Yhtä paljon kuin ennen? Tiesin heti alussa että tulet olemaan erityinen mun elämässä. Naiselle.
Tykkäätkö musta
7
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
https://www.youtube.com/watch?v=DN8mOzPAPg0&list=RDDN8mOzPAPg0&start_radio=1
............................................................................................................................ - Anonyymi00002
Tykkään vaikkei olla enää kohdattu. Sinäkin minun.
Miehelle.
n- Anonyymi00003
Nyt kun on vapaapäivä niin en ole päässyt vielä liikkeelle ja ikävässä jotain kirjoittaakin. Jotenkin helpottaa kun tietää ettei hän kuvittele minusta yhtään enempää kuin mitä olen.
Se mistä itse tykkään ei ole pintaa vaikka sitäkin, mutta se ei ole mikään romuttuva kuvitelma vaan ihminen jossa on paljon. En takerru, mutta olen vilpitön jos haluaa.
Nyt lähden liikkeelle ulkoilmasta nauttimaan. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt kun on vapaapäivä niin en ole päässyt vielä liikkeelle ja ikävässä jotain kirjoittaakin. Jotenkin helpottaa kun tietää ettei hän kuvittele minusta yhtään enempää kuin mitä olen.
Se mistä itse tykkään ei ole pintaa vaikka sitäkin, mutta se ei ole mikään romuttuva kuvitelma vaan ihminen jossa on paljon. En takerru, mutta olen vilpitön jos haluaa.
Nyt lähden liikkeelle ulkoilmasta nauttimaan.Tämä on kuin omasta "kynästäni". Ei olla nähty kuin harvoin, mutta hän on ensikohtaamisesta lähtien tuntunut ihmisenä hyvältä kaikin tavoin, kuin "sielunkumppani". Koen pettymyksen häivähdyksen aina, jos hän ei ole siellä. Syvä luottamus kuitenkin säilyy tunneyhteyden pysymiseen.
naiselta sivusta - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämä on kuin omasta "kynästäni". Ei olla nähty kuin harvoin, mutta hän on ensikohtaamisesta lähtien tuntunut ihmisenä hyvältä kaikin tavoin, kuin "sielunkumppani". Koen pettymyksen häivähdyksen aina, jos hän ei ole siellä. Syvä luottamus kuitenkin säilyy tunneyhteyden pysymiseen.
naiselta sivustaEn yhdistä paikkaa, mutta haluan sanoa sitä että uskalla luottaa, ja niinhän sinä kirjoitit.
- Anonyymi00006
Kerroppa mistä sen tiesit siitä mielikuvastako jonka päässäsi hänestä loit tuntematta häntä virhemarginaali noin 90% kysymyksenä naisille etenkin kuinka hyvin meni valinnat kun se ainoa toteutunut valinta peruste oli/on raha loput 99:n oli vikoja ongelmia haittoja tai niitä mitä toisessa vihaa miehille sama kysymys näin miten onnistu valinnat kun ainoa toteutunu valinta peruste oli/on ulkonäkö saitteko edes pillua mikä on kilpailun palkinto yleensä lopputuloksena ei pitäs olla vaikeaa kun muistatte että se ketä vastaan kilpailette on isä ja järjen omaava nainen ymmärtää ettei isän kanssa edes laki salli seksin harrastamista
- Anonyymi00007
Joo, mut tykkäisin enemmän, jos olisit yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1383413Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/792163Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371835- 1281791
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271714- 1381385
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131285"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541186Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441065Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa331027