Näihin näyttää rahaa löytyvän.
IS:
Hallituksen kokeilu kohdistui hyvätuloisille kaupunkilaisille – ministeri vastaa kritiikkiin
Kela tiedotti viime viikolla, että alkuvaiheessa kokeilussa ovat asioineet eniten hyvätuloiset kaupunkilaiset. Ministerin mukaan vaaditaan parempaa tiedotusta.
Kela tiedotti viime viikolla, että alkuvaiheessa kokeilussa ovat asioineet eniten hyvätuloiset kaupunkilaiset, joilla on aiempaa yksityistä palvelukäyttöä. Asiakaskunta erosi selkeästi julkisen terveydenhuollon asiakkaista.
– Se kertoo siitä, että tästä kokeilusta pitää tiedottaa kansalaisia paremmin, enemmän ja syvemmin.
Grahn-Laasosen mukaan kokeilussa on nimenomaisesti varmistettu, että se on yhdenvertaisesti saatavilla ja saavutettavissa, kun hinta on sama kuin julkisen puolen lääkärikäynnillä. Kokeilun lääkärikäynnit ovat myös toimeentulotuessa korvattavia.
Rahaa löytyy hyvätuloisille
9
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja Data keskukset vievät yrityksiltä ja taloyhtiöiltä sähköt.
- Anonyymi00002
Siellä missä lääkäriin pääsy on vaikeinta ei näitä yksityisiä lääkärikeskuksia ole. Miksi rahaa syydetään turhaa näille kaikenmaailman "pörriäisille"?
- Anonyymi00004
Siksku kokoomus.
- Anonyymi00003
Ihmisiä on vain liikaa ja jostain ryhdytään vähentämään. Helpointa on luopua näistä vähäosaisista jotka jäävät aamuisin nukkumaan kun parempiosaiset ja älykkäämmät ryhtyvät töihin.
- Anonyymi00005
Näinhän tämä hallitus olisi jo tehnyt jos emme olisi EU:ssa.
- Anonyymi00006
Tämäkin oli tiedossa jo ennen kokeilun alkua
- Anonyymi00008
KOKOOMUS ei koskaan ole ajatellut eikä tule edistämään vähäosaisten asiaa!!EK:n ja hyvätuloisten etua ajavat!!
- Anonyymi00009
Siksi en tee töitä nostan tukia.
- Anonyymi00010
Työn vastaanottaminen ei tosiaan monessakaan tapauksessa enää kannata. Tuleva hallitus korjaa asian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223