Jos näet toisen kipuilevan läheisten omaiseten menetyksistä. -> hylkäät hänet ja näet kilpailutuksen mahdollisuuden
Jos yrität rakentaa ystävyyttä jälkeenpäin hyviin tunteisiin aiemmassa normaalissa elämässä koettuihin asioihin. -> Ignooraat hänet ja sanot ettei muistella vanhoja.
Jos haluat vuosien jälekeen vaihtaa kuulumisa, niin saat listan toiselta vain miten hän on onnistunut perhe-elämässsä.
En enää ymmärrä. Läheisen kunnioittaminen kadonnut.
9
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siinäpä oiva syy rankaista rakastumisesta ja vaikka traumasta.
- Anonyymi00002
Perheelämässä onnistuminen onkin taitolajia, se ei välttämättä ole niinkuin joku sanoo.
Sivusta - Anonyymi00003
Harmittaa etenkin ihmisten ja entisten suhteiden puolest.
- Anonyymi00004
Ja saakeli tuli Turun murteel.
- Anonyymi00005
No olisit käyttäytynyt hyvin sä tajusit varmaan miten tulee käymään olisit käyttäytynyt kuin hyvä ihminen minä en enää sorru sinuun tiedän nyt kuinka ilkeä ihminen sinä olet oikea piru etkä sinä tule muuttumaan jatkat vain samanlaisesti turha olla missään tekemisissä enkä ole mikään läheinen sulle kai muistat mitä aikoinasi sanoit neuvolassa et ole mitään sukua itse olet tämän aiheuttanut minä en edes koskaan käyttäytynyt noin ilkeästi sua kohtaan olin sulle ihana ihminen silloin vain ingoorasin sut kun olit niin tyhmä kun menet päästäsi sekaisin ja alkaa tulla puputus viestiä mene oikeasti hoitoon ja saa lääkkeet mut ethän sä uskalla olet niin arka jalka
- Anonyymi00008
Tekstistä puuttuvat välimerkit. Saisi paremmin selvää, jos olisi ainakin pisteet.
- Anonyymi00006
Kaikesta joutuu maksamaan Avioliitossa /parisuhteessa pettäminen.
Niin moni kaunis alku saa matkanvarrella suuren pettymyksen.
Se joka sammuttaa rakkauden sen tie vie sen tuskankautta kuolemaan.
Sen elämä päätyy niin kuin ennen aikaa kuolema korjaa pois.
Ei onnea tuo pettäminen vaan surua monelle.
onko ensimmäinen vaimo jota petetään vai se toinen joka juhlii ja seikkailee
sekin tie loppuu. - Anonyymi00007
Se joka pettää on perheessä ilkikurinen paska aina syyttä vaimoa kaikesta mitä itse on tehnyt.
reissuilta kun palaa kaiken paatoksen syytteet saa puoliso niin tietää mitä lemmenreissulla on tapahtunut.
Aina on muiden syy . - Anonyymi00009
Se on tyypillistä egosentrisyyttä ja kilpailua, mikä nykyään on vallassa. Ajatellaan, että kaikki on yksilön omaa syytä ja jokainen on oman onnensa seppä. Jos nähdään, että jollain ihmisellä on ongelmia, hylätään hänet, koska ongelmat vievät omia ja perheen voimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195523
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772227- 921793
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.891104