Onko meidän suhde kuopattu
Sano nyt et
32
526
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ainakaan minun puolelta.
- Anonyymi00002
On
- Anonyymi00003
Ei meillä ole koskaan ollut mitään suhdetta.
- Anonyymi00004
Oletko n vai m? Et ole J,? No kuitenkin haluan ilmaista, että meillä ei niin mitään oikeaa suhdetta ollut. Että päättele siitä sitten 😭 ei edes kaverisuhdetta 😥
- Anonyymi00008
Ei ollut minulta, mutta ikävöin kyllä.
- Anonyymi00005
ei ole mitään olet vttumainen
- Anonyymi00006
Haluaisin että olisi edes jotain kuopattavaa.
n>m - Anonyymi00007
Älä häiritse, vaimon kanssa
- Anonyymi00024
😂😂
- Anonyymi00009
Pitää mennä kakalle...
- Anonyymi00025
Mene yksinäs
- Anonyymi00011
:DD
- Anonyymi00012
Kuka kenelle ja mikä suhde kyllä mun suhteet on yhdessä olon osalta kuopattu siinä kohti kun mä lähden niistä
- Anonyymi00013
Ei ole Rakastan sinua
- Anonyymi00014
Se oli sinä kuka lähdit, muista se.!
- Anonyymi00015
Ajat sitten .
T miehelle
Ja myös J alkavalle miehelle
Naiselta sivusta - Anonyymi00016
Hyvä hyvä sähän sen kuoppasot ja sait mut katoamaan toivottavasti olet nyt onnellinen kun kiusasit takasin en enää tule olen niin monet kerrat saanut sun paskaa narsista käytöstä et nyt se loppu loppu iäksi
- Anonyymi00028
Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa!
- Anonyymi00017
Mikä on meidän suhde, senkin peräreikä, eikä minua kiinnosta, senkin ritola, riittää joo.........
T.morjens
https://m.youtube.com/watch?v=Q7AsANmL-O4 - Anonyymi00018
Kyllä .Kaikki suhteet, jotka liittyvät kantsuun on kuopattu. Ei tarvitse vaivautua lähestymään.
- Anonyymi00019
Hantsu,,, meidän pitäis tää kuitenkin sopia, ettei mun tarvi ottaa yhteyttä ylöspäin. Aikuiset kyl osaa hoitaa asiansa
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hantsu,,, meidän pitäis tää kuitenkin sopia, ettei mun tarvi ottaa yhteyttä ylöspäin. Aikuiset kyl osaa hoitaa asiansa
Mihin ylöspäin olet ottamassa yhteyttä? Korkeampiin voimiin?
Ei tässä, mitä tähän kaupunginosaan tulee, ole yhteistä sovittavaa yhdenkään kanssa. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mihin ylöspäin olet ottamassa yhteyttä? Korkeampiin voimiin?
Ei tässä, mitä tähän kaupunginosaan tulee, ole yhteistä sovittavaa yhdenkään kanssa.Ylös pirautus
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ylös pirautus
Soitat yläkertaan? Senkus. Mihinkä lie vaikuttaa, mutta toki voit kuvitella minut keneksi haluat ja minulla ei ole harmainta aavistusta siitä kuka olet.
- Anonyymi00035
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ylös pirautus
Miten voi olla kuopattu, kun suhde ei ole vielä alkanutkaan. Odotan viestiäsi mies!
- Anonyymi00021
Jos toi meinaa että ollaan yhdessä menossa samaan sukuhautaan niin joo
- Anonyymi00023
Joskus kirjoitin läheisen sairaudesta ja sen tuomista haasteista.
- Anonyymi00027
Olen menossa uusiin naimisiin. Meidän pikainen avioliitto ei toiminut.
- Anonyymi00029
Näillä kokemuksilla luultavasti en mene naimisiin toiste.
- Anonyymi00031
Vaimon kanssa älä häiritse
- Anonyymi00033
Se on kuopattu ja mullat päälle laitettu. Soronoo!
- Anonyymi00034
kyllä vaan on. löydän jonkun joka ei tiedä ja tiedän ettei tarvii olla hoitsu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933534Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562498Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142414Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632274Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162158Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1011214Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671097Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611006Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142969