Aika kova kohtalo 14 v. ikäisille tytöille saada 200 000 nautaa evakuoduksi sodan jaloista täysrähinä päällä!
Nyky Suomi. Eduskunnassa muutamat puolueet, tässä taloudellisessa tilanteessa, vetävät NYYHKYTARINOITA kun perusturvalla elävien lapsilla ei ole HARRASTUSMAHDOLLISUUKSIA!!
Perkele, sodankokeneet vanhemmat kielsivät kakaroiltaan turhan 'valon polttamise' huoneissaan saatika ensimmäisillä tekojäillä!
Nyt tuntuu et jos täää hullu Marinin rahanjako ois jatkunu nii 3 puoluetta ois ottanut valtionvelkaa että perusturvalla elävillä yksinhuoltajilla ois oikeus ilmaisiin tatuointeihin, botoxhuuliin ja värjättyyn tukkaan!
Lehmitytöt (radio 1)
Anonyymi-ap
5
188
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
sukella mutsis botoxiin pösilökokkare
- Anonyymi00002
Rengas nenään on unohtunut, se kuuluu jokaisen nuoren äidin varustukseen!
- Anonyymi00003
Ja klitterkoru koolla ei geellä.
- Anonyymi00005
.... ja Rapalan viimeinen uistinmallisto niitattuna naamavärkkiin!
- Anonyymi00004
Hallitsemalla oikea lääkitys, tämäkin viesti olisi voitu välttää.
Ystävällisin terveisin, ei lääkintöhallitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus60685- 46665
- 51652
- 52572
- 74566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558