( ′⌒`) (。_。) ( ˘︹˘ ) (。﹏。*) ( ′⌒`) (。_。)
( ′⌒`) (。_。) ( ˘︹˘ ) (。﹏。*) ( ′⌒`) (。_。)
Ei kenellekään, mutta silti jokaiselle vaikkapa.
En enää osaa ees haaveilla tai jaksa toivoa,
että saisin ikinä edes jutella sen toisen ihmisen kanssa.
Tainnut usko ja toivo jo kadota sydämestä, tai jotain...................
Pitkästä aikaa Mokomaa..........................
En tunne olevani kovin kaksinen
Pelkkä riepurukka nukkavieru tyhjän arvoinen
Mutta sinä voisit olla minulle se ihminen
Anna katsoa silmiisi ja sanon etten kauniimpaa
Etten koskaan ole kauniimpaa
Missään nähnyt ole kauniimpaa
Anna koskea sieluusi ja sanon etten milloinkaan
Etten koskaan ole kauniimpaa
Tuntenut koskaan ole kauniimpaa
Miellän olevani tomun kaltainen
Menen sinne minne tuuli käskee, pakoon pääse en
Mutta jokainen voi pienen hetken olla ihminen
Häviävän hetken ihmiselle ihminen
Anna katsoa silmiisi ja sanon etten kauniimpaa
Etten koskaan ole kauniimpaa
Missään nähnyt ole kauniimpaa
Anna koskea sieluusi ja sanon etten milloinkaan
Etten koskaan ole kauniimpaa
Tuntenut koskaan ole kauniimpaa
Kuin toinen ihminen
Kuin toinen ihminen
Ei ole kauniimpaa
Kuin toinen ihminen
Kuin toinen ihminen
Kuin toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle
Toinen ihminen
Anna katsoa silmiisi ja sanon etten kauniimpaa
Etten koskaan ole kauniimpaa
Missään nähnyt ole kauniimpaa
Anna koskea sieluusi ja sanon etten milloinkaan
Etten koskaan ole kauniimpaa
Tuntenut koskaan ole kauniimpaa
Ei ole kauniimpaa
Kuin toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle
Toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle
Toinen ihminen
Toinen ihminen
21
351
Vastaukset
- Anonyymi00006
Ai poistit viestin, kun huomasit olevasi väärässä reppana.
Mä en ole mitään poistattanut.
Miks ihmeessä poistattaisin?
Mä en pysty sellaiseen ees.
- Anonyymi00009
Tämä aloittaja on sama, jolla on täällä vaikka kuinka monta nimeä. On mustaa sutta, lounas ajatusta, valtakuntaa jne
- Anonyymi00013
Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.
Nää on otettu talteen ja laitetaan eteenpäin. Tää mustamaalaus ja muu riittää jo.
- Anonyymi00016
originalpieninainen kirjoitti:
Nää on otettu talteen ja laitetaan eteenpäin. Tää mustamaalaus ja muu riittää jo.
Kyllä nyt palstaäijä taitaa olla niin että kellot soi ja lähtölaskenta on alkanut..
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.
Ylilaudalta voi käydä lukemassa kyseisen puutarhatontun manifestointeja naisvihasta. Ikävä kyllä touhu on huomattavasti vakavampaa kuin pelkästään se..
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä nyt palstaäijä taitaa olla niin että kellot soi ja lähtölaskenta on alkanut..
Mitkäs kellot sun päässäs soi?
Lähtölaskenta?
Kerro ihmeessä enemmän mikä lähtölaskenta.On toi kyllä aika huvittavaa huudella puskista piilosta ihan mitä sattuu sontaa ja valehella.
Mulla ei ole edelleenkään kun tää nikki täällä!
Kerrotko miks mä ees kirjoittaisin muillakin?
Ei mulla ole mitään tarvetta muihin.
Mulla ei ole tarvetta säätää tai jauhaa mitään turhaa täällä, eikä kelle tahansa kirjoitella.
<3Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.
Tuuppa sanomaan mulle ihan naamatusten
noi syytökses äläkä valehtele anona. .
Vai etkö uskalla?
- Anonyymi00015
Ihan oikein.
Mikähän nyt on sitten ihan oikein?
On kyllä niin ihme kommentteja joista ei voi mitenkään tietää mitä hemmettiä ne meinaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453