Tykkäätkö musta

Anonyymi-ap

Yhtä paljon kuin ennen? Tiesin heti alussa että tulet olemaan erityinen mun elämässä. Naiselle.

7

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Tykkään vaikkei olla enää kohdattu. Sinäkin minun.
      Miehelle.
      n

• Anonyymi00003

Nyt kun on vapaapäivä niin en ole päässyt vielä liikkeelle ja ikävässä jotain kirjoittaakin. Jotenkin helpottaa kun tietää ettei hän kuvittele minusta yhtään enempää kuin mitä olen.
        Se mistä itse tykkään ei ole pintaa vaikka sitäkin, mutta se ei ole mikään romuttuva kuvitelma vaan ihminen jossa on paljon. En takerru, mutta olen vilpitön jos haluaa.
        Nyt lähden liikkeelle ulkoilmasta nauttimaan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Nyt kun on vapaapäivä niin en ole päässyt vielä liikkeelle ja ikävässä jotain kirjoittaakin. Jotenkin helpottaa kun tietää ettei hän kuvittele minusta yhtään enempää kuin mitä olen.
        Se mistä itse tykkään ei ole pintaa vaikka sitäkin, mutta se ei ole mikään romuttuva kuvitelma vaan ihminen jossa on paljon. En takerru, mutta olen vilpitön jos haluaa.
        Nyt lähden liikkeelle ulkoilmasta nauttimaan.

Tämä on kuin omasta "kynästäni". Ei olla nähty kuin harvoin, mutta hän on ensikohtaamisesta lähtien tuntunut ihmisenä hyvältä kaikin tavoin, kuin "sielunkumppani". Koen pettymyksen häivähdyksen aina, jos hän ei ole siellä. Syvä luottamus kuitenkin säilyy tunneyhteyden pysymiseen.

naiselta sivusta

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tämä on kuin omasta "kynästäni". Ei olla nähty kuin harvoin, mutta hän on ensikohtaamisesta lähtien tuntunut ihmisenä hyvältä kaikin tavoin, kuin "sielunkumppani". Koen pettymyksen häivähdyksen aina, jos hän ei ole siellä. Syvä luottamus kuitenkin säilyy tunneyhteyden pysymiseen.

naiselta sivusta

En yhdistä paikkaa, mutta haluan sanoa sitä että uskalla luottaa, ja niinhän sinä kirjoitit.

• Anonyymi00006

Kerroppa mistä sen tiesit siitä mielikuvastako jonka päässäsi hänestä loit tuntematta häntä virhemarginaali noin 90% kysymyksenä naisille etenkin kuinka hyvin meni valinnat kun se ainoa toteutunut valinta peruste oli/on raha loput 99:n oli vikoja ongelmia haittoja tai niitä mitä toisessa vihaa miehille sama kysymys näin miten onnistu valinnat kun ainoa toteutunu valinta peruste oli/on ulkonäkö saitteko edes pillua mikä on kilpailun palkinto yleensä lopputuloksena ei pitäs olla vaikeaa kun muistatte että se ketä vastaan kilpailette on isä ja järjen omaava nainen ymmärtää ettei isän kanssa edes laki salli seksin harrastamista

• Anonyymi00007

Joo, mut tykkäisin enemmän, jos olisit yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      168
      1729
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1614
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      69
      1192
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      112
      1179
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      111
      1008
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      89
      872
    8. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      9
      764
    9. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      753
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      725
    Aihe