Ja halittais viimein
Nähdäänhän pian?
26
473
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei se täällä ole! Sorry...
- Anonyymi00002UUSI
Sori pidän sillein enemmän miehistä joten ei kiitos.
- Anonyymi00003UUSI
Jooooooo ❤️🫂☺️🥹
- Anonyymi00004UUSI
Onnittelu haleja
- Anonyymi00005UUSI
Tämä on mun osalta semmoista, että oikeastaan vain toivon, että olisit onnellinen, enkä kehtaa vaatia mitään, niin aika vaikea vastata. Tietysti haaveilen siitä, tai oikeastaan, tänäänkin päuvemällä haaveilin siitä, että saan olla vaan sun seurassa ja nähdä sut. Tunsin, ... 🙂
kuin hänelle varmaankin- Anonyymi00018UUSI
En ole ajatusten lukija tai siis saatan kyllä vaistota asioita, mutta en ehkä niin hyvin kuitenkaan. Juu, olin siellä pienellä kävelyllä ja näin sen auton ja sinä tulit mieleen ja sen takia hymyilin, se on totta. Mutta ehkä kannattaisi vaikka nousta sieltä autosta ulos tai jotain, ihan vinkiksi noin yleisesti. Jos edes oli mitään autoa, mutta kyllä oli, voi ....taas....
- Anonyymi00006UUSI
Jos rakas pyydät minun sinne niin sitten… Nyt sinulla on numeroni… Soita rakas ja nähdään sitten…
- Anonyymi00007UUSI
Oliko se sun numero? 😁 Pohdin sitä mutta en ollut varma, en muista sitä ulkoa
- Anonyymi00008UUSI
Toivottavasti ❤️🥰
- Anonyymi00009UUSI
Haluaisin vaikka heti.
- Anonyymi00010UUSI
Kesällä nähdään
- Anonyymi00019UUSI
Minä vuonna 🤔
- Anonyymi00012UUSI
Lässyn lässyn..
- Anonyymi00013UUSI
Koska vaan, rakas.
- Anonyymi00014UUSI
Just oltiin treffeillä
- Anonyymi00015UUSI
En halua sua nähdä kun et muuta tee kuin pelleilet kanssani se on loppu viimein lopullisesti
- Anonyymi00016UUSI
Se olisi tosi mahtavaa jos niin tapahtuisi. m- >n
- Anonyymi00017UUSI
Se on parempi odotella jos vaikka tapahtuisi ihmeitä niin joskus sitten ehkäpä.
- Anonyymi00020UUSI
Lopeta nyt se stanan odottelu!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lopeta nyt se stanan odottelu!
Äläs nyt täällä monet odottelee, niin päätin liittyä seuraan. En kyllä tiedä mitä odottelen mutta meen nyt kuitenkin virran mukana 😀
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Äläs nyt täällä monet odottelee, niin päätin liittyä seuraan. En kyllä tiedä mitä odottelen mutta meen nyt kuitenkin virran mukana 😀
Kuinka vaan!
- Anonyymi00021UUSI
22-30 v ok
- Anonyymi00024UUSI
eipä voi luvata tuollaiselle kaikin puolin avoimelle ehdotelmalle yhtään mitään🙃
- Anonyymi00025UUSI
Haluaisin rakastella edes kerran. Ei tarvitsisi edes sanoja.
- Anonyymi00026UUSI
Miksi kerran vain?
Oletko nainen vai mies? - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miksi kerran vain?
Oletko nainen vai mies?Eihän täällä miehiä käy, joten nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1231648Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361292- 771278
- 511079
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää31050Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207837- 61822
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78772- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142710