( ′⌒`) (。_。) ( ˘︹˘ ) (。﹏。*) ( ′⌒`) (。_。)
( ′⌒`) (。_。) ( ˘︹˘ ) (。﹏。*) ( ′⌒`) (。_。)
Ei kenellekään, mutta silti jokaiselle vaikkapa.
En enää osaa ees haaveilla tai jaksa toivoa,
että saisin ikinä edes jutella sen toisen ihmisen kanssa.
Tainnut usko ja toivo jo kadota sydämestä, tai jotain...................
Pitkästä aikaa Mokomaa..........................
En tunne olevani kovin kaksinen
Pelkkä riepurukka nukkavieru tyhjän arvoinen
Mutta sinä voisit olla minulle se ihminen
Anna katsoa silmiisi ja sanon etten kauniimpaa
Etten koskaan ole kauniimpaa
Missään nähnyt ole kauniimpaa
Anna koskea sieluusi ja sanon etten milloinkaan
Tuntenut koskaan ole kauniimpaa
Miellän olevani tomun kaltainen
Menen sinne minne tuuli käskee, pakoon pääse en
Mutta jokainen voi pienen hetken olla ihminen
Häviävän hetken ihmiselle ihminen
Kuin toinen ihminen
Kuin toinen ihminen
Ei ole kauniimpaa
Kuin toinen ihminen
Kuin toinen ihminen
Kuin toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle
Toinen ihminen
Ei ole kauniimpaa
Kuin toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle
Toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle
Toinen ihminen
Toinen ihminen
21
324
Vastaukset
- Anonyymi00006
Ai poistit viestin, kun huomasit olevasi väärässä reppana.
Mä en ole mitään poistattanut.
Miks ihmeessä poistattaisin?
Mä en pysty sellaiseen ees.
- Anonyymi00009
Tämä aloittaja on sama, jolla on täällä vaikka kuinka monta nimeä. On mustaa sutta, lounas ajatusta, valtakuntaa jne
- Anonyymi00013
Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.
Nää on otettu talteen ja laitetaan eteenpäin. Tää mustamaalaus ja muu riittää jo.
- Anonyymi00016
originalpieninainen kirjoitti:
Nää on otettu talteen ja laitetaan eteenpäin. Tää mustamaalaus ja muu riittää jo.
Kyllä nyt palstaäijä taitaa olla niin että kellot soi ja lähtölaskenta on alkanut..
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ylilaudalta voi käydä lukemassa kyseisen puutarhatontun manifestointeja naisvihasta. Ikävä kyllä touhu on huomattavasti vakavampaa kuin pelkästään se..
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä nyt palstaäijä taitaa olla niin että kellot soi ja lähtölaskenta on alkanut..
Mitkäs kellot sun päässäs soi?
Lähtölaskenta?
Kerro ihmeessä enemmän mikä lähtölaskenta.On toi kyllä aika huvittavaa huudella puskista piilosta ihan mitä sattuu sontaa ja valehella.
Mulla ei ole edelleenkään kun tää nikki täällä!
Kerrotko miks mä ees kirjoittaisin muillakin?
Ei mulla ole mitään tarvetta muihin.
Mulla ei ole tarvetta säätää tai jauhaa mitään turhaa täällä, eikä kelle tahansa kirjoitella.
<3Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuuppa sanomaan mulle ihan naamatusten
noi syytökses äläkä valehtele anona. .
Vai etkö uskalla?
- Anonyymi00015
Ihan oikein.
Mikähän nyt on sitten ihan oikein?
On kyllä niin ihme kommentteja joista ei voi mitenkään tietää mitä hemmettiä ne meinaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933514Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142394Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632254Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162128Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.861159Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671087Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261996Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142949