se kipu tulee eikä mistään muusta !!
- Anonyymi00048
Mene sinäkin muualle harhailemaan harhoinesi.
- Anonyymi00057
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mene sinäkin muualle harhailemaan harhoinesi.
Mistä tiedät harhaileeko
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Mistä tiedät harhaileeko
Varmaan siitä, kun ei osunut.
- Anonyymi00047
Kiitos rakas!
- Anonyymi00049
Tarkennuksena nyt kaikille, että en ole aiheuttanut kipua kenekkään, etenkään tarkoituksellisesti.
Kirjoitin tuon ikään kuin lohdutukseksi, koska näinhän se on ja ilman kipua tässä elämässä ei pääse. Sillä on inhottavuudessaan kuitenkin tarkoituksensa ja paikkansa ihmisen elämässä. Ja tarkoitan henkistä kipua, jos joku ei ymmärtänyt.- Anonyymi00051
Moikka, tulin iltakäymään täällä ja selaan näitä tasan 5 minuuttia. Tämä oli hyvä aloitus niin laitan tähän että hyvää yötä. Näin on hommat hoidossa ja toivotukset laitettu😆
- Anonyymi00054
Meni vähän yli. Hyvää yötä tuntematon. Nyt nukutaan.
Ai niin, sellaista samaa, että joskus sen kivun voi nähdä noin kun kirjoitat. - Anonyymi00058
Anonyymi00054 kirjoitti:
Meni vähän yli. Hyvää yötä tuntematon. Nyt nukutaan.
Ai niin, sellaista samaa, että joskus sen kivun voi nähdä noin kun kirjoitat.Mikä meni yli?
- Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Mikä meni yli?
Ehkä selasi pidempään kuin 5 min?
- Anonyymi00050
❤️❤️❤️
- Anonyymi00052
❤️🥺🤗 Hyvää yötä rakas 💜
- Anonyymi00056
Ei, joltain sivusta.
- Anonyymi00053
Kaikenkattava demokraatti iski jälleen.
- Anonyymi00063
*piu* *piu*
- Anonyymi00064
Juu ja menetykset opettavat arvostamaan itselleen tärkeitä ihmisiä.
No tällä hetkellä ei ole elämässäni yhtäkään, jonka menettämistä suuremmin surisin, sillä niin vähän he ovat läsnä elämässäni ja entisiä en halua takaisin.
Eivät satunnaiset pätkätöiden kollegat ole muistamisen väärtejä ja satunnaiset muutaman lauseen keskustelut ventovieraiden kanssa... silloin vastapäätä voi istua kuka tahansa ja tunnetasolla vaikutus on yhdentekevä. - Anonyymi00065
Totuuus on sanottu
- Anonyymi00066
Hyvät yöt
- Anonyymi00067
Onko viesti naiselle? Oliko Ap se kipu sinun kokemaasi vai toisen?
- Anonyymi00069
Kyllä se minun kannetavaksi jäi, mutta kaikille oli tarkoitettu.
- Anonyymi00070
Moi, huomenta.
Hyvää sunnuntaita. Kipua ilman ei tapahdu kasvua, mutta sydän kestää sen, koska odottaa rakkaan näkemistä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94043Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423577Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922243Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321866
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141472- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551216Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155