Toinen ihminen

( ′⌒`) (。_。) ( ˘︹˘ ) (。﹏。*) ( ′⌒`) (。_。)

( ′⌒`) (。_。) ( ˘︹˘ ) (。﹏。*) ( ′⌒`) (。_。)





Ei kenellekään, mutta silti jokaiselle vaikkapa.
En enää osaa ees haaveilla tai jaksa toivoa,
että saisin ikinä edes jutella sen toisen ihmisen kanssa.
Tainnut usko ja toivo jo kadota sydämestä, tai jotain...................


Pitkästä aikaa Mokomaa..........................



En tunne olevani kovin kaksinen
Pelkkä riepurukka nukkavieru tyhjän arvoinen
Mutta sinä voisit olla minulle se ihminen


Anna katsoa silmiisi ja sanon etten kauniimpaa
Etten koskaan ole kauniimpaa
Missään nähnyt ole kauniimpaa
Anna koskea sieluusi ja sanon etten milloinkaan
Etten koskaan ole kauniimpaa
Tuntenut koskaan ole kauniimpaa


Miellän olevani tomun kaltainen
Menen sinne minne tuuli käskee, pakoon pääse en
Mutta jokainen voi pienen hetken olla ihminen
Häviävän hetken ihmiselle ihminen


Anna katsoa silmiisi ja sanon etten kauniimpaa
Etten koskaan ole kauniimpaa
Missään nähnyt ole kauniimpaa
Anna koskea sieluusi ja sanon etten milloinkaan
Etten koskaan ole kauniimpaa
Tuntenut koskaan ole kauniimpaa

Kuin toinen ihminen
Kuin toinen ihminen
Ei ole kauniimpaa
Kuin toinen ihminen

Kuin toinen ihminen
Kuin toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle
Toinen ihminen


Anna katsoa silmiisi ja sanon etten kauniimpaa
Etten koskaan ole kauniimpaa
Missään nähnyt ole kauniimpaa
Anna koskea sieluusi ja sanon etten milloinkaan
Etten koskaan ole kauniimpaa
Tuntenut koskaan ole kauniimpaa


Ei ole kauniimpaa
Kuin toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle
Toinen ihminen
Kuin olla ihmiselle
Toinen ihminen

21

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00006

      Ai poistit viestin, kun huomasit olevasi väärässä reppana.

      • Mä en ole mitään poistattanut.
        Miks ihmeessä poistattaisin?
        Mä en pysty sellaiseen ees.


    • Anonyymi00009

      Tämä aloittaja on sama, jolla on täällä vaikka kuinka monta nimeä. On mustaa sutta, lounas ajatusta, valtakuntaa jne

      • Anonyymi00013

        Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.

        Nää on otettu talteen ja laitetaan eteenpäin. Tää mustamaalaus ja muu riittää jo.


      • Anonyymi00016
        originalpieninainen kirjoitti:

        Nää on otettu talteen ja laitetaan eteenpäin. Tää mustamaalaus ja muu riittää jo.

        Kyllä nyt palstaäijä taitaa olla niin että kellot soi ja lähtölaskenta on alkanut..


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.

        Ylilaudalta voi käydä lukemassa kyseisen puutarhatontun manifestointeja naisvihasta. Ikävä kyllä touhu on huomattavasti vakavampaa kuin pelkästään se..


      • Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kyllä nyt palstaäijä taitaa olla niin että kellot soi ja lähtölaskenta on alkanut..

        Mitkäs kellot sun päässäs soi?
        Lähtölaskenta?
        Kerro ihmeessä enemmän mikä lähtölaskenta.


      • On toi kyllä aika huvittavaa huudella puskista piilosta ihan mitä sattuu sontaa ja valehella.

        Mulla ei ole edelleenkään kun tää nikki täällä!
        Kerrotko miks mä ees kirjoittaisin muillakin?
        Ei mulla ole mitään tarvetta muihin.

        Mulla ei ole tarvetta säätää tai jauhaa mitään turhaa täällä, eikä kelle tahansa kirjoitella.

        <3


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Niin taitaa. Joku joskus kirjotti, että toimii kahdeksalla eri persoonalla. Eipä siinä muuta sitte ehdi tekemäänkään.

        Tuuppa sanomaan mulle ihan naamatusten
        noi syytökses äläkä valehtele anona. .

        Vai etkö uskalla?


    • Anonyymi00015

      Ihan oikein.

      • Mikähän nyt on sitten ihan oikein?
        On kyllä niin ihme kommentteja joista ei voi mitenkään tietää mitä hemmettiä ne meinaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe