Onko niitä?lista on lyhyt..
-
Listataan Dacian hyvät puolet
32
403
Vastaukset
- Anonyymi00001
Daciassa on paljon hyviä puolia, mutta ehkä parasta on hyvää Renault tasoa oleva ruosteenesto.
- Anonyymi00002
Lista on pitempi kuin Kiinan muuri
- Anonyymi00021
Niin, pitkäkö se Kiinan muuri on?
Yksikään palstan lulkijoista ei tiedä - en minäkään" - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yksikään palstan lulkijoista ei tiedä - en minäkään"No se ei ole nykyisellään ihan kokonainen. Osia on säilynyt. Arviolta 6 000-9 000 km se on.
Lista lienee tätä lyhyempi mutta ennen mä Dacian ottaisin kuin jonkun itäauton. - Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Yksikään palstan lulkijoista ei tiedä - en minäkään"helvetin tyhmä olet sitten
- Anonyymi00004
Mikä on hyvä puoli jollekin, se voi olla toiselle huono puoli. Esim. turhat varusteet.
- Anonyymi00005
Useimmat haluaa omistaa vain toimivan auton ja joka suhtkot mukava tielläkin eikä mitään pirun typeriä tietokoneita varustuksena. Tällaiseksi olen auton itsellenikin halunnut
- Anonyymi00006
Jos ostat uuden dacian on se täynnä tietokoneita. 2021 sanderossa oli jo kaikki piipittimet ja automatiikat. Uutena nykyään tasan samat varusteet corollassa ja sanderossa, siis nimenomaan juuri ne häiritsevät koska laki pakottaa.
- Anonyymi00007
- Neljä pyörää, kolmella olisi kiikkerä
- Kuski on pääosin sateelta suojassa, jos ei lasketa tukkeutuvia vedenpoisto kanavia ja tulvimista auton lattialle. Renault peräisissä autoissa saa niitä röörejä olla alvariinsa rassaamassa.
- Liikkuu pääosin eteen ja taakse kunhan kokoajan fiksaa
- Pääsee kirkkoon, kauppaan ja kaljalle
Siinäpä ne osimoilleen taitaa olla.- Anonyymi00008
Tuollako uskot saavasi jonkun ärsyyntymään? Olet huono provo poika.
- Anonyymi00009
Tää on just tätä. Olen varoitellut teitä!!
- Anonyymi00029
- Kuski on pääosin sateelta suojassa, jos ei lasketa tukkeutuvia vedenpoisto kanavia ............No no eipä tuota tarvitese noin uhota,,kyllähän niitä in sattunut Clio kolmosessa mutta sattuu niitä Saksalaisillekkin. Olen joutunut tällaiseenkin tosiasian eteen 35vuoden aikana kun olen vetänyt autoverstasta että oli se surullisen kuuluisa Rinkilä Volsku, siis Audi A4. Omistaja valitteli talvella että kun hän ottaa auton aamulla tallista niin autossa ei ole mitään vikaa mutta kun se seisoo pakkasella parkissa päivän niin jarrupetaalia ei käy painaa oikeastaan ollenkaan ja auto on jarruton. Rupesin tutkimaan ja totesin että jarruservoon on päässyt vettä sisään pikkuhiljaa kun auto on käynyt automaatti pesuissa ja tuulilasin edessä oleva ilmakaukalo on jokakerta täyttynyt vedestä tukkeuneitten vedenpoistoletkujen takia. Että näin Rinkilävolskussakin
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
- Kuski on pääosin sateelta suojassa, jos ei lasketa tukkeutuvia vedenpoisto kanavia ............No no eipä tuota tarvitese noin uhota,,kyllähän niitä in sattunut Clio kolmosessa mutta sattuu niitä Saksalaisillekkin. Olen joutunut tällaiseenkin tosiasian eteen 35vuoden aikana kun olen vetänyt autoverstasta että oli se surullisen kuuluisa Rinkilä Volsku, siis Audi A4. Omistaja valitteli talvella että kun hän ottaa auton aamulla tallista niin autossa ei ole mitään vikaa mutta kun se seisoo pakkasella parkissa päivän niin jarrupetaalia ei käy painaa oikeastaan ollenkaan ja auto on jarruton. Rupesin tutkimaan ja totesin että jarruservoon on päässyt vettä sisään pikkuhiljaa kun auto on käynyt automaatti pesuissa ja tuulilasin edessä oleva ilmakaukalo on jokakerta täyttynyt vedestä tukkeuneitten vedenpoistoletkujen takia. Että näin Rinkilävolskussakin
....No no eipä tuota tarvitese noin uhota,..........No vaikka Skodaakin kehutaan niin uudemmissa Oktavioissakin on ollut vaihteistovikoja synkronoinnissa liian paksujen öljyjen takia . Siiten kun vaihteet ei enää toimi kunnolla niin pusketaan väkisin vaihteita päälle ja viat alkaa.. Kyllä nämäkin asiat ovat kuitenkin paremmin Renaultissa ja Daciassa
- Anonyymi00010
Vihaajat vihaa, Trollit haukkuu. Silti, laitan tilaukseen uuden Toyotan. Köpi
- Anonyymi00012
Ketä Köpi? Onko se joku uutuus suklaa!?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Köpi on palstan tietäjä. Oikea kurko! Köpi
- Anonyymi00015
Köpin täytyy olla " rikas " kun mitä olen seurannut niin hän tilaa uuden auton joka viikko
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Köpin täytyy olla " rikas " kun mitä olen seurannut niin hän tilaa uuden auton joka viikko
TottaKaj. Köpin heikko kohta on uudenkarhea Toyota! Taidan mennä tilaamaan tänään!! Köpi
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kenet, kysytään suomeksi!
2. Uutuussuklaa on yhdysana, joten se kirjoitetaan yhteen.
Asiaa opetetaan ilmaiseksi peruskoulussa.
Ei siis näillä taidoilla jatkoon! - Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
TottaKaj. Köpin heikko kohta on uudenkarhea Toyota! Taidan mennä tilaamaan tänään!! Köpi
Se on harva jolla on varaa ostaa joka viikko uusi Toyota,,no eihän tuo ole muuta kuin leikkiä ja uskotella itsestänsä tällä foorumilla rikasta miestä
- Anonyymi00011
Aloituksessa kysyttiin Dacian hyvistä puolista.
- Anonyymi00013
Daciat voisivat olla ihan hyvä valinta, jos haluaa konstailemattoman kohtuuhintaisen auton.
- Anonyymi00018
Mikä niissä on konstailematonta tänä päivänä? On aktiivinen kaistavahti, adaptiivinen vakkari, turvyö mölisijä, automaattinen hätäjarruavustin jne. kaikki turhat härpäkkeet.
Pitääkö tästä päätellä että konstailematon merkkaa huonoa laatua? Muuta en keksi.
- Anonyymi00019
Toimintaohjeet siltä varalta jos olet erehtynyt dacian ostamaan:
1. peukalo suuhun ja peukalo pyllyyn
2. vaihda peukaloiden paikat - Anonyymi00022
Daciassa löyhkää kakka. Tämän olen itse todennut. Ei jatkoon!
- Anonyymi00023
Hyvä halpa ja fiksun näköinen, luotettava ja mukava.
En ole ensimmäistäkään kokeillut mutta Rellun tekniikkahan niissä on. - Anonyymi00027
KOSKA DACIASSA HYVIÄ PUOLIA NOLLA NIIN MENIN LAITTAMAAN UUDEN TOYOTAN TILAUKSEEN. KÖPI
- Anonyymi00028
Miksi sitä pitää jatkuvasti mainostaa täällä? Ei tuota kukaan usko.
- Anonyymi00031UUSI
TOYOTAN TILAUKSEEN. KÖPI.............taasko tilasit uuden,,kuinka monta sinulla jo on ??
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
TOYOTAN TILAUKSEEN. KÖPI.............taasko tilasit uuden,,kuinka monta sinulla jo on ??
Nyt on 35. toyota laitettu tilaukseen tänä vuonna. Ja vauhti vain kiihtyy. Köpi
- Anonyymi00033UUSI
OSTAKAA DACIA…JA HAAVEILKAA TOYOTASTA! KÖPI
- Anonyymi00034UUSI
KÖPI EI SAA UNTA. DACIA ON HYVÄ AUTO JA TOYOTA ON PARAS AUTO. KÖPI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1762626Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65859
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20750Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait221736Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86730Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688