Pelätä suhteessa? Saisitko raivareita? Mikä on tilanne missä menetät hermosi
Tarvisiko sinua
44
475
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vätystelystä, kysymyksiin vastaamattomuudesta ja vieraissa käynnistä ilman ennakkovaroitusta tai ettei edes jälkikäteen kerrota siitä.
- Anonyymi00006UUSI
Vätystely eli mitä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vätystely eli mitä
Vätystely on asioiden välttelyä, saamattomuutta tehdä asioita jotka pitää tehdä, että asiat tapahtuu ja tehtävät tulee tehtyä valmiiksi.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vätystely on asioiden välttelyä, saamattomuutta tehdä asioita jotka pitää tehdä, että asiat tapahtuu ja tehtävät tulee tehtyä valmiiksi.
Oletko nainen?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Okei, ei aleta. Ei kiinnosta enää käskyttelyt tai muiden määräily
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko nainen?
Kyllä.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä.
Sano kirjain tai kaivatun kirjain.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
T ja R.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miksi? Täällä: mä oppinut oon, kellä onni on sen piilottakoon, se on salaisuus, se on salaisuus! Öitä ja riittävät yöunet.
- Anonyymi00002UUSI
Ei tarvi pelätä kun en sinun kanssa suhteeseen ala.
- Anonyymi00007UUSI
Olen kyllästynyt yhteen tyyppiin täysin. Ei kiinnosta enää yhtään. Ei olisi pitänht ikinä kiinnostuakaan.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen kyllästynyt yhteen tyyppiin täysin. Ei kiinnosta enää yhtään. Ei olisi pitänht ikinä kiinnostuakaan.
Mikä sai kyllästymään?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä sai kyllästymään?
Hän ei luota minuun.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hän ei luota minuun.
Oletko itse sen aiheuttanut
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko itse sen aiheuttanut
En. Hän pelkää miehiä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En. Hän pelkää miehiä.
Tuskin nyt niin
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuskin nyt niin
Kyllä se on just niin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä se on just niin.
Ei nyt miehiä pelkää yleisesti mutta on vaan järkeä ja älyä päässä
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei nyt miehiä pelkää yleisesti mutta on vaan järkeä ja älyä päässä
Eeeiii hänellä. Siitä on järki kaukana.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En. Hän pelkää miehiä.
On aivan totaalisen eri asia pelätä miehiä kuin ei esim. luottaa heihin yhtään.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
On aivan totaalisen eri asia pelätä miehiä kuin ei esim. luottaa heihin yhtään.
Hän on klassinen androfoobikko.
- Anonyymi00032UUSI
Okei, tämä selvä
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eiköhän epäluottamuksen aiheuta olemalla epärehellinen, enempää psykologiaa siihen ei tarvita.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuulostat vänkääjältä. Ehkä hän ei vain pidä sinusta?
- Anonyymi00003UUSI
No ei todellakaan. En kerro täällä, kysy kasvotusten.
- Anonyymi00005UUSI
ei
- Anonyymi00017UUSI
Jos ei torstaisin oo hernekeittoa kotona😠
- Anonyymi00029UUSI
Sitte on helvetti irti!!!! SAAAATANAAA
- Anonyymi00021UUSI
Ei, ole mitään helpoin kumppani ja minulla on siksi ollutkin vain pitkiä suhteita. Mutta, parempi vain, että hän luulee, että saan raivareita ja olisin pelottava käskyttäjä.
Naiselta - Anonyymi00023UUSI
Ei multa. En ihastuisi mieheen, jos miettisin tämmöisiä hänestä. Uskon, että on poistuu jos suuttuu eikä pura muihin. Eikä edes suutu helposti.
- Anonyymi00045UUSI
Ihan samat ajatukset täällä.
- Anonyymi00024UUSI
En saa raivareita. Ärsyttää kun ihminen ei ole toisia huomioiva.
- Anonyymi00025UUSI
Hän tuskin pelkäisi mua, jos olisimme suhteessa, oon ihan sintti häneen verrsttuna. Nyt kyllä pelkää tai jännittää kai vieläkin.
Mistä raivostun🤔 en kovin helposti kai, ellen ole jotenkin muuten kuormittunut ja asiat lyö yli. Siihen kyllä tehoaisi rutistus, sillä rauhoittuisi.
Valehtelu ja kieroilu on aika sietämättömiä juttuja.- Anonyymi00037UUSI
Tuskin pelkäisi mutta silti pelkää tai jännittää?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tuskin pelkäisi mutta silti pelkää tai jännittää?
On ihan eri asia pelätä raivoavaa miestä kuin jännittää ja ”pelätä” toista ennen kuin suhde on päässyt alkuun.
Sivu
- Anonyymi00028UUSI
Olen vähän liiankin kiltti.
Tuota samaa olen miehestä miettinyt. Voinko luottaa ettei hän tekisi äkkipikaisuuksissaan jotain peruuttamatonta jos vaikkapa käsittää tai tulkitsee jotain väärin. Hän sanoi, että eikö hänen lapsensa äiti ymmärtänyt provosoidessaan, että hän olisi voinut vaikka repiä siltä pään irti. Vaikka rakastankin miestä syvästi niin kyllä tuollainen jää kummittelemaan. Olisin mies toivonut lisää keskestelua sillon aiheesta, mutta lähdit taas niin kiireellä ja keskustelut jäi kesken.- Anonyymi00035UUSI
Minua ei miehet kiinnosta lainkaan, eikö se mene tajuntaan.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Minua ei miehet kiinnosta lainkaan, eikö se mene tajuntaan.
Täh? Kuka sun kiinnostuksista on edes puhunut? Ainakaan minä en ole sellaista epäillyt. Kerran kysyin kun aloitti puhumaan jotain sellaista. Ei kannata uskoa trolleja.
- Anonyymi00030UUSI
Juu ihan hirveitä raivareita, ei kannata suhteilla kanssani. Ihan hyvä kun pysyy etäällä niin pelastut kaameilta jutuilta ja raivareilta.
- Anonyymi00031UUSI
Ei tietenkään mies. 🙂 kun tavataan voin kertoa mikä saa mut suuttumaan tai turhautumaan.
- Anonyymi00033UUSI
Olen mammanpoika. Korkeintaan nukkuisin selin naiseen ja olisin hiljaa jos pahottaisi mieleni.
- Anonyymi00036UUSI
Uskottomuus ja alistaminen
- Anonyymi00042UUSI
Ei tarvitse pelätä. Olen todella rauhallinen silloin, kun minua kohdellaan hyvin ja pidän toisesta osapuolesta. Saan raivareita vain silloin, jos joku raivoaa minulle tai kohtelee minua huonosti. Myös silloin, jos joku ihminen, josta en pidä, ärsyttää minua. Mutta se koskee vain ihmisiä, joista en pidä.
- Anonyymi00043UUSI
Mua ärsyttää se, jos keittiöön tullaan pyörimään eteen samaan aikaan(!!!???), kun yritän tehdä ruokaa.
Mutta voin kyllä hankkia risukeittimen; haluan tosissani, että meillä toimis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61792
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199760Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole73737- 29714
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620