Jos Matti Vanhasella olisi puhtaat jauhot pussissa, niin hän voisi tehdä kunnianloukkaussyytteen tästä "Kaarinasta". Uskon, että Vanhasella on luuranko kaapissa, sillä hän on käynyt kirjeenvaihtoa naisen kanssa ja näyttää siltä, että naisella on pitävät todisteet 2 vuoden seksisuhteesta. Vanhanen ei luonnollisesti voi siis tehdä muuta, kun vältellä puheenaihetta ja olla hiljaa..
Sika mikä sika. (=miespuolinen Karpela)
Matti Vanhasen juttu haiskahtaa..
13
1805
Vastaukset
- niin outoa on?
Ainahan niitä on ollut semmosia ja on, mitkä juoksee vieraissa aina kun on pieninkään mahdollisuus siihen,vanhasen tapuksessa varmaan on niin putos ku se on pääministeri mut osaapa masa käyttää tilannetta hyväksi aikas vittumaisella tavalla.
- Masa masa masa
Vanhasen Matin yksityisasiat on Vanhasen Matin YKSITYISASIOITA.
Seiskan, Ohon, Hymyn ja Katso-lehden ainakatkerat ja sairaalloisen uteliaat vuositilaajat repivät pelihousunsa kun Matti "ei tunnusta". Mutta Matin EI TARVITSE tunnustaa yhtään mitään. Matti ei ole meille tilivelvollinen YKSITYISelämänsä vaiheista.
Onko "Kaarinalla" puhtaat jauhot pussissa? Miksi "Kaarina" lähestyi Seiska-lehteä aiheen tiimoilta? Pätevien todisteiden kanssa "Kaarina" olisi voinut lähestyä vaikkapa Hesaria, ja jos "Kaarina" olisi kypsä aikuinen, hän ei olisi koko asiaa tuonut julkisuuteen, vaan hoitanut asian YKSITYISESTI Vanhasen kanssa.- justhan
toivotit Fingeroosin lutkana helvettiin samasta teosta... huoraaminen on huoraamista, tekee sen mies tai nainen. (Ei kai mieskään saa huorata, tietysti täytyy ottaa huomioon että Vanhanen ei halunnu itseään lehtien palstoille niinkun tää äklö tyrkky)
ei voisi vähempää kiinnostaa tämä vanhanen..
- ewwk
Entä jos siitä evvk-Vanhasesta tulee pressa.
Niinistöllä on omat naisjuttunsa. Halosesta ei taida irrota mitään vastaavaa.
- halvalta huoralta
Jos on jotain sanottavaa miksei esiinny omalla naamalla ja nimellään?
- sillä mitä...
....presidenttiyteen tulee...juna meni jo.Henkistä raiskaajaa ei voi valita tuohon virkaan.
- ja häh?
Mikä helvetin "henkinen raiskaaja"?
Jos se "Kaarina" haluaa vaikuttaa edes hieman uskottavalta, tulkoon esiin omalla naamallaan. - minun mielipide
ja häh? kirjoitti:
Mikä helvetin "henkinen raiskaaja"?
Jos se "Kaarina" haluaa vaikuttaa edes hieman uskottavalta, tulkoon esiin omalla naamallaan.tai sitten en,mutta miksi pettäjän vaimo puolustaa petturia.Vai onko onnellinen kun pääsi itse pois siitä piinasta jossa on elänyt.
- ja minun mielipiteeni:
minun mielipide kirjoitti:
tai sitten en,mutta miksi pettäjän vaimo puolustaa petturia.Vai onko onnellinen kun pääsi itse pois siitä piinasta jossa on elänyt.
Vanhasen (kohta ex-)vaimo on koko sopassa ainoa kypsä aikuinen, joka ei ala retostelemaan yksityisasioita seiska-lehden kaltaisissa juorulehdissä.
- KOIRAA?
Wuff?
- maallikkosaarnaaja
Nyt paljastui Masankin touhut ihan valtakunnallisesti. Ei kannattaisi saarnata perinteisistä perhearvoista, kun itse ei näköjään niitä arvosta. Viinankaan piikkiin tuollaista toimintaa ei voi pistää, kun mies on julkisesti absolutisti. Ehkä sekin selviää aikanaan. En äänestäisi kepulaista pressaksi edelleenkään. On sen verran ryvettyneitä poliitikkoja siinä puolueessa ihan valtakunnan oikeutta myöten ja eronnutta pääministeriä, sekä muuta hässäkkää.
Pistää ihmettelemään toi kaksinaismoraalisuus, mitä poliitikot ovat aina viljelleet: tee niin kuin minä sanon, eikä niin kuin minä teen.
- naismainen mies
Sellaiset eivät yleensä pidä naisista. Tämä on minun mielipiteeni, ei tieteellisesti todistettu väittämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.323544Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j562927Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611896Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861676- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195