En saa elämäni rakkautta.
Itkettääääääää
26
371
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kukaan saa. Jos yhtään lohduttaa, mutta työtä on helppo saada.
- Anonyymi00002
Okei?
- Anonyymi00003
Miksi et saisi?
- Anonyymi00006
No ei näytä todennäköiseltä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
No ei näytä todennäköiseltä.
Onko hän varattu?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko hän varattu?
En tiedä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tiedä.
Sinunhan piti tietää kaikki...
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinunhan piti tietää kaikki...
Minä tiedänkin. Ei tämä aloitus ole minulta. Sivusta.
- Anonyymi00004
Ei hän siinä tapauksessa ole elämäsi rakkaus.
- Anonyymi00005
Onhan.
- Anonyymi00007
Et sinä voi sanella mitään totuuksia vieraiden ihmisten elämästä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et sinä voi sanella mitään totuuksia vieraiden ihmisten elämästä.
En totuutta, mutta kuinka todennäköisesti kyse on elämän rakkaudesta, jos hän ei rakasta.
- Anonyymi00010
Itse olen sosiaalisesti tosi estynyt, niin en varmaan saa kaipaamaani naista myös. Tai en ainakaan tiedä miten, kun kaikki tuntuu mahdottomalta tämän estyneisyyden kanssa. Mieheltä.
- Anonyymi00016
Jospa nainen ymmärtää sinua ja estyneisyyttäsi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jospa nainen ymmärtää sinua ja estyneisyyttäsi.
Olisin sitten hänen oma miehensä. Elämäni olisi tosi erilaista jos hän olisi täällä muurieni sisäpuolella. Puhuisin kaikesta ja olisin onnellinen kun saisin rakastaa ja olla kiva.
- Anonyymi00011
Oletko V?
Et varmaankaan mut koitetaan..- Anonyymi00012
En ole.
- Anonyymi00023
V antaa kaikille, narkomaanit suosikkeja.🤣
- Anonyymi00013
Oletko A-nainen
- Anonyymi00014
En ole.
- Anonyymi00017
Sanoin jo etten ole, apina. Ap
- Anonyymi00018
Jos et ole ollut itse aktiivinen ja kertonut hänelle tunteistasi, niin täysin turhaa valitella yhtään mitään.
- Anonyymi00020
Mikdet käyttäytynyt
- Anonyymi00022
Saatpas!
- Anonyymi00025
Minua "itkettää", kun minulle on jo kauan yritetty tyrkyttää jos jonkinlaista uutta miestä. EVVK! Kokisin elämäni menevän pilalle!
- Anonyymi00026
Minä en käsitä millä perusteella kokisi elämänsä rakkaudeksi, jonkun joka ei vastaa tunteisiin.
Kevyen ihastumisen kyllä, mutta ottaen huomioon, että rakastuminen ja rakkaustunteina tuovat hyvää oloa ja saavat näkemään myös itsensä positiivisessa valossa, niin kuinka jatkuva torjutuksi tuleminen kasvattaisi ihastumisen rakastumiseksi ja rakastamiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954