Jos osoitan kiintymystä, torjuu ja pakenee. Miten voisin lähestyä niin etten ahdista häntä?
Kaivattuni on avoidant personality
47
796
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä vaan ylitulkitset?
- Anonyymi00038
No ap:lla on nyt joku tarve sellaiseen kun nainen ei oo hänestä oikeasti kiinnostunu. Avoidant persoona muuten on aika julma ja tunteeton. Sellaisestako ap on kiinnostunut??😳
- Anonyymi00002
En haluaisi että hän diagnosoi minua noin. Et vaikuta kivalta
- Anonyymi00028
Kuule, diagnooseja sitä on minullakin.
- Anonyymi00003
Jospa hän ei olisi enää ihan niin avoidant personality kuin joskus aiemmin, ehkä häntä ei ihan niin kamalasti ahdista kaikki asiat. Luota siihen.
- Anonyymi00029
Niin no, en ole kuullut hänestä mitään vuosiin, kun avoidaa minua lopullisesti.
- Anonyymi00004
Ehkä hän on jo matkalla jonnekin.
- Anonyymi00010
Valkosella autolla hyvinkin mennyt.Mies.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Valkosella autolla hyvinkin mennyt.Mies.
Sivusta - eli vähän niin kuin tulossa ohi? 😁
- Anonyymi00005
Sullon vain vainnlimerensdinmies
Pakkomielle mitä et millään hyväksy
Vain sulle olevaksi!!!!!!- Anonyymi00006
Tuohan kuullostaa pahalta. Miehen pitäisi siis hyväksyä joku nainen elämäänsä pakolla. Vielä kamalampaa ja lisäksi täysin hullua jos pitäisi hyväksyä mies, aivan aivokuollutta ajattelua.
- Anonyymi00008
Ehkä hän ei vaan huomannut että lähestyt häntä, hänellä oli kiire vaikka vaan vessaan. Yritä uudelleen.
- Anonyymi00009
Heh, tämä voisi olla minulta.
- Anonyymi00030
Juu hänellä on aina jotain muuta tärkeämpää.
- Anonyymi00012
Jos kummallakin tunteita ja osoitat kiintymystä epäselkeästi, saattaa tulla tuo pakoreaktio. Jos taas osoitat kiintymyksesi selkeästi ja toinen pakenee niin silloin kannattaa unohtaa koko juttu ( ehkä )
- Anonyymi00013
En ole samaa mieltä. Jos kummallakin on tunteita ja toinen osoittaa kiintymyksen selkeäasti ja toinen pakenee, se ei ole syy unohtaa koko juttu. Kummallakin kun on tunteita. Pelko on vain kuoppa matkalla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ole samaa mieltä. Jos kummallakin on tunteita ja toinen osoittaa kiintymyksen selkeäasti ja toinen pakenee, se ei ole syy unohtaa koko juttu. Kummallakin kun on tunteita. Pelko on vain kuoppa matkalla.
Toivottavasti hän on tätä mieltä. Työstän itseäni, että voisin antaa hänelle kaiken sen rakkauden, jonka hän ansaitsee.
- Anonyymi00032
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lähestyjänä (sivusta) en voi tietää, johtuuko toisen pakeneminen vastenmielisyydestäni, vai jostakin muusta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Lähestyjänä (sivusta) en voi tietää, johtuuko toisen pakeneminen vastenmielisyydestäni, vai jostakin muusta.
Keskustelun lähtökohta on nimenomaan se, että on todettu molemmilla olevan tunteita.
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Keskustelun lähtökohta on nimenomaan se, että on todettu molemmilla olevan tunteita.
Onko tällaisia tilanteita useinkin? Että molemmat myöntävät sanallisesti toisilleen, että tunteita on, mutta silti ei haluta olla yhdessä??
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Onko tällaisia tilanteita useinkin? Että molemmat myöntävät sanallisesti toisilleen, että tunteita on, mutta silti ei haluta olla yhdessä??
Tuota sun pitää kysyä siltä, joka postasi skenaarion (Anonyymi00012).
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tuota sun pitää kysyä siltä, joka postasi skenaarion (Anonyymi00012).
Niin, ja ei se varmaan kuule tuossa tilanteessa ole haluamisesta kyse vaan ihan muista tekijöistä.
- Anonyymi00016
Nää on kiinnostavia juttuja. Kaivattuni on selvästi avoidant kyllä, mutta se mikä tässä on kiinnostavaa huomata, että työstettyäni omaa anxious malliani (joka tosin ei ollut kovin paha) aloin löytämään itsestäni tuon saman avoidant mallin. Huh, huh, tän fiksaaminen tuntuukin aikamoiselta projektilta. Sitä en tiedä tunnistaako hän itsessään näitä ja fiksaako. Olisi kiinnostavaa tietää.
- Anonyymi00017
Minä olen yrittänyt työstää. Ehkä hän on huomannut kehitystä🤔
nainen sivusta - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä olen yrittänyt työstää. Ehkä hän on huomannut kehitystä🤔
nainen sivustaMinäkin olen nainen
- Anonyymi00031
Tunnistan kyllä itsessänikin avoidantin mallia ja siksipä luultavast hänen luonteensa sai minun kiinnostumankin.
- Anonyymi00018
Muistaakohan hän, että silloin kun olen ollut hyvinkin välttelevä ja lähdössä pois, mutta kuitenkin jäänyt, olen ollut myöhemmin hyvinkin läheisissä tunnelmissa.
Nainen - Anonyymi00019
Ehkä hän toivoo, että olet onnellinen, mutta on epävarma siitä, että se olet sinä, jos kyse oli tästä palstasta. Tosielämässä, nyt arvaan, että hän on rakastunut oikeasti, mihin luullakseni, mitä olen käsittänyt, kuuluu pyyteettömyys, jossa toiselle tahtoo sen, että toinen on vain onnellinen, nikn, ehkä jos naisella on muita miehiä, tai miehellä muita naisia, niin hän on ehkä epävarma semmoisesta, siitä miten se vaikuttaa häneen..
Romanttisessa rakkaudessa, tai kiintymyksessä, toisen haluaa omistaa ja laittaa toiselle rajoja.
Oma käsitys tosirakkaudesta on semmoinen, että ihminen 'sanoo' toiselle "tee mitä haluat toivon vain että olet onnellinen, ja se toinen sanoo," olen onnellinen sinun kanssasi, sinä teet minut onnelliseksi". Näin kaks ihmistä on sitten oikeasti rakastuneita.
Ehkä siihen liittyy myös se, että kummatkin tajuaa, että samanlaisen yhtä upean ihmisen löytäminen on tosella epätodennäköistä.
https://m.youtube.com/watch?v=YxQ77G_pe2s&pp=ygUnU29mdHdoaXRlIGluZGVyYndsbHkgdW5jb25kaXRpb25hbCBsb3Zl- Anonyymi00020
*todella
- Anonyymi00033
Ei palstalla voi osoittaa kiintymystä!
- Anonyymi00021
Ei kannata haaskata aikaansa mihinkään vältteleviin. Löydät jonkun joka oikeasti välittää ja sitten kiität itseäsi, ette kuluttanut aikaasi tähän.
- Anonyymi00023
Rakkaudessa ei välttämättä kannata tyytyä siihen, että poimii vain niitä helppoja hedelmiä alimmilta oksilta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Rakkaudessa ei välttämättä kannata tyytyä siihen, että poimii vain niitä helppoja hedelmiä alimmilta oksilta.
Jos ei ole varmaa tietoa toisen tunteista niin ihan höpöhommaa jäädä odottelemaan. Jossain vaiheessa huomaakin että toinen on elänyt ihan omaa elämäänsä kenties jonkun toisen kanssa. Sivu.
- Anonyymi00024
Tuskin mitenkään
- Anonyymi00025
Pelkojahan hoidetaan joskus altistusmenetelmällä, mutta ärsykkeen pitää olla riittävän pieni, ja altistusajan riittävän lyhyt. Jos haluat jatkaa, ehkä jokin toistuva mutta lyhytkestoinen kiintymyksen osoitus voisi toimia, toinen tottuu siihen että se menee ohi eikä siitä seuraa mitään sen pahempaa.
- Anonyymi00027
Rakastan häntä.
- Anonyymi00034
Gubella harhat taas päällä. Jos nainen ei ole susta kiinnostunut niin HÄN EI TODELLAKAAN OLE SUSTA KIINNOSTUNUT!!!
Yritäppäs tallentaa se takaraivoosi. Onko susta kukaan nainen edes ylipäätän kiinnostunu? Täällä pörräät kaiket päivät ja yötkin naisia trollaamassa. Sulla ei oo muuta elämää reppanalla kun suomi24.
Susta ei taida kukaan nainen olla kiinnostunu SIIS KUKAAN NAINEN??? Jospa siirryt miehiin.
Ehkä kävis jopa flaksi vihdoin viimein.- Anonyymi00039
Kovat on harhat sulla kun näet palstaukkoja kaikkialla :D
- Anonyymi00036
Opetelkaa suomea.Noille kaikille termeille on suomenkieliset vastineet.Puoli-suimenkielenne on typerän näköistä
- Anonyymi00037
Suomen kielessä tulee välilyönti välimerkin jälkeen.
- Anonyymi00044
Lienee estynyt persoonallisuushäiriö suomeksi tuo.
- Anonyymi00045UUSI
Tattis. Sama itsellänikin, en millään pahalla tätä aloittanut.
- Anonyymi00046UUSI
Ehkei hän ole kiinnostunut sinusta ja ahdistuu, jos yrität öähestyä jättämättä muussakin kuin platonisessa mielessä.
Imo, jos minua lähestyy kantsussa, saa takuuvarmasti kylmää kylkeä, koska minulla ei ole aikeita luoda tähän paikkaan tippaakaan tiiviimpiä sidoksia ja (sen verran paskoja kohtaamisia täällä on ollut)ihmissuhteet on ainoa mihin sitoudun. En todellakaan paikkoihin tai työsuoritteeseen. - Anonyymi00047UUSI
Jätä se yksinkertaisesti rauhaan.
- Anonyymi00048UUSI
Jätä se! Turhaan roikut hänessä. Kulutat omaa kallista aikaasi..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015