Tuntuuko se miltä

Anonyymi-ap

olla halveksittu ja yksin jätetty ilman selitystä?

52

689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiitos

• Anonyymi00003

😂 ihana!

• Anonyymi00002

En ole koskaan yksin vaan parhaassa seurassa 😝

• Anonyymi00004

Miltä tuntuu kun ei ole kaikki ihan hyvin?

• Anonyymi00031

Joo nämä syykkavat kallupit on vähän vaivaannuttavaa luettavaa. T naiselta. Onko meillä nyt konsensus? Tuskinpa vaan maalailija

• Anonyymi00046

Hahaha….no sähän voisit kertoo sen meille ihan itse. Mikä esim. sun diagnoosi on kun täällä asut aina trollaamassa? Jotain sun päässä ihan vinksallaan?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Hahaha….no sähän voisit kertoo sen meille ihan itse. Mikä esim. sun diagnoosi on kun täällä asut aina trollaamassa? Jotain sun päässä ihan vinksallaan?

Eli nillitätkö sinä tätä rapaista aloitusta puolustaen jollekin muulle trollaamisesta? Kertoo ihan sinusta about kaiken

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Eli nillitätkö sinä tätä rapaista aloitusta puolustaen jollekin muulle trollaamisesta? Kertoo ihan sinusta about kaiken

Ja mistä näitä kivien kannattelijoita näille inisijöille aina riittääkin- joku kirjoittaa sinulle vastaan voi ei

• Anonyymi00005

Kenelke

• Anonyymi00006

Kyllä

• Anonyymi00007

Itse asiassa hyvältä tuntuu koska uskon, että tietyt ihmiset poistavat aivan itse itsensä elämästäni 😍

• Anonyymi00038

Mulla gubbe vähän sama ja saatan jopa avittaa kysymällä, että mulla jäi perä kotiin lainaakko päätäs

• Anonyymi00008

Erikoinen kaveri on kysymässä.

• Anonyymi00010

"hyvästä" seurasta kärsii koko ruumis.

• Anonyymi00009

Harvoin kuulee tällaisia kysymyksiä

• Anonyymi00037

No sillä ei kannata ainakaan aloittaa jos meinaa jotain tirristellä

• Anonyymi00011

Tietorikkaalta kai… tietää keihin ei ole luottaminen ja mitä ajattelevat. Tietää siis ketä vältellä. Se on hyvä ja iloinen asia niin kuin tieto aina lopulta on.

• Anonyymi00012

Mikä sulla on jäänyt hampaankoloon mies? Hanki nyt itsetunto äläkä paranna oloasi tällaisilla noloilla…

• Anonyymi00036

Joo on kyllä aika suolasta settiä. Hän hylättynä, häpeissään yksin. Sehän on ku haiku melkeen jo

• Anonyymi00013

Semmostahan se on, puolin ja toisin. Nykyään. Ei mitään selkärankaa kenellekään. Eräiden juhlien suosikki kappaleessakin lauletaan minä vaivainen oon mato matkamies maan... Ihme, että aika ei ole syönyt tuota klassikkoa. Ei ehkä rimmaa niin matkahenkilö. Joku sentään ennallaan.

• Anonyymi00014

Olisi joskus niin kuva nähdä mikä karvaperse siellä näitä kirjoittaa. Erikoisia tunteita herättää ei vihaa, vaan oikeastaan sääliä, myötähäpeää ja sitten taas toisaalta vihaa, ei niinkään henkilökohtaisesti, koska en samaistu, enkä välitä vaikka joku näin ajattelisi… vaan vihaa lähinnä ihmisiä kohtaan, pettymystä siitä miten paljon pahoja ja ilkeitä ihmisiä maailmassa on, ei yhtään kaipaisi tällaisia vajakkeja, maailmassa muutenkin pahuutta niin paljon. Onneksi voi aina katsoa pois tai sulkea silmät jos tällaisen kohtaa.

• Anonyymi00022

Kiitos ❤️kun jaksoit sanoittaa sen mitä ajattelen. ❤️
        Olet varmasti ihana ihminen. ❤️
        Se on kauheaa ja masentavaa katseltavaa, kun aloittajan kaltainen ihminen pyörittää isoa laumaa maalittamansa ihmisen terrorisoimiseksi ja pilkkaamiseksi.

Päässä ei hänellä liiku muuta kuin suosituimmuus, ”olet yksin ja se tarkoittaa etttä olet viallinen, muuten kaikki eivät olisi sitä mieltä ”ym

En ymmärrä miten tuollaiseksi tulee kuin aloittaja.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kiitos ❤️kun jaksoit sanoittaa sen mitä ajattelen. ❤️
        Olet varmasti ihana ihminen. ❤️
        Se on kauheaa ja masentavaa katseltavaa, kun aloittajan kaltainen ihminen pyörittää isoa laumaa maalittamansa ihmisen terrorisoimiseksi ja pilkkaamiseksi.

Päässä ei hänellä liiku muuta kuin suosituimmuus, ”olet yksin ja se tarkoittaa etttä olet viallinen, muuten kaikki eivät olisi sitä mieltä ”ym

En ymmärrä miten tuollaiseksi tulee kuin aloittaja.

Kiitos kauniisti sanottu, joo ei voi ymmärtää. En yleensä toivo kenellekään mitään pahaa, mutta aloittaja….. huoh, hakisi vaikka apua. ❤️❤️❤️❤️ sydämiä aloittajalle varaa aika lääkäriin niin sinut ohjataan avunpiiriin, saat ainakin jotain muuta tekemistä jos et apua.

• Anonyymi00041

Siellä ois varmaan "takatukkaa" tarjolla...

• Anonyymi00047
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kiitos kauniisti sanottu, joo ei voi ymmärtää. En yleensä toivo kenellekään mitään pahaa, mutta aloittaja….. huoh, hakisi vaikka apua. ❤️❤️❤️❤️ sydämiä aloittajalle varaa aika lääkäriin niin sinut ohjataan avunpiiriin, saat ainakin jotain muuta tekemistä jos et apua.

Taitaa aloittajalla olla sellainen diagnoosi ettei saa apua tai siltä näyttää kun täällä spämmännyt varmaan muutaman vuoskymmenen putkeen.

Miksi hän saa tuota tehdä ettei suomi24:lta laiteta estoja päälle?? Terve hän ei selvästi ole mut miksi pääsetään tänne hillumaan?

Se olis hyvä selvittää ja jääkö edes tänne kun juttuja täällä ollut ett muuallakin spämmää. Sairailla tulis olla lääkkeet ja jos eivät auta tai sellaisia ei oo saatavilla niin tiukat estot päälle vaan.

• Anonyymi00015

Sitä se on ja tulee olemaan.

• Anonyymi00016

:(

• Anonyymi00017

Jos joku halveksii ja jättää ilman selitystä, se paljastaa vain tekijän todelliset kasvot. Ei silloin tule jätetyksi, vaan se on suurin siunaus 🥰

• Anonyymi00018

Näin minkin näkisin❣️🙏

• Anonyymi00024

Niin ja yleensä halventajalla ja toisten alentajalla on todella isot luulot itsestään ja se toinen näkee sen henkilön realistisesti, silloin suurin lahja on vapaus sellaisesta ihmisestä.

• Anonyymi00035

Ai ihanko totta, emojisetä ja aapee? Alkuun olin, että avaus saattaa olla joltakin muulta mut ei ole

• Anonyymi00019

Eiköhän tuollainen tunnu jokaisesta tuntevasta ihmisestä pahalta. Mutta siitä voi jatkaa ylöspäin, uskoa parempaan tulevaan.

• Anonyymi00020

Joskus parempi kun loppuu nopeasti

• Anonyymi00021

Niin pahalta, että en olisi aamulla halunnut herätä enää. Täällä asustaa kaikenlaisia ihmisiä ja jotkut haluavat satuttaa. Selvisin, mutta en varmasti rakastu enää.

• Anonyymi00025

Pahaltahan tuollainen tuntuu. Oli kyseessä sitten ystävä tai vähän vähemmän tuttu ihminen.
      Mut eiköhän pahantekijät löydä edestään itsensä ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi00026

Väärin. Tuo on se mitä sinä käyt läpi elämässä. Ei tuon luonteisen kanssa halua kukaan olla tekemisissä. Siksi olet yksin ja katkerana siellä aukomassa päätäsi koko ajan.

• Anonyymi00034

Innostuit kivin korostamaan tätä aloittajan oletettua yksinäisyyttä ja katkeruutta. Otikko nää ittees tämän aloituksen?

• Anonyymi00027

Suurella nälviöllä on missio

• Anonyymi00032

Onko kyseessä se kuuluisa henkiltä kiusaaminen veren maku omas suus? Sivusta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Onko kyseessä se kuuluisa henkiltä kiusaaminen veren maku omas suus? Sivusta

Mutta olette tekin sivujaosto varmasti tärkeitä ja näin

• Anonyymi00040
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mutta olette tekin sivujaosto varmasti tärkeitä ja näin

Kuten sinäkin Kakara kakadu sokeri-iskän ostamaa tablettia halailemassa, jotta kuulisit palstaa paremmin

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kuten sinäkin Kakara kakadu sokeri-iskän ostamaa tablettia halailemassa, jotta kuulisit palstaa paremmin

Ja teet juntit ehkä se tuosta vielä nousee tie on vain ylämäkeä ylöspäi

• Anonyymi00028

Olo on loistava. Toivottu lopputulos.

• Anonyymi00030

Pitäs kysyä sellaiselta joka moiseen tilanteeseen on itse itsensä ajannu

• Anonyymi00039

Empä tiedä pitäisi joltain sellaiselta kysyä joka on joutunut moisen kokemaan helpompaa löytää narsistien joukosta trump tai stubb voisivat ehkä olla parhaimmat kertomaan tai purra näistä miten tiedän jotka enemmistö tietää

• Anonyymi00043

Parempi sekin kuin, että yritetään yhyttää naisten kanssa yhteen vaikka olen hetero.

• Anonyymi00045

Ap eli sinä olet halveksittu ja yksin jätetty ilman selitystä ja nyt haluat kiusaamasi naisen kokevan saman?

Olitko halveksittu jo ennen kyseisen naisen kohtaamista ja hän ei halunnut olla kanssasi?

• Anonyymi00051

Palstalla iät ajat häärinyt gubbe on ollut yksin vaikka kuinka monta vuoskymmentä. Onko jollekin yllätys?

KUKAAN NAINEN EI HÄNTÄ HALUA!!! Sinänsä mielenkiintoista, että täällä huutelee naisille eikö sua kukaan huoli? Hän voisi kysyä tuota ihan itseltään ja ehkä miettiä samalla niitä syitä siihen.

Kukaan ei gubesta kiinnostunu eikä se ihme ole kun lukee noita viestejään ei ole päästään terve joten….mutta on hän joskus ollut ilmeisesti vähän aikaa jopa naimisissakin ollut mutta sekin nainen hänet jätti 🤨 Kaksi aikuista lastakin mutta hekään eivät koskaan käy isänsä luona? Mitä se kertoo ihmisestä?

Eli ihminen jota ne lähimmät ihmisetkään ei halua ees tavata!!! Hänellä on vaan ne muutamat perässä hiihtäjät jotka ei taida ihan terveitä olla viestiensä perusteella. Joku psyyken lääkitys ilmeisesti kaikilla.

Kysymys kuuluukin miksi tällaiset päästetään riehumaan tänne ja pilaamaan palstan tasoa ja fiilistä eikä ilmeisesti edes tänne jää vaan kaikkee touhutaan muualla myös. Sairasta sakkia!!

• Anonyymi00050

Ihan ok ei miltään kummemmalta. Olen kokenut pahempaakin joten tämä on kohdallani luksusta.

• Anonyymi00052

Onhan se erikoista, että minua kohtaan käyttäydytään niin kuin olisin loukannut henkilökohtaisesti vaikka kyse on tyypeistä, joita olen tavannut ainoastaan muutaman kerran ja keskustelutkin ovat olleet satunnaisia lyhyitä pätkiä.

• Anonyymi00053
      UUSI

MTV-katsomossa on toukokuun alkuun asti katsottavissa brittidokumentti inceleistä. En ole vielä katsonut, mutta siinä varmaan ATM-miehet kertoo vastauksen aloittajan kysymykseen.

• Anonyymi00054
      UUSI

oikeasti kaikkia asioita auttamaan mutta ehkä tavalaan rakent5amaan tyttöjen itsetuntoa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      237
      5399
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3191
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2427
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      1993
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      63
      1530
    6. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      917
    7. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      53
      784
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      771
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      122
      767
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      9
      706
    Aihe