En ole seksissä rajoittunut

Anonyymi-ap

Kuten sinä nainen. En ole myöskään gay, vaan ollut vain naisten kanssa.

20

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Haista huilu. Miun seksuaaliset halut ei kuulu sinulle millään tavalla, jos ei esim. lelut ja kakkonen kiinnosta, niin eiköhän ole ihan oma päätös. En oo väittänytkään, että olisit gay. Eli toisinsanoen ollaan sit jossain nähty jossa alkoholi virrannut ja ollu ehkä huumeitakin tarjolla. Sepä mukavaa.

• Anonyymi00012

Kyllä NAISEN kakkonenkin kiinnostaa.

• Anonyymi00002

Et näköjään tai siis ilmeisesti. Tunne et melko monien kanssa oot ollut silleen

• Anonyymi00003

Oon suudellut naisen kanssa,tosin vain baarin vessassa!

• Anonyymi00004

Jokaisella on seksin suhteen omat rajansa, myös sinulla. Ilmoitithan juuri aloituksessa, että et ole gay. Jotkut jakelee kaikille, jotka haluaa, jotkut ei.

• Anonyymi00005

Mies
      Hoidat tressiä ja ahdistusta seksillä
      Sullon läheisyyteen liittyvä trauma jota hoidat seksillä .
      Et ainakaan keskustellen osaa ja tahdo !
      Sori en halua olla terapiasi enää!
      Naiselta miehelle.

• Anonyymi00009

Tässä kirjoituksessa on paljon samanlaista tietoa, kuin mitä parisuhteessani aikoinaan tapahtui!

• Anonyymi00006

Sinä et vaan sytytä. Etkä osaa lämmitellä naista, esileikki on tärkeää. Lisäksi luonteesi on minä on, eli ilkeä. Kuka haluaa ilkeää?

• Anonyymi00007

Ei kukaan, se on varmaa se!

• Anonyymi00008

En ollut seksissä rajoittunut silloin kun olin kauan kestäneessä parisuhteessa. Halut alkoivat vähentyä kolmena viimeisenä parisuhdevuonna ja sen takia, että eksmieheni ei osannut keskustella mistään meidän suhteeseen liittyvistä asioista. Ainoa mitä hän pystyi sanomaan oli se, että hänen mielestään kaikki oli hyvin. Ei suostunut lähtemään parisuhdeterapiaan. Piti minua syyllisenä parisuhteen ongelmiin, koska en enää halunnut harrastaa seksiä hänen kanssaan! Myöhemmin selvisi, että hän kuuluu autismin kirjon ryhmään. Kirjolla olevilta puuttuu tunne-elämä lähes täysin, siltä se ainakin minusta tuntui!

• Anonyymi00010

Kuinka pitkä on sinun pisin seurustelusuhteesi?

• Anonyymi00014

Hmm... Ai niinkö luulet🥹

• Anonyymi00015

Ei multa. Mulle sopii rajalliset ja rajattomat 😏

• Anonyymi00016

Laitatko jokaiseen viestiin joka ei ole sinulta, ei multa?

• Anonyymi00017

me kaikki tiedetään pollesta ja susdusta ja teidän papusta 😍😂🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇😀🐇🐇🐇

• Anonyymi00018

Selvä Gay. Muuten ei tarvitse edes käyttää tuota sanaa. 🌈

• Anonyymi00019

Voit varmaankin etsiä itsellesi sopivan kumppanin. Jonka kanssa energiat ja hommat toimii. Ei kai tarvitse vääränlaisen kanssa aikaansa viettää. Oli sitten mies tai nainen.

• Anonyymi00020

Onneksi jokainen voi tunnustella tuntuuko toinen itselleen sopivalta vai ei. Se on onni se.

• Anonyymi00021

Onko mun tekoäly lörpötelly sulle, kun kerrot tuommosia?

• Anonyymi00022

Kyllä seksissäkin pitää osata rajat vetää. Ei yritä väkipakolla tehdä vain toisen mieliksi asioita, joista ei itse pidä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      203
      2790
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      165
      2496
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      904
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      107
      902
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      307
      874
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      453
      778
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    Aihe