Mustasukkainen sauvalle !!!

puutteessa

Monien muiden palstalaisnaisten tavoin, elän minäkin parisuhteessa ja ainaisessa puutteessa.
Mieheni ei vain "tarvitse" seksiä yhtä paljon kuin minä.
Koska en halua loukata rakasta miestäni vonkaamalla aina tai käymällä vieraissa, ratkaisin omalta osaltani ongelman hankkimalla hyvän sauvan.
No, siitäpä soppa syntyi!
Nyt hän on MUSTASUKKAINEN sille sauvalle!
Muovikapineelle, mikä ei koskaan korvaa aidon rakastelun tuottamaa orgasmia.

Oletteko muut kohdanneet samaa ongelmaa ja miten mahtaisi juttu ratketa parhain päin?

14

3700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dildo

      ..dildon minulle, mut pienemmän ku omansa :) .

    • sauvottelija

      Minulle oma mies kävi sauvat ostamassa, kun niistä haaveksin. On sen verran hyvällä itsetunnolla varustettu, ettei moisesta nyt sentään mustasukkaiseksi tule. Ja hyvin mieskin niillä minua hoitelee. ;D Jos joku mies tosiaankin sauvoille tulee mustasukkaiseksi, niin korvien välissä on vikaa!!!

      • Pikku-ukko

        Useat naiset ovat mustankipeitä seksifilmeille ja jopa -kuville. Aivan yhtä hassu juttu kuin miehen mustasukkaisuus sauvalle.
        Olen minäkin ostanut -jopa omilla rahoillani- sauvoja naisille kun he eivät ole itse sitä kehdanneet kaupasta hakea.


      • sauvottelija
        Pikku-ukko kirjoitti:

        Useat naiset ovat mustankipeitä seksifilmeille ja jopa -kuville. Aivan yhtä hassu juttu kuin miehen mustasukkaisuus sauvalle.
        Olen minäkin ostanut -jopa omilla rahoillani- sauvoja naisille kun he eivät ole itse sitä kehdanneet kaupasta hakea.

        Meillä se olen minä, joka niitä filmejä katselen. Eikä mies niistäkään ole moksiskaan. Mutta varmasti on naisia jotka pitävät miesten filmien katselua pahana, sen sijaan että katsoisivat sivusilmällä itsekin ja antasivat mennä asioiden painollaan.


    • MrQ

      on luonnollisesti turhaa olla mustasukkainen sauvalle, mutta kyllä tuollainen voi miehen itsetunnolle käydä. hän saattaa kuvitella että omistaa kenties liian pienen peniksen tai ettei hänessä ole "tarpeeksi miestä" muutenkaan tyydyttämään sinua. hän varmaan kokee epäonnistuneensa? ei tarvitse mitään logiikkaa hakea tuosta käytöksestä, aika luonnonmukaiselta tuo vielä vaikuttaisi (itsekin voisin hiukan säikähtää dildosta ja hetken aikaa kiukutella). jos vielä viikon tai kahden jälkeen jaksaa olla mustasukkainen, niin silloin kannattaa jo keskustella asiasta vähän vakavammin ; ).

    • poika

      En ikävä kyllä voi vastata kysymykseesi, mutta palkitsen kysymysken "viikon - moccaläppä-palkinnolla", eli onneksi olkoon, on meilläkin suhteessa moinen apuväline, mutta ei ole tullut tarvituksi

    • sammakko

      Oletko ajatellut sitä miten miehesi suhtautuu ko. leluun? Hyvä entäpä jos kaverisi tekisikin
      samoin jollakin lellulla kokohomman? Sanoisi en tarvinne sinua?

      • sauvottelija

        Eihän se sauva korvaa missään olosuhteissa oikeaa ja ehtaa miestä. Koittakaa nyt hyvät ihmiset käyttää järkeä tässä asiassa. Hieromasauvathan ovat vain aikuisten leikkikaluja, joiden tarkoitus on tuoda piristystä makuukammariin käytettiin sitä sitten yksin tai yhdessä. Miksi ihmeessä siitä pitää tehdä niin suuri numero?


      • lisänautitoa vain!
        sauvottelija kirjoitti:

        Eihän se sauva korvaa missään olosuhteissa oikeaa ja ehtaa miestä. Koittakaa nyt hyvät ihmiset käyttää järkeä tässä asiassa. Hieromasauvathan ovat vain aikuisten leikkikaluja, joiden tarkoitus on tuoda piristystä makuukammariin käytettiin sitä sitten yksin tai yhdessä. Miksi ihmeessä siitä pitää tehdä niin suuri numero?

        Mielestäni sinä et tainnut ymmärtää vastaustani tai sen sisältöä! Mikäli se loukkaa parasta ystävääsi, niin silloinhan tässä on jotain outoa?
        En tarkoittanut, ettei ko.laitetta voisi käyttää
        jos kerran pidät sitä parempana, kuin kaverisi hyväilyjä! Ajattelin tilannetta kaverin näkö kulmasta, kun kysyit? Mitä hän kenties voisi tuntea tuota ky. laitetta kohtaan! Musta sukkaisuus oli kylläkin vahvasti ilmaistu!
        Ei kaine kukaan mies voi olla musta sukkainen tuolle? Pikemminkin, kuten sanoin pistää mietittämään omia kykyjään ja siten niiden kyseen alaistamista! Tiedän tai ymmärrän ettet sitä suinkaan tarkoita! Kyseessä on vain piristys tai lisänautinnon saanti!


    • naiselle

      Minä hankin puolisolle sauvan kun hänellä on vaikeuksia saada orgasmi kanssani. Auttoi kovasti petipuuhissa ja mukaan tuli rentoutta.

      Eipä siitä itsetuntoni ole mitenkään kärsinyt enkä ole sauvalle mustasukkainen vaikka epäilenkin sitä käytetyn myös ilman läsnäoloani :-).

      Enemmän itsetuntoni olisi kärsinyt jos puoliso olisi jossain vaiheessa alkanut feikkaamaan orgasmeja. Sehän olisi tarkoittanut, että "säälistä tässä voihkin, että et tuntisi itseäsi surkeaksi". Onneksi hän on aina ymmärtänyt vaatia omansa - jos ei kalulla onnistunut niin sitten hoidetaan ilman kalua. Mutta yhdessä kuitenkin.

      • -sauva-

        Oma poikaystäväni hommasi minulle sauvan, koska en saa hänen kanssaan millään orgasmia. En saa kylläkään sauvallakaan jos hän yrittää, mutta itse sillä saan. Kai se on joku henkinen juttu, etten saa miehen kanssa, vaan ainoastaan yksin. Todella harmillista :(


      • sinä saat
        -sauva- kirjoitti:

        Oma poikaystäväni hommasi minulle sauvan, koska en saa hänen kanssaan millään orgasmia. En saa kylläkään sauvallakaan jos hän yrittää, mutta itse sillä saan. Kai se on joku henkinen juttu, etten saa miehen kanssa, vaan ainoastaan yksin. Todella harmillista :(

        Auttaisiko jos miettisit miten sinä saat orgasmin omin toimin ja sitten yrittäisit hienovaraisesti opastaa miestäsi tekemään sen samalla tavalla? Usein sitä ei oikein osaa tarkkaan sanoa mistä ja miten se ihanimmalta tuntuu, mutta kun ehkä miettimällä siitä saisi selvän.

        Pimppi on aika ihmeellinen ja monimutkainen juttu eikä mies niin helposti pääse sen ja naisensa toiminnasta perille jos ei saa opastusta. Sanon tämän kokemuksella, ikää on 38v ja vasta nyt pikkuhiljaa alan käsittää miten naisen saa nauttimaan. Hyvin se on mennyt nuorempana ihan fiilispohjaltakin, mutta vähitellen kertynyt sivistys josta saan kiittää iki-ihania ja viisaita naisystäviäni, antaa kyllä varmemman tuntuman.

        Eli jos et ole tyytyväinen miehesi toimintaan, yritä varovaisesti opastaa häntä. Se kuitenkin edellyttää että osaat ensin selittää itsellesi mistä nautit.


    • vitsiniekka

      Ettäs kehtaankin elämää suuremmasta asiasta vitsejä murjoa heh heh

    • Miesssh88

      Mies elää peniksen kautta. Ostamalla dildon alatte kilpailuttamaan penistä jolloin kilpailutatte ja korvaatte suurta osaa miehestä. Tietenkään dildon ei korvaa miestä mutta korvaa peniksen joka tekee miehelle helposti tarpeettoman olon. Käykää asia läpi ennen hommaamista ja fiksua on hommata miehen penistä pienempi dildo. Jos isomman tarvii nii sama vaihtaa miestä, yhtä paha olo miehelle tulee kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe