Kuten sinä nainen. En ole myöskään gay, vaan ollut vain naisten kanssa.
En ole seksissä rajoittunut
20
471
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haista huilu. Miun seksuaaliset halut ei kuulu sinulle millään tavalla, jos ei esim. lelut ja kakkonen kiinnosta, niin eiköhän ole ihan oma päätös. En oo väittänytkään, että olisit gay. Eli toisinsanoen ollaan sit jossain nähty jossa alkoholi virrannut ja ollu ehkä huumeitakin tarjolla. Sepä mukavaa.
- Anonyymi00012
Kyllä NAISEN kakkonenkin kiinnostaa.
- Anonyymi00002
Et näköjään tai siis ilmeisesti. Tunne et melko monien kanssa oot ollut silleen
- Anonyymi00003
Oon suudellut naisen kanssa,tosin vain baarin vessassa!
- Anonyymi00004
Jokaisella on seksin suhteen omat rajansa, myös sinulla. Ilmoitithan juuri aloituksessa, että et ole gay. Jotkut jakelee kaikille, jotka haluaa, jotkut ei.
- Anonyymi00005
Mies
Hoidat tressiä ja ahdistusta seksillä
Sullon läheisyyteen liittyvä trauma jota hoidat seksillä .
Et ainakaan keskustellen osaa ja tahdo !
Sori en halua olla terapiasi enää!
Naiselta miehelle.- Anonyymi00009
Tässä kirjoituksessa on paljon samanlaista tietoa, kuin mitä parisuhteessani aikoinaan tapahtui!
- Anonyymi00006
Sinä et vaan sytytä. Etkä osaa lämmitellä naista, esileikki on tärkeää. Lisäksi luonteesi on minä on, eli ilkeä. Kuka haluaa ilkeää?
- Anonyymi00007
Ei kukaan, se on varmaa se!
- Anonyymi00008
En ollut seksissä rajoittunut silloin kun olin kauan kestäneessä parisuhteessa. Halut alkoivat vähentyä kolmena viimeisenä parisuhdevuonna ja sen takia, että eksmieheni ei osannut keskustella mistään meidän suhteeseen liittyvistä asioista. Ainoa mitä hän pystyi sanomaan oli se, että hänen mielestään kaikki oli hyvin. Ei suostunut lähtemään parisuhdeterapiaan. Piti minua syyllisenä parisuhteen ongelmiin, koska en enää halunnut harrastaa seksiä hänen kanssaan! Myöhemmin selvisi, että hän kuuluu autismin kirjon ryhmään. Kirjolla olevilta puuttuu tunne-elämä lähes täysin, siltä se ainakin minusta tuntui!
- Anonyymi00010
Kuinka pitkä on sinun pisin seurustelusuhteesi?
- Anonyymi00014
Hmm... Ai niinkö luulet🥹
- Anonyymi00015
Ei multa. Mulle sopii rajalliset ja rajattomat 😏
- Anonyymi00016
Laitatko jokaiseen viestiin joka ei ole sinulta, ei multa?
- Anonyymi00017
me kaikki tiedetään pollesta ja susdusta ja teidän papusta 😍😂🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇😀🐇🐇🐇
- Anonyymi00018
Selvä Gay. Muuten ei tarvitse edes käyttää tuota sanaa. 🌈
- Anonyymi00019
Voit varmaankin etsiä itsellesi sopivan kumppanin. Jonka kanssa energiat ja hommat toimii. Ei kai tarvitse vääränlaisen kanssa aikaansa viettää. Oli sitten mies tai nainen.
- Anonyymi00020
Onneksi jokainen voi tunnustella tuntuuko toinen itselleen sopivalta vai ei. Se on onni se.
- Anonyymi00021
Onko mun tekoäly lörpötelly sulle, kun kerrot tuommosia?
- Anonyymi00022
Kyllä seksissäkin pitää osata rajat vetää. Ei yritä väkipakolla tehdä vain toisen mieliksi asioita, joista ei itse pidä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748