Hei, minä tehnyt joku remontti yrittäjä joka on vielä opiskelemassa remontti alan.
Minulla vanha asunto joka ollut 2v vapaana.
Tehtiin sopimus hän tekee remontti asuinkuntoon ja annetaan vuokaralle. Kun saamme vuokara 1000eur:sta poist 30% eli 300eur. Mikä on jää 700eur otetaan puoleksi. 350eur jokainen.
Sopimus on 6v asti.
Minä investoin Tontti ja asunto, hänen investointi on remontti kustannukset.
Nyt on jo yli 2kk ei tehnyt mitään. Vain siivosi autotalli. Mikä on tarkea.
Viime viikolla kysyin miksi et tehnyt mitään remonttia? Hän sano terveys ongelmia takia.
Alista sanoin talo ei tehnyt kuntotarkastus. Minä vasta ostin sen Tontti. Silti hän teki sopimus ja nyt vasta kysyä onko tehty kuntotarkastus? Onko rakennus lupa? Minä vastoin en ole tehnyt niitä. Sitten hän sano jos ei ole tehnyt niitä en voi jatkaa remontti. Minä sanoin ok jos et haluaa purka sopimus ja minä annan joku muu kuka halua hoitaa niitä asiaa kaikki. Minulla ei ole vara rahaa ja aikaa niitä tekemään. Hän sano meijen sopimus on 2032 Helmikuun asti. Ok sitten tee remontti ja annetaan vuokaralle molemmille tulee tuloja. Hän sano ei voi.
Noh sitten purkaa sopimus siitä myös ei haluaa.
Tääläistä ongelmasta mitä minä voin teen?
Onko jokulla idea.
Businesses sopimus purkaminen
Anonyymi-ap
0
63
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 64811
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21716Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha515711Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64605
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551