Yhtä paljon kuin ennen? Tiesin heti alussa että tulet olemaan erityinen mun elämässä. Naiselle.
Tykkäätkö musta
7
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://www.youtube.com/watch?v=DN8mOzPAPg0&list=RDDN8mOzPAPg0&start_radio=1
............................................................................................................................ - Anonyymi00002
Tykkään vaikkei olla enää kohdattu. Sinäkin minun.
Miehelle.
n- Anonyymi00003
Nyt kun on vapaapäivä niin en ole päässyt vielä liikkeelle ja ikävässä jotain kirjoittaakin. Jotenkin helpottaa kun tietää ettei hän kuvittele minusta yhtään enempää kuin mitä olen.
Se mistä itse tykkään ei ole pintaa vaikka sitäkin, mutta se ei ole mikään romuttuva kuvitelma vaan ihminen jossa on paljon. En takerru, mutta olen vilpitön jos haluaa.
Nyt lähden liikkeelle ulkoilmasta nauttimaan. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt kun on vapaapäivä niin en ole päässyt vielä liikkeelle ja ikävässä jotain kirjoittaakin. Jotenkin helpottaa kun tietää ettei hän kuvittele minusta yhtään enempää kuin mitä olen.
Se mistä itse tykkään ei ole pintaa vaikka sitäkin, mutta se ei ole mikään romuttuva kuvitelma vaan ihminen jossa on paljon. En takerru, mutta olen vilpitön jos haluaa.
Nyt lähden liikkeelle ulkoilmasta nauttimaan.Tämä on kuin omasta "kynästäni". Ei olla nähty kuin harvoin, mutta hän on ensikohtaamisesta lähtien tuntunut ihmisenä hyvältä kaikin tavoin, kuin "sielunkumppani". Koen pettymyksen häivähdyksen aina, jos hän ei ole siellä. Syvä luottamus kuitenkin säilyy tunneyhteyden pysymiseen.
naiselta sivusta - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä on kuin omasta "kynästäni". Ei olla nähty kuin harvoin, mutta hän on ensikohtaamisesta lähtien tuntunut ihmisenä hyvältä kaikin tavoin, kuin "sielunkumppani". Koen pettymyksen häivähdyksen aina, jos hän ei ole siellä. Syvä luottamus kuitenkin säilyy tunneyhteyden pysymiseen.
naiselta sivustaEn yhdistä paikkaa, mutta haluan sanoa sitä että uskalla luottaa, ja niinhän sinä kirjoitit.
- Anonyymi00006
Kerroppa mistä sen tiesit siitä mielikuvastako jonka päässäsi hänestä loit tuntematta häntä virhemarginaali noin 90% kysymyksenä naisille etenkin kuinka hyvin meni valinnat kun se ainoa toteutunut valinta peruste oli/on raha loput 99:n oli vikoja ongelmia haittoja tai niitä mitä toisessa vihaa miehille sama kysymys näin miten onnistu valinnat kun ainoa toteutunu valinta peruste oli/on ulkonäkö saitteko edes pillua mikä on kilpailun palkinto yleensä lopputuloksena ei pitäs olla vaikeaa kun muistatte että se ketä vastaan kilpailette on isä ja järjen omaava nainen ymmärtää ettei isän kanssa edes laki salli seksin harrastamista
- Anonyymi00007
Joo, mut tykkäisin enemmän, jos olisit yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681729
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551614Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka691192Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1121179- 1111008
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s89872La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt9764Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57753- 59725