Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Olen jo niin huonossa kunnossa.
Siinäpä jäät
82
1134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä mikään ole musta ollut kiinni.
En mä ole valinnut mitään.
Taitaa kuule mun loppuni olla ensimmäisenä.- Anonyymi00002
Niin kun olet niin sairas. Tiedetään. Mutta ymmärrät kai meidän siteen: minä sairastan myös ja sinä vedät mut hautaan siinä samalla. Parempi kuolla ennen sinua oman käden kautta.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin kun olet niin sairas. Tiedetään. Mutta ymmärrät kai meidän siteen: minä sairastan myös ja sinä vedät mut hautaan siinä samalla. Parempi kuolla ennen sinua oman käden kautta.
Älä lässytä pskaa!
Hän keneen mulla on sidos on se osapuoli jonka päätöksestä me ollaan erillään edelleen.
Eikä tässä ole mun sairastamisesta kiinni lähtö.
Eikä hän mun voinnin takia voi huonosti, - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä lässytä pskaa!
Hän keneen mulla on sidos on se osapuoli jonka päätöksestä me ollaan erillään edelleen.
Eikä tässä ole mun sairastamisesta kiinni lähtö.
Eikä hän mun voinnin takia voi huonosti,No hyvä juttu☺️
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
No hyvä juttu☺️
Mikäs nyt on niin hyvä juttu sitten mukamas?
Täytyy korjata tota mitä sanoin aiemmassa...
Onhan se kyl niin kuitenkin että molempien voinnit vaikuttaa toisiinsa.
Mutta niinhän mä oon sanonutkin että kumpikaan ei tuu kuntoon tällei,
eikä voimaan yhtään paremmin kun vähän hetkittäisesti silloin tällöin.
Ite oon antanut hänen voida paremmin kun ite voin, koska.............. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikäs nyt on niin hyvä juttu sitten mukamas?
Täytyy korjata tota mitä sanoin aiemmassa...
Onhan se kyl niin kuitenkin että molempien voinnit vaikuttaa toisiinsa.
Mutta niinhän mä oon sanonutkin että kumpikaan ei tuu kuntoon tällei,
eikä voimaan yhtään paremmin kun vähän hetkittäisesti silloin tällöin.
Ite oon antanut hänen voida paremmin kun ite voin, koska..............En tiedä ei oo mun onkelma...
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tiedä ei oo mun onkelma...
Onhan se sunkin ongelma! ^_^
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onhan se sunkin ongelma! ^_^
Ei ole, kun et ole hän. Eikä varmaan hänenkään kanssa ole mitään. Ei hän edes muista minua. Olen niin helvetin sekaisin taas vain.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ole, kun et ole hän. Eikä varmaan hänenkään kanssa ole mitään. Ei hän edes muista minua. Olen niin helvetin sekaisin taas vain.
Ootko ihan varma että en ois hän?
Tai että.......
No joooh, ehkä en sanokaan mitään.... - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ootko ihan varma että en ois hän?
Tai että.......
No joooh, ehkä en sanokaan mitään....Varma ja varma... eihän tällä paskasivustolla mikään ole varmaa. Aikuiset ihmiset leikkii kuurupiiloa sen sijaan että kohtaisivat toisensa...
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Varma ja varma... eihän tällä paskasivustolla mikään ole varmaa. Aikuiset ihmiset leikkii kuurupiiloa sen sijaan että kohtaisivat toisensa...
Niin, tiedän hyvin ton.
Suostutko antaa mitään vihjeitä itestäs?
Ja jotain muutakin toisesta kun et on punapää.
(ja sairas) - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Varma ja varma... eihän tällä paskasivustolla mikään ole varmaa. Aikuiset ihmiset leikkii kuurupiiloa sen sijaan että kohtaisivat toisensa...
Mulla ainakin tulee susta joku tuttu tunne.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mulla ainakin tulee susta joku tuttu tunne.
Ai jaa... Ihan turha kertoa mitään kun mikään ei selviä kuitenkaan täällä..
Okei, Voin kertoa mikä olen. Olen säälittävä luuseri, jolla ei ole elämää ja jonka sosiaaliset taidot on nolla ja joka kuolee yksin, yksikään nainen ei häneen halunnut koskea, koska on kummajaishyypiö, joka ei kuulu tähän maailmaan. Toivottavasti riittää tämä kuvaus... - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai jaa... Ihan turha kertoa mitään kun mikään ei selviä kuitenkaan täällä..
Okei, Voin kertoa mikä olen. Olen säälittävä luuseri, jolla ei ole elämää ja jonka sosiaaliset taidot on nolla ja joka kuolee yksin, yksikään nainen ei häneen halunnut koskea, koska on kummajaishyypiö, joka ei kuulu tähän maailmaan. Toivottavasti riittää tämä kuvaus...Ei, en usko.
Kerro siitä punapäästä jos et itestäs suostu. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei, en usko.
Kerro siitä punapäästä jos et itestäs suostu.Mitä minä siitä voin kertoa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitä minä siitä voin kertoa?
No en tiedä.
Mistä tunnette?
Tiedätkö että hän myös palstailee täällä?
Enempi kuitenkin haluaisin susta tietää. - Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei, en usko.
Kerro siitä punapäästä jos et itestäs suostu.Kyllä minä aika hyvin itseni kuvailin. Autisti mikä autisti. Pitäisi tunnistaa kyllä. Et sinä hän ole kuitenkaan. Kerro itse jos haluat... Minä en jaksa enää..
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä minä aika hyvin itseni kuvailin. Autisti mikä autisti. Pitäisi tunnistaa kyllä. Et sinä hän ole kuitenkaan. Kerro itse jos haluat... Minä en jaksa enää..
Autistit on 🥰
Täydellisiä ja rakastettavia. 🧩 - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Autistit on 🥰
Täydellisiä ja rakastettavia. 🧩Ei siltä tunnu. Ei mua ymmärrä kukaan..
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei siltä tunnu. Ei mua ymmärrä kukaan..
🥰🧩🤗🧩😊
Surullista jos susta tuntuu tolle.- Anonyymi00033
originalpieninainen kirjoitti:
🥰🧩🤗🧩😊
Surullista jos susta tuntuu tolle.Ei vaan tunnu, vaan se on niin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei vaan tunnu, vaan se on niin.
Aloittaja vastaa itselleen. Hyvin menee.
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei vaan tunnu, vaan se on niin.
En usko ettei kukaan ymmärtäisi!
- Anonyymi00055
Anonyymi00002 kirjoitti:
Äitilleskö gubbe oikeasti kirjoitat tätä syyllistyslitaniaas? Naiselta ilman kirrrjaintaa
- Anonyymi00056
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tiedä ei oo mun onkelma...
Joo, no ei kyllä munkaan esim mitä tulee aloittajaäijän surrealistiseen feikkidialogiin, alat olla parannuksen tiellä ehkä
- Anonyymi00058
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin, tiedän hyvin ton.
Suostutko antaa mitään vihjeitä itestäs?
Ja jotain muutakin toisesta kun et on punapää.
(ja sairas)Muista aloittajaäijän monologi korostaa tätä punapään sairautta. Naisesta taitaa olla kyse laajaan teesiin nähden
- Anonyymi00059
🥰🧩🤗🧩😊
Surullista jos susta tuntuu tolle.Tämä onki aloittajaäijä hyvä- sori hei jos koette noin ja nön nöötä
- Anonyymi00060
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aloittaja vastaa itselleen. Hyvin menee.
Näin tämä palstasetä edelleenkin tekee joo. Mikä sinua kiinnostaa aina niin tavattoman paljon esim tämän aloituksen sisältö? Kertoo ehkä sinun palstalle orientoituneesta suppeasta maailmankuvasta jota rehellisesti luonnehdittais psyc koosiksi. T naiselta
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
Tämä onki aloittajaäijä hyvä- sori hei jos koette noin ja nön nöötä
Vähän narsistinen klangi, mutta ehkä käytän ko muukki
- Anonyymi00075
Anonyymi00058 kirjoitti:
Muista aloittajaäijän monologi korostaa tätä punapään sairautta. Naisesta taitaa olla kyse laajaan teesiin nähden
Jätä korkkaamatta ja syö ruokasi ja mene töihis !-Ettet myöhästy!
- Anonyymi00003
Kun et halua edes kohdata. Sun ylpeytes ei anna sitten yhtään periksi. Ei sitten yhtään.
- Anonyymi00062
Sää just tähän aloittajaäijän tekstiin nojaat tällä tavalla? Ookoo
- Anonyymi00006
Yllytys itsemurhaan? Siinäpähän tuhlaat aikaasi yllyttelyyn... minä nään kohta rakastani ja nautin elämästäni.
- Anonyymi00007
Ei sillä ole mitään väliä.. ei tämä mikään tosissaan kirjoitettu uhkaus ole. Voin niin huonosti. Enkä tule tästä mielisairaudestani koskaan parantumaan eli sikäli olisi parempi kuolla.
- Anonyymi00048
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä.. ei tämä mikään tosissaan kirjoitettu uhkaus ole. Voin niin huonosti. Enkä tule tästä mielisairaudestani koskaan parantumaan eli sikäli olisi parempi kuolla.
Niin turhaa sitä on kenenkään alentua sille tasolle elämässä jossa ei kykene muuhun kun uhkailemaan itsemurhalla tai uhkailemaan muita ihmisiä, käyttäen aitä painostuskeinona. Jos olet mielisairas, jos sinulla on vakavia psyykkisiä ongelmia elämässäsi.
Jos olet vielä autistinen, oma aloitteeton ja jollain tapaa väärillä jäljillä asian suhteen minkä kanssa olet omasta mielestäsi tehnyt työtä vain työtä koko tähän astisen elämäsi ajan.
Niin oletko ottanut huomioon lainkaan seuraavaa asiaa?
Kaikki ihmiset eivät todellakaan pidä ehkä juuri sinun ulosannistasi minkä tuot julki maailmalle juuri sinun kirjoituksissasi.
Kaikki ihmiset eivät pidä siitä, että joku ihminen tyrkyttää itseään julkisella internetin keskustelupalstalla ja tekee itsensä näkyväksi oikeassa elämässä. Käyttäen mitä hyvänsä tapaa mikä saattaa näyttää muiden ihmisten silmissä hyvin lapselliselta ja typerältä.
Jos oikeasti haluat ja uskot tarvitsevasi toista ihmistä elämääsi?
Niin silloin tulee toimia aivan toisella tapaa!
Kontaktin ottaminen ja lähestyminen normaalissa mielentilassa ja avoimen puhekontaktin luominen toiseen ihmiseen. Kuin myös kiinnostuksen osoittaminen rehellisellä tavalla ja ymmärrys, että sinun on peräännyttävä jos toinen ihminen ei halua sinua jostain syystä.
Toivoisin, että kaikki ihmiset käsittäisivät seuraavan asian mikä liittyy jokaisen ihmisen henkilökohtaiseen elämään Sinun ja Minun:
On ihmisiä ketkä haluavat elää itsekseen ja tätä usein valintaa on turha kenenkään tuomita itsekkyydeksi täällä elämässä joka loppujen lopuksi on lyhytaikainen tahtojen taistelu.
Itsekseen eläminen tai halu elää itsekseen ilman aikuista ihmissuhdetta ei tarkoita sitä, että ihminen ei tarvitsisi tai haluaisi olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa lainkaan.
Vaan se tarkoittaa aivan muita asioita jokaisen ihmisen henkilökohtaisessa elämässä.
Se on valinta siitä, että ehkä haluan elää ilman toista ihmistä ihmistä kuka kuuluisi elämääni.
Se on valinta, että en halua päästää iholleni / lähelleni kaikkia ihmisiä.
Se on kuin varoitus, aavistus mikä hälyyttää sinua jostain ihmisestä kenen kanssa ehkä ei toimisi yhtään mikään oikeassa elämässä.
Ja jokaisella ihmisellä täällä on täysi oikeus vetäytyä omaan rauhaan ja elää elämäänsä päivä kerrallaan onnellisena tai onnettomana.
Koska kaikki riippuu sinusta itsestäsi melkoisen pitkälle.
Valinta on sinun: Mahdollisuus olla siedettävän onnellinen tai onneton jos niin haluat.
Kaikenlainen painostus on turhaa, tarpeetonta ja todella typerää toimintaa.
Se ei johda mihinkään ei ainakaan toivottuun lopputulokseen. - Anonyymi00063
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo emmääkään aloittajaäijä tuosta euron kuriositeetista mitään uhkausta kyllä löytäny. T
- Anonyymi00076
Ajattele muitakin kuin vain itseäsi,niin rakkaus ja myötätunto kukoistaa elämässäsi.
- Anonyymi00017
EN OLE KIINNOSTUNUT YRITÄ NYT JO TAJUTA SE.!
- Anonyymi00018
En tajua. Lähetä isoveljes hakkaan mut, niin ehkä sit ymmärrän.
- Anonyymi00064
Sää oot saanu taas jälleen kerran yhdestä palstaäijän aloituksesta tällaisen episodin aamuyöstä, heh
- Anonyymi00022
En todellakaan kaipaa. Olet ahdistava jankkaava stalkkeri.
- Anonyymi00024
Niin mut pitäs tappaa, sitä haluaisin itekki.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Lopeta tuollainen, jooko?
Tv tuo tuolla ylempänä sulle höpöttänyt punapää - Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei ole mun ongelma kenenkään tuntemattoman ongelma joten älä syyllistä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Lopeta tuollainen, jooko?
Tv tuo tuolla ylempänä sulle höpöttänyt punapääJonkun pitäs oikeesti oikeassa elämässä osoittaa että välittää, sitten kyllä lopettaisin. Pahalta näyttää kuitenkin.
- Anonyymi00032
Etsi joku toinen kohde ja jätä mut rauhaan. Et kiinnosta millään tasolla ja varsinkaan näiden jankkaavien viestien osalta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Etsi joku toinen kohde ja jätä mut rauhaan. Et kiinnosta millään tasolla ja varsinkaan näiden jankkaavien viestien osalta.
En pysty lopettamaan. Anteeksi..
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
En pysty lopettamaan. Anteeksi..
Jätä mut rauhaan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jätä mut rauhaan.
Siksi en oikeassa elämässä teekään mitään. En halua olla pelottava enkä häiritä sinua. En pysty lopettamaan... sori.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Siksi en oikeassa elämässä teekään mitään. En halua olla pelottava enkä häiritä sinua. En pysty lopettamaan... sori.
Älä kirjoita vieraasta ihmisestä tänne anna olla.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Yritän lopettaa taas..
- Anonyymi00065
Anonyymi00024 kirjoitti:
Senku meet aloittajaäijä niille raiteille pötköttämään ja kirjoittelet naisille aloituksen kaltaisia ultimatumeja
- Anonyymi00066
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei ole mun ongelma kenenkään tuntemattoman ongelma joten älä syyllistä.
Onko sinulla jokin hyvä syy omasta mielestäsi ylipäätään käydä tälle aloittajaäijälle tai kenellekään määkimässä tällaista?
- Anonyymi00067
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kirjoitat aamuyöstä aloittajaäijän feikkidialogiin tällaista, etkä näe siinä mitään ironiaa
- Anonyymi00068
Anonyymi00065 kirjoitti:
Senku meet aloittajaäijä niille raiteille pötköttämään ja kirjoittelet naisille aloituksen kaltaisia ultimatumeja
Kohta saat nainen tuoda kukkia minun kivelle. Vanha provo tmv palstaäijältä tämäkin krooh
- Anonyymi00039
Nyt minä itken.. Olen aivan säällitävä ihmisroska.
- Anonyymi00042
En halua elää enää
- Anonyymi00041
Vihaan elämääni. Miksi minun pitää olla tämmöinen? Mitä minä täällä edes teen? Haluan kotiin...
- Anonyymi00043
Älä ajattele noin. 😞🤗
Miksi en? Jos elämä tuottaa vain tuskaa, niin sen tuskan haluaa pois. Minua ei auta kukaan, kun ketään ei kiinnosta mun ongelmat. Itse pitäisi kaikki muka korjata mutta kun en pysty.
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miksi en? Jos elämä tuottaa vain tuskaa, niin sen tuskan haluaa pois. Minua ei auta kukaan, kun ketään ei kiinnosta mun ongelmat. Itse pitäisi kaikki muka korjata mutta kun en pysty.
Sanopas ollaanko me aiemmin juteltu?
- Anonyymi00044
Sanopas ollaanko me aiemmin juteltu?
En tiedä. En muista. Olen jutellut niin monen kanssa täällä, että mahdoton muistaa.
Anonyymi00044 kirjoitti:
En tiedä. En muista. Olen jutellut niin monen kanssa täällä, että mahdoton muistaa.
Ok.
Kuten ylempänä sanoin et susta tulee joku tuttu tunne.
Ja noi mitä sanot tuntuu niin tutuille. 😞- Anonyymi00045
Ok.
Kuten ylempänä sanoin et susta tulee joku tuttu tunne.
Ja noi mitä sanot tuntuu niin tutuille. 😞Anteeksi jos tartutin pahan mieleni suhun. En haluais levittää tätä mut...
Anonyymi00045 kirjoitti:
Anteeksi jos tartutin pahan mieleni suhun. En haluais levittää tätä mut...
Älä noin aattele!
Ei sun paha mieli tarttunut mulle, mulla ollut jo toista vuotta tää paha mieli.
Ja oikeesti sä autoit mun pahan mielen suhteen.- Anonyymi00046
Älä noin aattele!
Ei sun paha mieli tarttunut mulle, mulla ollut jo toista vuotta tää paha mieli.
Ja oikeesti sä autoit mun pahan mielen suhteen.Ai... no hyvä että ei tarttunu. En kyllä ymmärrä miten autoin mutta hyvä juttu❤️
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ai... no hyvä että ei tarttunu. En kyllä ymmärrä miten autoin mutta hyvä juttu❤️
Ihan vaan tällä kirjoittelulla.
Toinen ihminen on parasta mielelle ja sydämelle ❤️- Anonyymi00047
Ihan vaan tällä kirjoittelulla.
Toinen ihminen on parasta mielelle ja sydämelle ❤️Joo❤️
- Anonyymi00049
Yritätkö kiristää mä toteaisin ainakin vaan että mä voin tulla vierestä kahtomaan jos uskallat itse itsesi tappaa olen niin sanonnu jopa kaverilleni yksi narsistisiin tapoihin kuuluva ominaisuus tai piirre miksi kun ei muuten saa pidettyä ihmisiä lähellään rehellisesti harvasta on edes yrittämään tappaa itseään miksi pääsyy pelkäävät kipua annan vinkin otat hyvät kännit ei tunnu missään vaikka et onnistuisi itsensä räjäyttäminennon varmin tapa ei varmasti jää jäljelle mitään mitä joku voisi edes yrittää koota eikä satu ja kuolee varmasti kun katsoo että on tarpaeeksi rälähteitä tai/ja riittävän voimakkaita
- Anonyymi00050
Niin jäänkin kaipaamaan ja kaipaan mutta et anna mahdollisuutta tavata joten mitä edes voin.
- Anonyymi00051
Yksi kirjoittaa punapäästä niin johan alkaa tulemaan muitakin. Yksi kirjoittaa laivoista niin kaikki kaipaavat laivaa sen jälkeen. Trolli vai rohkaistunut. Nää on näitä 🤪
- Anonyymi00053
Yks keino olis alkaa syöttämään valetietoja, en tiedä miten siinä kävis, löytäisköhän pian itsensä politiikasta.
- Anonyymi00069
Joo olet silmin nähden riemastunut performaatiostasi aloittajaäijä ja ehkä jaksat sittenkin elää huomiseen, ikävä kyllä
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Joo olet silmin nähden riemastunut performaatiostasi aloittajaäijä ja ehkä jaksat sittenkin elää huomiseen, ikävä kyllä
Ja kolme opportunistista daijua peukuttaa pakkoajatustensa takia ikäänkuin varmuuden vuoksi
- Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ja kolme opportunistista daijua peukuttaa pakkoajatustensa takia ikäänkuin varmuuden vuoksi
Minä verkkorikollinen pyrkyri niin mieleni pahoitin
- Anonyymi00052
Oletat että jään kaipaamaan. Entä jos sinua ei jääkään kaipaamaan kukaan. Tekeekö se lähdöstä vaikeampaa vai helpompaa.
- Anonyymi00054
Kuka niistä sun kymmenistä
Punapäistä tällä kertaa kysees ?
Mulla ruskeat hiukset
Oli viimeksi 2020 punaiset hetken...
Toivottavasti et oo miettinyt noin sykkiä ajatuksia siitä alkaen kun sut jätin ja elin eteenpäin ...
Naiselta miehelle ....- Anonyymi00071
Onko aloittajaäijä vähän sama kuin valtakuntahahmolla ruskeat hiukset puoleen väliin berberiä kuten biossa luki?
- Anonyymi00074
Anonyymi00071 kirjoitti:
Onko aloittajaäijä vähän sama kuin valtakuntahahmolla ruskeat hiukset puoleen väliin berberiä kuten biossa luki?
Täällä taas punapää ukkeli nostaa iloisena päätään. Näyttää palosotilaalta ja haluaa sukeltaa .....🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00079
Anonyymi00074 kirjoitti:
Täällä taas punapää ukkeli nostaa iloisena päätään. Näyttää palosotilaalta ja haluaa sukeltaa .....🤣🤣🤣🤣🤣
Kysymykseen et kuitenkaan vastannut palstaäijä. Joko oot käynyt pötköttässä raiteilla kirjoitellen samalla juhlavasti palstalle?
- Anonyymi00077
Niinhän sitä elämässä tosiaan aina käy. Toinen kuolee ennen toista, jos ei samassa onnettomuudessa kuolla.
Kaikki kaipaavat, mutta kaikki myös tietävät, että kaipaus hiipuu ja elämä voittaa. Löytyy uusia rakkauksia tai vain yksi. Sekin riittää.
Parempi siis toimia, kun kumpikin on elossa ja ottaa siitä yhdessäolosta ne parhaat hetket talteen. On mitä myöhemmin muistella. Paljon mukavempi kuin muistella, että kaipasinpas sitäkin palstalla kymmenen vuotta - onpa kivat muistot. - Anonyymi00078
Aika monta punapäätä palstalla. 😀
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092700Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631585Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261125Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015