Itse en vieläkään usko että eräs mies olisi täällä!!
Kuinkahan moni täältä on kaivattunsa löytänyt?!
15
366
Vastaukset
- Anonyymi00005
Minäkin olen😃
Aika montakii😇 - Anonyymi00006
Miksi mun kommentti poistettiin jossa kerroin löytäneeni. En edes laittanut mitään tunnisteita eli ei aihetta poistaa.
- Anonyymi00007
99,9%
- Anonyymi00008
Ei oo täällä eräs mies.. vaan Peräsmies. Prööt!
🦸🍑💨- Anonyymi00009
Veit mun lainin. Sulla on mun luonto, sitä en varasta. Jatkamme, saamme kenties elää.
- Anonyymi00010
Mitä hä täällä wrängkkäät?
Wräng wränk......
https://m.youtube.com/watch?v=nobHZ3nOp38 - Anonyymi00011
No empä oo
🤠 - Anonyymi00012
Tämä ei käytännössä muuta mitään puoleltani.
- Anonyymi00013
Minä oon löytänyt, näen täällä hänet joka puolella mut kumma kun ei vastaa.
- Anonyymi00014
En jaksa enää.
- Anonyymi00015
Tuskin kukaan täältä etsimäänsä löytää. Koska tunnisteet täysin mahdottomia. Voi olla kehen tahansa tai ei kehekään suunnattuja.
- Anonyymi00016
Siis kenelle tahansa/ ei kellekään
- Anonyymi00017
Vaikka kirjoittelen täällä mitä hyvänsä mielestäni "hänen" kanssaan (pari kertaa olen ollut 98% varma, että hän hän) hyvää tai vähemmän hyvää, kun IRL kohdataan yritän pyyhkiä kaiken tämän pois mielestäni ja ajatella että kaikki jatkuu tasan siitä kohdasta, kuin mitä viimeksi nähtiin tai sen perusteella mitä hänestä esim. somen kautta tiedän.
Mutta kyllähän nämä kirjoitukset, mitä täältä luen, vaikuttavat silti, sekä hyvässä että pahassa. Jos en olisi eksynyt tänne, olisi mahdollista että olisimme jo lähentyneet. Tämä palsta on jarruttanut omalla tavallaan.
Sori, meni vähän asian vierestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa583453Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202302Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1381949Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus131468Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631197- 551092
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501042- 59873
- 73814
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33803