Tuli kuljettua polkupyörällä Rovaniemeltä niinkin
kauas kuin Ämmänvaaralle.Ainoa apu on Vihtori jolle olen velkaa 500 euroa ja pari kossupulloa.
Vihtori ei tule auttamaan minua ennenkuin velat on maksettu.Polkupyörä hajosi ja olen luonnossa yöpynyt.Siis Oksasella yöt ja Ojasella aamukahvit.
Voisko joku laittaa tililleni 500 euroa jotka laitan Vihtorin tilille.Hoidan myöhemmin hänelle kossupullot.Vihtori tulee hakemaan minut traktorilla ja luulen että rahat saatuaan tekee minulle makkara ja juustoleivät.Ehkäpä tuopi kossupullon tiedä häntä.Tänne kannattaa tulla Pohjoiseen ja kyllä Ämmänvaara on upea paikka.
Kyllä täällä kelpaa olla kunhan on rahaa taskussa ja ehjä polkupyörä.Niin ja pari kossupulloa
Olen Topi ja olen eksyksissä perskuta
Anonyymi-ap
1
143
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Topi, pyydä Vihtoria laittamaan minun tilille 100 euroa bensarahaa tulen luoksesi Oulusta ihan henkilöautolla en traktorilla.Kun tulen niin annan Vihtorille 600 euroa ja kossut.
Minulla ei ole mahdollisuutta käyttää tiliäni koska tilini saldo näyttää nollaa
mutta minulla on sukanvarressa 700 euroa ja ajan sinut kotiisi.
Vihtori saa rahat 600 euroa ja kossupullot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561